Kampania reklamowa Śnieżki

Kampania reklamowa Śnieżki

17 czerwca rozpoczął się drugi etap trwającej od kwietnia kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” w dalszym ciągu wspiera gwiazda sztuk walki MMA – Mamed Khalidov. Bazującą na wizerunku znanego sportowca kampanię można śledzić w telewizji, prasie i Internecie.

 

Kluczowym działaniem także teraz jest emisja spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Koncepcja nowego filmu promocyjnego nawiązuje do reklamy, która zapoczątkowała tegoroczną kampanię. Jego bohaterami są ekipa remontowa i Mamed Khalidov. Film przedstawia zabawny dialog fachowców zajmujących się gładzeniem ścian oraz efekt końcowy prac zaprezentowany mistrzowi MMA.

 

 

 

Kampania nadal będzie wspomagana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi w prasie. Zaplanowano również kontynuację akcji promocyjnej w Internecie: kampanię bannerową, własny kanał YouTube, a także reklamy w wyszukiwarkach i na platformach VOD.

 

 Czytaj również: Budnet.pl – portal godny zaufania


Nowoczesne gładzie szpachlowe ACRYL-PUTZ® cechuje wysoka jakość, łatwość aplikacji oraz uzyskany przy ich zastosowaniu efekt idealnie równych, białych powierzchni. Wizerunek Mameda Khalidova jest spójny ze strategią marki.

 

 

Celem komunikacji jest wywołanie u klienta naturalnego skojarzenia z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem. Wszystkie te cechy charakteryzują markę Śnieżka ACRYL-PUTZ® - mistrza w gładzeniu!

 

 

2013-06-28
Źródło: Śnieżka / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 356

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >