Karta rabatowa

Karta rabatowa "Rabaty dla domu"

Modne w krajach zachodniej Europy karty zniżkowe cieszą się niesłabnącą popularnością także na polskim rynku. Programy lojalnościowe identyfikują społeczeństwo, zapewniając jednocześnie bardzo atrakcyjne promocje i rabaty dla ich użytkowników.

 

Sieci handlowe, hipermarkety, siłownie, a nawet największe, polskie miasta zgodnie opowiedziały się za zachodnioeuropejskim trendem wprowadzenia programów lojalnościowych. Odsetek polskich konsumentów, którzy deklarują udział w chociaż jednym programie lojalnościowym w przeciągu kilku ostatnich lat utrzymuje się na podobnym poziomie - około 50% - podaje najnowszy Monitor Programów Lojalnościowych (źródło: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013). Na atrakcyjne zniżki mogą liczyć już nie tylko osoby często korzystające z jednej sieci handlowej, ale również wielbiciele aktywnego wypoczynku, studenci i mieszkańcy miast odprowadzający podatki w miejscu zamieszkania. W 2014 roku do licznej grupy osób korzystających ze zindywidualizowanych promocji, dołączą osoby kupujące nieruchomości na rynku pierwotnym.

 

Czytaj również: Czy opłaca się pracować na wysokości?

 

Największy w Polsce portal internetowy poświęcony wyłącznie nowym nieruchomościom – RynekPierwotny.com, wprowadził nowatorski program dla deweloperów i klientów poszukujących nowych mieszkań lub domów.


Korzystając z atrakcyjnej oferty, osoby kupujące nieruchomość na rynku pierwotnym będą mogły skutecznie zaoszczędzić nawet kilkanaście tysięcy złotych na adaptacji i wyposażeniu nowego mieszkania.


- Klienci deweloperów, którzy współpracują z naszym portalem będą mogli liczyć na atrakcyjne zniżki i oferty specjalne do ponad 600 partnerów na terenie całego kraju – mówi Grzegorz Kurowski z portalu RynekPierwotny.com. – Przewidzieliśmy wiele rabatów w punktach usługowych, sklepach i marketach budowlanych, z których klienci najczęściej korzystają urządzając swoje mieszkanie lub dom – dodaje Grzegorz Kurowski.

 

Czytaj również: Wszystko o apartamentach

 


 

Wśród najbardziej atrakcyjnych zniżek znalazł się miedzy innymi 20% rabat do popularnego sklepu wnętrzarskiego Home&You i salonu meblarskiego Vinotti, 10% rabat do sklepu budowlanego Praktiker oraz 7% zniżka do sieci Komfort i sklepu z ekskluzywną porcelaną Rosenthal. Co więcej, grupa osób posiadająca kartę zniżkową będzie mogła skorzystać z 30% rabatu na produkty liczących się producentów w branży wykończenia - Roca, Hansgrohe, Grohe, Koło, Cersanit, Tubądzin.


- Ideą programu jest chęć zagwarantowania atrakcyjnych zniżek osobom kupującym nieruchomość na rynku pierwotnym, nawet już po wprowadzeniu się do zaadaptowanego mieszkania – zaznacza Grzegorz Kurowski z portalu RynekPierwotny.com. - Dodatkowo, w pierwszym kwartale 2014 roku planowane jest wprowadzenie specjalnej aplikacji mobilnej, która przy włączonej geolokalizacji, wskaże posiadaczom karty „Rabaty dla domu” punkty handlowe partnerów, gdy tylko znajdą się w ich pobliżu – dodaje Grzegorz Kurowski.

 

Czytaj również: Faktoring - kiedy i dla kogo?

 

To prawdziwa rewolucja w systemie programów lojalnościowych, gwarantująca osobom kupującym nieruchomości na rynku pierwotnym wartość dodaną w postaci możliwości tańszego wykończenia mieszkania.


Nowatorski program otwiera nowe możliwości przed grupą kupujących nieruchomości na rynku pierwotnym, zapewniając im dostęp do tańszych ofert niż osobom kupującym lokal z drugiej ręki. Aby skorzystać z karty „Rabaty dla domu”, wystarczy nabyć nowe mieszkanie od dewelopera uczestniczącego w programie i zgłosić się po bezpłatną kartę zniżkową.


Dzięki programowi „Rabaty dla domu”, również deweloperzy zyskają nieocenioną wartość dodaną w postaci innowacyjnego systemu lojalnościowego dla klientów, co z pewnością wpłynie na wzrost zainteresowania mieszkaniami z rynku pierwotnego.

2014-01-07
Źródło: Rynek Pierwotny / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 473

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >