Komercjalizacja biurowca Royal Wilanów

Komercjalizacja biurowca Royal Wilanów

Grupa Capital Park, właściciel Royal Wilanów, obiektu biurowo-handlowego klasy A mieszczącego się w samym sercu Wilanowa, wyłoniła wyłącznego agenta odpowiedzialnego za komercjalizację powierzchni biurowej.

 

Został nim Colliers International. Agentem odpowiedzialnym za wynajem części handlowej jest The Blue Ocean Investment Group. Royal Wilanów to elegancki budynek biurowo-usługowy klasy A, mieszczący się przy skrzyżowaniu ulicy Klimczaka i Przyczółkowej,  w sąsiedztwie zabytkowego Pałacu Wilanowskiego, osiedli mieszkaniowych Miasteczka Wilanów oraz nowo powstającego fragmentu dzielnicy z przyszłym ratuszem i galerią handlową. Na pięciu kondygnacjach obiektu powstanie 28 000 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej oraz 7 000 mkw. powierzchni usługowo-handlowej. W podziemnej części budynku znajdzie się trzykondygnacyjny parking na 921 miejsc postojowych dla najemców i klientów Royal Wilanów oraz parking rowerowy.

 

Czytaj również: Podpoznańskie gminy gonią miasto

 

"Royal Wilanów jest doskonałą alternatywą dla coraz bardziej zatłoczonego Mokotowa, gdzie z roku na rok powstaje coraz więcej biur. Część biznesowa południowej Warszawy przesuwa się w kierunku Wilanowa. Budujemy nowoczesny i prestiżowy budynek z doskonałą ekspozycją. Jesteśmy przekonani, że znajdzie on uznanie firm poszukujących wysokiej jakości powierzchni biurowej w przyjaznym otoczeniu" – mówi Dorota Ejsmont, Letting Director w Grupie Capital Park.

 

 

– "Dotychczas w Wilanowie brakowało nowoczesnych powierzchni biurowych" – zauważa Anna Szymańska, Associate Director w Dziale Reprezentacji Właściciela Colliers International Poland, bezpośrednio odpowiedzialna za komercjalizację powierzchni biurowej w obiekcie Grupy Capital Park. – "Royal Wilanów zmieni tę sytuację, oferując najemcom najwyższy komfort pracy będący wypadkową prestiżowej architektury i przyjaznego otoczenia."


Czytaj również: Warszawski rynek biurowy rośnie


Royal Wilanów będzie także odpowiedzią na potrzeby okolicznych mieszkańców. Liczne restauracje, kawiarnie, sklepy i punkty usługowe, które znajdą się na parterze obiektu, będą otwarte również po zakończeniu pracy biur. Pełen zieleni plac przed budynkiem, uzupełniony o małą architekturę, pełnić będzie funkcję skweru miejskiego. Ponadto budynek będzie dysponował ogólnodostępnym zielonym patio. Właściciel obiektu dysponuje już ostatecznym pozwoleniem na budowę. Proces inwestycyjny szacowany jest na 24 miesiące. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia JEMS Architekci.

 

 

 

Źródło: Mediadem Consulting / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19408 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 438

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >