Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2015
Narzędzia PROLINE z portfolio firmy Profix zostały nagrodzone godłem Odkrycie Roku 2015 w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. To szczególnie cenne wyróżnienie, przyznawane przez samych klientów, potwierdza mocną pozycję rynkową marki.
Czytaj dalej
Narzędzia PROLINE uhonorowane Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2015
Jakość narzędzi PROLINE, obecnych na rynku od 1998 roku, doceniają klienci, na co wskazuje wyróżnienie marki godłem Odkrycie Roku 2015 w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług Laur Konsumenta.
Czytaj również: Technika zaprasowywania zyskuje na popularności
Firma Profix osiągnęła ten sukces w zaledwie rok dynamicznych działań wizerunkowych. – Pomysł na solidne narzędzia w atrakcyjnej dla konsumentów cenie świetnie się sprawdził. Fachowcy bardzo dobrze znają produkty PROLINE oraz cenią je za wysoką jakość. Dziś marka PROLINE jest doskonałym wsparciem w pracy instalatorów, hydraulików, glazurników, budowlańców, mechaników, majsterkowiczów oraz ogrodników – tłumaczy Mirosław Cichecki, wiceprezes zarządu Profix. Wkład brandu PROLINE w rozwój polskiej branży narzędziowej to nie tylko zaawansowane jakościowo produkty, lecz także także szereg programów stworzonych z myślą o partnerach biznesowych. Przykładem jest sieć dobrze zaopatrzonych sklepów i salonów technicznych, działających pod jednolitym szyldem „Sklep Patronacki PROLINE”. Dziś funkcjonuje w Polsce ponad 320 takich placówek.
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. W ramach konkursu przyznawane są takie wyróżnienia jak: złoty, srebrny i brązowy Laur Konsumenta/Klienta, Grand Prix, Odkrycie Roku oraz Top Marka konkursu Laur Konsumenta/Klienta. Opinie konsumentów zbierane są podczas rozmów telefonicznych, głosowania na stronie www.laur-konsumenta.pl, a także przy pomocy ankiet zamieszczonych na portalach branżowych oraz w serwisach tematycznych AGORA S.A.
Czytaj również: AIB na targach BUDMA 2015
W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne wyroby, które mogą pochwalić się m.in. ciekawą i skuteczną kampanią reklamową, przyczyniającą się do wzrostu ich rozpoznawalności oraz zaufania ze strony klientów. Mogą znaleźć się tu również rozwiązania, które przeszły lifting marketingowy (np. zmiana opakowanie) lub zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. Ocena innowacyjności i perspektyw rozwoju danego brandu dokonywana jest przez Komisję Konkursową projektu Laur Konsumenta.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- budowa domu - porady Liczba postów: 415 Grupa: Trudne tema... Szukasz sprawdzonych porad, które ułatwią Twoje życie? Jeżeli szukacie sprawdzonego portalu informacyjnego z rozwiązaniami na różnorodne tematy codziennego życi...
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 44 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś korzystał z usług Eurodent https://eurodent.bialystok.pl/ w zakresie stomatologii estetycznej w Białymstoku? Chciałabym poprawić wygląd swoich zębów, a...
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... Utrata uzębienia może być sporym problemem, dlatego naprzeciw potrzebom pacjentów wychodzi protetyka. Warto jednak pamiętać, że proteza to spora inwestycja, wię...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 108 Grupa: Trudne tema... Zrozumienie rachunkowości jest kluczowe dla sukcesu firmy. PWK Group oferuje porady online, które pomogą Ci w prawidłowym prowadzeniu księgowości. Nasi eksperci...
- Szczoteczka elektryczna, czy tradycyjna? Liczba postów: 179 Grupa: Trudne tema... Ja zdecydowanie od siebie polecam szczoteczkę elektryczną. Dużo lepiej myje się nią zęby, a raczej bardziej dokładnie jest w stanie usunąć zgromadzone się reszt...