
Mamed Khalidov w kampanii reklamowej
W kwietniu wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Khalidov.
Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt – idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem „ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii.
Czytaj również: Centrum handlowe w Inowrocławiu już otwarte
Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem – podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.
Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.
Czytaj również: Co ma wpływ na rynek nieruchomości w Europie?
Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... brawl stars lets you battle in fast fights. Choose a brawler, use powerful moves, and win. Play with friends or alone in different fun game modes! [https://braw...
- Sprawdzona hurtownia kosmetyków w Łodzi – moje doś... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Od lat prowadzę własny salon kosmetyczny, a znalezienie odpowiedniego dostawcy produktów to jedno z największych wyzwań, z jakimi musiałam się zmierzyć. Przetes...
- Gabinet psychiatryczny Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym się umówić na konsultację psychiatryczną w kierunku depresji. Jaki gabinet psychiatryczny w Krakowie polecacie?
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 134 Grupa: Aktualności Zarządzanie dużymi zespołami pracowników wymaga doświadczenia i odpowiednich narzędzi. EWL Solutions https://ewlsolutions.eu/ oferuje kompleksowe wsparcie w tym...
- Białka Tatrzańska Liczba postów: 68 Grupa: Trudne tema... While planning your trip to Białka Tatrzańska, consider exploring the local culinary scene. The region offers a variety of traditional Polish dishes, and for th...