Marka Weber ma nową dyrektor marketingu
Monika Mychlewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu marki Weber w grupie Saint Gobain. Zakres jej obowiązków obejmuje zarówno szeroko pojętą komunikację, jak i rozwój produktów.
Czytaj dalej
Weber to marka z zakresu chemii budowlanej, szczególnie mocno i pozytywnie kojarzona z wyrobami elewacyjnymi: systemami ociepleń, tynkami i farbami fasadowymi. Portfolio obejmuje także zaprawy klejące i zaprawy fugowe do płytek, podkłady podłogowe i posadzki, systemy do renowacji i napraw fasad oraz ścian, a także zaawansowane materiały do hydroizolacji i napraw betonu z technologią Deitermann. Na polskim rynku marka Weber znana jest od 20 lat.
Monika Mychlewicz od dawna związana jest z branżą budowlaną. Przez ponad dziesięć lat, w tym ostatnie cztery - na stanowisku dyrektor marketingu, w Xella Polska z sukcesem budowała pozycję marek Ytong, Silka i Multipor. Ogromną wagę przywiązuje do wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej, niejednokrotnie kreując trendy w dość konserwatywnym segmencie materiałów budowlanych.
„Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B – przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C – do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji.” – ocenia Monika Mychlewicz.
Monika Mychlewicz objęła nowe stanowisko z końcem października br. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem marketingu.
Czytaj również: Miejskie instytucje w Warszawie dobrym wzorcem w zamówieniach publicznych
Informacje o marce Weber
Marka Weber jest znakiem rozpoznawczym wielu znanych materiałów budowlanych oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu elewacji (systemów ociepleń, tynków dekoracyjnych, farb), układania płytek i kamienia naturalnego, podkładów podłogowych i posadzek, hydroizolacji i zapraw technicznych Weber Deitermann, keramzytu Weber Leca®.
Innowacyjne rozwiązania Weber dostępne są w 48 krajach. W Polsce marka obecna jest od 1995 roku, a kształt dzisiejszej, bogatej oferty jest efektem połączenia firm Weber Terranova i maxit. Weber w Polsce liczy ponad 260 pracowników, posiada 3 fabryki, a także terminale logistyczne wraz z centrami barwienia. Od 2009 Weber działa w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rozwód Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Chcesz dodać odrobinę pikanterii do swojego życia intymnego? сексшоп to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozbudzić swoje zmysły. Boga...
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...