Marki najchętniej wybierane przez fachowców, czyli Budowlana Marka Roku
Odpowiednia strategia marketingowa i dobra reklama są w stanie pomóc firmie z każdej branży, nawet w dobie kryzysu. Nie brak przykładów, że znajomość marki wśród konsumentów przekłada się na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Czytaj dalej
Instytucje prześcigają się w działaniach, które mają zapewnić ich marce obecność na ustach klientów. Właściwa komunikacja i konsekwentnie budowany wizerunek skutecznie przywiązują nabywcę do konkretnego brandu. Ponad 88% przebadanych inwestorów zdecydowało się na ponowny wybór sprawdzonej wcześniej marki .Tradycyjnym sposobem na budowanie świadomości marki w sektorze budowlanym, jest udział przedsiębiorstw w licznych konkursach branżowych. Przyznawane nagrody mają gwarantować jakość i odzwierciedlać sympatie konsumentów.
Na jednym biegunie możemy umieścić tytuły przyznawane przez składy jurorskie, na drugim ranking opracowywany na podstawie badań przeprowadzanych wśród konsumentów. Dzięki tytułom takim jak Budowlana Marka Roku konkretne firmy pojawiają się na ustach branży i klientów indywidualnych. Są pretekstem do rozmowy o przedsiębiorstwie, które samo musi zadbać o to, by zaistnieć nie tylko na rynku, ale i w świadomości klienta.
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku po raz kolejny przeprowadzi badanie, które wyłoni marki najchętniej wybierane przez fachowców. Ranking Budowlana Marka Roku to przedsięwzięcie, które od lat odzwierciedla zaufanie wykonawców względem producentów materiałów budowlanych. Ósma edycja, podobnie jak wcześniejsze opierać się będzie na niezależnym badaniu metodą CATI (Wywiad Telefoniczny Wspomagany Komputerowo) podczas którego zebrane będą opinie ok. 2000 fachowców. Wykonawcy spontanicznie wskażą marki, które ich zdaniem charakteryzują się najwyższą jakością, najkorzystniejszą relacją ceny do jakości oraz są przez nich najczęściej wykorzystywane. Starannie przeliczone wyniki przełożone zostaną na laureatów Złotych, Srebrnych i Brązowych Budowlanych Marek Roku 2013.
Statuetki i wyróżnienia wręczone zostaną na uroczystej Gali, która odbędzie się 31 maja 2013 w Warszawie.Pośrednikiem pomiędzy producentem materiałów budowlanych, a wykonawcą są dystrybutorzy. Specjalnie dla nich zespół ASM przygotował badanie, które pozwoli sprawdzić jakość obsługi klienta w punktach sprzedaży. Za pomocą techniki Mystery Shopping przeprowadzone zostaną niezależne audyty, które będą podstawą do nadania tytułu Dystrybutor Roku 2013. Aby wziąć udział w badaniu i poddać swoje placówki ocenie doświadczonych badaczy, należy do końca 2012 roku przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku (http://www.asm-poland.com.pl/ oraz http://www.rankingmarekbudowlanych.pl/).
Kolejną nowością na Gali Budowlana Marka Roku 2013 będzie przyznawany po raz pierwszy tytuł Championa. Na podstawie wcześniej przeprowadzonych badań i wnikliwej analizy nagrodzone zostaną marki, które od lat cieszą się uznaniem i zaufaniem fachowców.
Szczegółowych informacji na temat Rankingu Budowlana Marka Roku udziela
Joanna Florczak-Czujwid
Senior Project Manager
24/ 355 77 80
697 134 770
j.florczak@asm-poland.com.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Biuro rachunkowe- Gliwice Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Znalezienie wiarygodnego księgowego jest ważne dla skutecznego zarządzania sprawami finansowymi. W Gliwicach jest kilka biur rachunkowych, które są polecane: B...
- Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 182 Grupa: Trudne tema... Kiedy usłyszałem o możliwości zrobienia liftingu bez użycia skalpela, od razu pomyślałem o poleconym mi przez znajomych Gabinecie Kosmetyki Lekarskiej Bella w W...
- Kojce dla psów Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jakiego producenta tworzącego solidne kojce dla psów polecacie?
- Nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Paryża-Orly... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....