
Marki najchętniej wybierane przez fachowców, czyli Budowlana Marka Roku
Odpowiednia strategia marketingowa i dobra reklama są w stanie pomóc firmie z każdej branży, nawet w dobie kryzysu. Nie brak przykładów, że znajomość marki wśród konsumentów przekłada się na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Czytaj dalej
Instytucje prześcigają się w działaniach, które mają zapewnić ich marce obecność na ustach klientów. Właściwa komunikacja i konsekwentnie budowany wizerunek skutecznie przywiązują nabywcę do konkretnego brandu. Ponad 88% przebadanych inwestorów zdecydowało się na ponowny wybór sprawdzonej wcześniej marki .Tradycyjnym sposobem na budowanie świadomości marki w sektorze budowlanym, jest udział przedsiębiorstw w licznych konkursach branżowych. Przyznawane nagrody mają gwarantować jakość i odzwierciedlać sympatie konsumentów.
Na jednym biegunie możemy umieścić tytuły przyznawane przez składy jurorskie, na drugim ranking opracowywany na podstawie badań przeprowadzanych wśród konsumentów. Dzięki tytułom takim jak Budowlana Marka Roku konkretne firmy pojawiają się na ustach branży i klientów indywidualnych. Są pretekstem do rozmowy o przedsiębiorstwie, które samo musi zadbać o to, by zaistnieć nie tylko na rynku, ale i w świadomości klienta.
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku po raz kolejny przeprowadzi badanie, które wyłoni marki najchętniej wybierane przez fachowców. Ranking Budowlana Marka Roku to przedsięwzięcie, które od lat odzwierciedla zaufanie wykonawców względem producentów materiałów budowlanych. Ósma edycja, podobnie jak wcześniejsze opierać się będzie na niezależnym badaniu metodą CATI (Wywiad Telefoniczny Wspomagany Komputerowo) podczas którego zebrane będą opinie ok. 2000 fachowców. Wykonawcy spontanicznie wskażą marki, które ich zdaniem charakteryzują się najwyższą jakością, najkorzystniejszą relacją ceny do jakości oraz są przez nich najczęściej wykorzystywane. Starannie przeliczone wyniki przełożone zostaną na laureatów Złotych, Srebrnych i Brązowych Budowlanych Marek Roku 2013.
Statuetki i wyróżnienia wręczone zostaną na uroczystej Gali, która odbędzie się 31 maja 2013 w Warszawie.Pośrednikiem pomiędzy producentem materiałów budowlanych, a wykonawcą są dystrybutorzy. Specjalnie dla nich zespół ASM przygotował badanie, które pozwoli sprawdzić jakość obsługi klienta w punktach sprzedaży. Za pomocą techniki Mystery Shopping przeprowadzone zostaną niezależne audyty, które będą podstawą do nadania tytułu Dystrybutor Roku 2013. Aby wziąć udział w badaniu i poddać swoje placówki ocenie doświadczonych badaczy, należy do końca 2012 roku przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku (http://www.asm-poland.com.pl/ oraz http://www.rankingmarekbudowlanych.pl/).
Kolejną nowością na Gali Budowlana Marka Roku 2013 będzie przyznawany po raz pierwszy tytuł Championa. Na podstawie wcześniej przeprowadzonych badań i wnikliwej analizy nagrodzone zostaną marki, które od lat cieszą się uznaniem i zaufaniem fachowców.
Szczegółowych informacji na temat Rankingu Budowlana Marka Roku udziela
Joanna Florczak-Czujwid
Senior Project Manager
24/ 355 77 80
697 134 770
j.florczak@asm-poland.com.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Magazyn wyposażenie Liczba postów: 280 Grupa: Trudne tema... Piętrowe magazyny coraz częściej powstają. Można wtedy wykorzystać mniejszą działkę zachowując dużo przestrzeni użytkowej. Tylko budynek musi być wtedy wyposażo...
- Urządzenie fiskalne do firmy Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Cześć, jestem Artur. Od dłuższego czasu pracuję w firmie zajmującej się elektryką, ale planuję przejść na własną działalność i szukam mobilnego urządzenia fiska...
- Reklama firmy Liczba postów: 480 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych reklam w sieci na pewno jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/ Korzystam od jakiegoś czasu i...
- Merchandising mobilny Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym nawiązać współpracę z firmą, oferującą merchandising mobilny. Zależy mi głównie na odpowiedniej ekspozycji produktów i uzupełnianiu półek towarami zg...
- jaki deweloper okolice Warszawy? Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Decydując się na współprace ze specjalistami nie marnujecie swojego czasu i pieniędzy. Jeżeli myślicie nad budową domu jednorodzinnego lub zakupem mieszkania w....