Membrana hydroizolacyjna – innowacyjny zamiennik standardowych materiałów hydroizolacyjnych

Membrana hydroizolacyjna – innowacyjny zamiennik standardowych materiałów hydroizolacyjnych

Wiodący dostawca wysokiej jakości mocowań dachowych jak również lider w malowaniu proszkowym w Europie, rozpoczyna produkcję membran hydroizolacyjnych – innowacyjnego zamiennika standardowych materiałów hydroizolacyjnych używanych w budownictwie. Czytaj dalej

 

AZTEC International wchodzi na nowy rynek

 

Powstanie nowej spółki to element długoterminowej strategii AZTEC International, która zakłada m.in. rozwój portfolio produktowego w kierunku innowacyjnych rozwiązań z dużym potencjałem. – Rynek, na który wchodzimy jest w dalszym ciągu na etapie rozwoju, a perspektywy są obiecujące. BIMECOM rozszerzy portfolio AZTEC International o innowacyjne, wysokomarżowe produkty. Ze względu na wyeliminowanie pośredników w naszym procesie sprzedaży będziemy mogli, oprócz wysokiej jakości, zaoferować klientom także konkurencyjne ceny naszych produktów – mówi Marek Ciulis, Prezes Zarządu AZTEC International.

 

Prace rozwojowe są na zaawansowanym etapie. Niebawem rozpocznie się produkcja, a jesienią br. realizacja pierwszych zamówień. BIMECOM jest jedną z niewielu firm w Europie, które posiadają podobną technologią.

 

 

Czytaj również: Jak zaradzić grzybom i pleśniom?

 

 

Czytaj również: Zła wentylacja powoduje pleśń

 

 

Membrany izolacyjne służą do uszczelniania fundamentów, co jest niezbędnym elementem każdego budowanego obiektu. – Obecnie w Europie do izolacji najczęściej wykorzystuje się standardowe materiały, np. papę. Wadą takich rozwiązań jest przede wszystkim czas oczekiwania na wyschnięcie materiału, który z kolei uzależniony jest od warunków atmosferycznych. Istotną przewagą naszych membran izolacyjnych jest też ich trwałość, wielokrotnie większa niż w tradycyjnych rozwiązaniach – mówi Rafał Cędrowski, Wiceprezes Zarządu AZTEC International i BIMECOM. – Po zastosowaniu naszych, bardziej wytrzymałych membran, od razu można rozpocząć dalsze prace, gdyż nie trzeba czekać na wyschnięcie materiału. A czas i trwałość to dla coraz większej ilości zachodnich firm budowlanych bardziej istotne aspekty niż cena materiału. To dobry moment na wejście na rynek – już od jakiegoś czasu obserwujemy odchodzenie od tradycyjnych metod hydroizolacji na rzecz zaawansowanych technologicznie produktów – dodaje Cędrowski.

 

Spółka zamierza wykorzystać potencjał rynku, wieloletnie doświadczenie oraz solidne relacje z kontrahentami w Europie Zachodniej i właśnie tam kierować większość produkcji. Obecnie przychody z eksportu AZTEC International stanowią ponad 95% wszystkich przychodów grupy.

 

AZTEC International posiada 60% akcji BIMECOM, 40% objęli pozostali akcjonariusze, ściśle związani z projektem. – Powołanie nowej spółki to kolejny krok do zwiększenia kapitalizacji grupy i dalszy etap jej dynamicznego rozwoju. To z kolei jest znaczącym elementem budowania wartości AZTEC International – mówi Henry de Graan, Przewodniczący Rady Nadzorczej AZTEC International i strategiczny akcjonariusz.

 

Źródło: nobili / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19407 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 87

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >