Miejsca spotkań dla architektów, inwestorów, wykonawców i dystrybutorów
Punkty Weber SPOT powstają w odpowiedzi na potrzeby wszystkich osób zajmujących się inwestycjami budowlanymi, niezależnie od skali inwestycji. Ze swoimi klientami mogą się tu spotykać wykonawcy chcący w komfortowych warunkach wybrać komplet rozwiązań budowlanych czy architekci, którzy wraz z inwestorem chcą omówić szczegóły projektu.
Czytaj dalej
Przestrzeń została przemyślana także pod kątem potrzeb dystrybutorów, którzy mogą z niej skorzystać, aby przeprowadzić szkolenia dla swoich pracowników. Pierwsze Weber SPOTy powstały w Gdyni i w Lublinie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie i Wrocławiu.
Weber SPOT to miejsca spotkań i rozmów na temat inwestycji – niezależnie, czy jest to budowa domu jednorodzinnego czy większa inwestycja. Goście znajdą w nich przestrzeń, gdzie wygodnie, przy kawie omówią szczegóły projektu budowlanego i jego wykonania. W Weber SPOT umieszczono ekspozycję wielu rozwiązań budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji – od wykonania posadzek, doboru odpowiednich zapraw klejowych, fug i silikonów, aż po ocieplenie i wykończenie elewacji. Przy wsparciu ekspertów można tu wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie. Weber SPOT w jednym miejscu koncentruje ofertę materiałów budowlanych i fachową wiedzę na temat budowy.
Czytaj również: Ruszył konkurs ROCKWOOL pod hasłem: Dodaj światu barw
W Weber SPOT do dyspozycji gości będzie również niewielka sala konferencyjna, w której w większym gronie można porozmawiać na temat projektu czy jego realizacji, albo przeprowadzić szkolenie dla swoich pracowników. Odwiedzający Weber SPOT mogą też liczyć na fachowe doradztwo ekspertów Weber. Korzystanie z przestrzeni przygotowanej przez Weber jest bezpłatne.
W każdym punkcie Weber SPOT znajdzie się też specjalna szafa z całą paletą tynków, które można obejrzeć w świetle dziennym bez konieczności wychodzenia ze SPOTu. Taka technologia pozwoli szybko i wygodnie porównać różne tynki i dobrać najbardziej odpowiedni do swoich oczekiwań.
Czytaj również: Dni otwarte w hurtowniach budowlanych
„Przy tworzeniu Weber SPOTów inspirowaliśmy się m.in. ideą co-workingu. Chcieliśmy, aby SPOTy stały się wygodnym miejscem do pracy dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację budowy” – mówi Anna Marcol, Kierownik Komunikacji Marketingowej z Weber. „Zdajemy sobie sprawę, że naszym Klientom często brakuje odpowiedniej przestrzeni do omówienia projektu. Spotkania inwestora z wykonawcą mają miejsce w hurtowniach budowlanych albo na placach budowy. Do tej pory brakowało profesjonalnych i komfortowych miejsc do rozmowy na temat projektu. Teraz będzie ich w Polsce co najmniej kilka. Mamy nadzieję, że będą aktywnie wykorzystywane” –podsumowuje.
2014-05-09
Źródło: Weber / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...