Miejsca spotkań dla architektów, inwestorów, wykonawców i dystrybutorów
Punkty Weber SPOT powstają w odpowiedzi na potrzeby wszystkich osób zajmujących się inwestycjami budowlanymi, niezależnie od skali inwestycji. Ze swoimi klientami mogą się tu spotykać wykonawcy chcący w komfortowych warunkach wybrać komplet rozwiązań budowlanych czy architekci, którzy wraz z inwestorem chcą omówić szczegóły projektu.
Czytaj dalej
Przestrzeń została przemyślana także pod kątem potrzeb dystrybutorów, którzy mogą z niej skorzystać, aby przeprowadzić szkolenia dla swoich pracowników. Pierwsze Weber SPOTy powstały w Gdyni i w Lublinie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie i Wrocławiu.
Weber SPOT to miejsca spotkań i rozmów na temat inwestycji – niezależnie, czy jest to budowa domu jednorodzinnego czy większa inwestycja. Goście znajdą w nich przestrzeń, gdzie wygodnie, przy kawie omówią szczegóły projektu budowlanego i jego wykonania. W Weber SPOT umieszczono ekspozycję wielu rozwiązań budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji – od wykonania posadzek, doboru odpowiednich zapraw klejowych, fug i silikonów, aż po ocieplenie i wykończenie elewacji. Przy wsparciu ekspertów można tu wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie. Weber SPOT w jednym miejscu koncentruje ofertę materiałów budowlanych i fachową wiedzę na temat budowy.
Czytaj również: Ruszył konkurs ROCKWOOL pod hasłem: Dodaj światu barw
W Weber SPOT do dyspozycji gości będzie również niewielka sala konferencyjna, w której w większym gronie można porozmawiać na temat projektu czy jego realizacji, albo przeprowadzić szkolenie dla swoich pracowników. Odwiedzający Weber SPOT mogą też liczyć na fachowe doradztwo ekspertów Weber. Korzystanie z przestrzeni przygotowanej przez Weber jest bezpłatne.
W każdym punkcie Weber SPOT znajdzie się też specjalna szafa z całą paletą tynków, które można obejrzeć w świetle dziennym bez konieczności wychodzenia ze SPOTu. Taka technologia pozwoli szybko i wygodnie porównać różne tynki i dobrać najbardziej odpowiedni do swoich oczekiwań.
Czytaj również: Dni otwarte w hurtowniach budowlanych
„Przy tworzeniu Weber SPOTów inspirowaliśmy się m.in. ideą co-workingu. Chcieliśmy, aby SPOTy stały się wygodnym miejscem do pracy dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację budowy” – mówi Anna Marcol, Kierownik Komunikacji Marketingowej z Weber. „Zdajemy sobie sprawę, że naszym Klientom często brakuje odpowiedniej przestrzeni do omówienia projektu. Spotkania inwestora z wykonawcą mają miejsce w hurtowniach budowlanych albo na placach budowy. Do tej pory brakowało profesjonalnych i komfortowych miejsc do rozmowy na temat projektu. Teraz będzie ich w Polsce co najmniej kilka. Mamy nadzieję, że będą aktywnie wykorzystywane” –podsumowuje.
2014-05-09
Źródło: Weber / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...