Modelowy sklep na targach RetailShow 2012
Podczas III edycji targów RetailShow odbywających się w listopadzie w Warszawskim Centrum EXPO XXI powstanie modelowy sklep The Perfect Store 2012. Na 200 m2 powierzchni zaprezentowane zostaną innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie nowoczesnej placówki handlowej.
Czytaj dalej
Sklep będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających targi. The Perfect Store 2012 prezentowany podczas III edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 będzie doskonałą okazją, by wypróbować w praktyce i porównać wszystkie nowoczesne rozwiązania i urządzenia pochodzące od różnych firm. W jednym miejscu, w jasny i czytelny sposób pokazane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania dla branży retail. Wśród nich znajdą się m.in.: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, systemy fiskalne i wagi, Digital Signage, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Artykuły prezentowane w sklepie modelowym będą pochodzić od producentów wystawiających na targach RetailShow 2012 swoją pełną ofertę handlową. Cały asortyment będzie dokładnie opisany, łącznie z podaniem kontaktu do jego producenta czy dystrybutora. Uruchomiony zostanie także punkt informacyjny, w którym będzie można uzyskać wyczerpujące informacje o produktach oraz umówić się na spotkanie z wybraną firmą.
Czytaj również: Nowa edycja „Akademii Kobiet Budujących SILKA YTONG”
Projekt sklepu wykona Ego-Studio Shop Design. „The Perfect Store to miejsce, któremu warto poświęcić swój czas. To maksimum rzetelnych informacji pozyskanych w jednym miejscu w krótkim czasie” – podkreśla Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka firmy Ego-Studio Shop Design. „Współpraca z inwestorami z branży retail uwidoczniła problem, jakim jest brak możliwości konfrontacji proponowanych nam przez producentów rozwiązań. Inwestorzy najczęściej dokonują porównań, jeżdżąc po Polsce i oglądając wybrane realizacje lub zapraszając do siebie na prezentacje przedstawicieli handlowych. Natomiast idea stworzenia modelowego sklepu w pełni rozwiązuje ten problem. W jednym miejscu na pow. 200 m kw. wspólnie zaprezentują się producenci wyposażenia dla sklepów. Będzie możliwość porównania konkurencyjności ofert, poszerzenia swojej wiedzy z zakresu wyposażenia, poznania wielu innowacyjnych rozwiązań” - dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.
„W modelowym sklepie odwzorujemy optymalny układ sklepu dla takiej powierzchni i stworzymy realne warunki do prezentacji produktów w sąsiedztwie konkurencji” – wyjaśnia Ewa Gawroniak-Olejniczak. Każda z dziedzin będzie reprezentowana przez możliwie największą ilość konkurencyjnych firm po to, aby dać zwiedzającym możliwość konfrontacji i porównania. „Wspólnie z wystawcami stworzymy sklep na miarę obowiązujących trendów” – zapewnia Ewa Gawroniak-Olejniczak.
Czytaj również: Polski rynek nieruchomości komercyjnych
Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 przeznaczone są dla całej branży handlowej: sieci handlowych, w tym sieci spożywczych, odzieżowych, RTV AGD, sieci budowlanych i wyposażenia wnętrz, sieci saloników prasowych i drogerii, sieci sklepów przy stacjach paliw, zarządców i najemców centrów handlowych, właścicieli niezależnych sklepów oraz aptek. Przez dwa dni targi goście będą mogli szczegółowo zapoznać się z ofertą ponad 150 firm z Polski i Europy, specjalizujących się w dostarczaniu wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Targom towarzyszyć będą konferencja dla handlu - Retail Congress 2012 oraz warsztaty z partnerami handlowymi w ramach Retail Partners Day 2012. Na zakończenie pierwszego dnia targów podczas Retail AfterParty 2012 nastąpi wręczenie prestiżowych nagród w konkursach Innowacje Handlu 2012 oraz POS Stars.
2012-09-19
Źródło: Effective Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...