Modelowy sklep na targach RetailShow 2012

Modelowy sklep na targach RetailShow 2012

Podczas III edycji targów RetailShow odbywających się w listopadzie w Warszawskim Centrum EXPO XXI powstanie modelowy sklep The Perfect Store 2012. Na 200 m2 powierzchni zaprezentowane zostaną innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie nowoczesnej placówki handlowej. Czytaj dalej

 

Sklep będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających targi. The Perfect Store 2012 prezentowany podczas III edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 będzie doskonałą okazją, by wypróbować w praktyce i porównać wszystkie nowoczesne rozwiązania i urządzenia pochodzące od różnych firm. W jednym miejscu, w jasny i czytelny sposób pokazane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania dla branży retail. Wśród nich znajdą się m.in.: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, systemy fiskalne i wagi, Digital Signage, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Artykuły prezentowane w sklepie modelowym będą pochodzić od producentów wystawiających na targach RetailShow 2012 swoją pełną ofertę handlową. Cały asortyment będzie dokładnie opisany, łącznie z podaniem kontaktu do jego producenta czy dystrybutora. Uruchomiony zostanie także punkt informacyjny, w którym będzie można uzyskać wyczerpujące informacje o produktach oraz umówić się na spotkanie z wybraną firmą. 

 

Czytaj również: Nowa edycja „Akademii Kobiet Budujących SILKA YTONG”

 

Projekt sklepu wykona Ego-Studio Shop Design. „The Perfect Store to miejsce, któremu warto poświęcić swój czas. To maksimum rzetelnych informacji pozyskanych w jednym miejscu w krótkim czasie” – podkreśla Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka firmy Ego-Studio Shop Design. „Współpraca z inwestorami z branży retail uwidoczniła problem, jakim jest brak możliwości konfrontacji proponowanych nam przez producentów rozwiązań. Inwestorzy najczęściej dokonują porównań, jeżdżąc po Polsce i oglądając wybrane realizacje lub zapraszając do siebie na prezentacje przedstawicieli handlowych. Natomiast idea stworzenia modelowego sklepu w pełni rozwiązuje ten problem. W jednym miejscu na pow. 200 m kw. wspólnie zaprezentują się producenci wyposażenia dla sklepów. Będzie możliwość porównania konkurencyjności ofert, poszerzenia swojej wiedzy z zakresu wyposażenia, poznania wielu innowacyjnych rozwiązań” - dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak. 

 

 

„W modelowym sklepie odwzorujemy optymalny układ sklepu dla takiej powierzchni i stworzymy realne warunki do prezentacji produktów w sąsiedztwie konkurencji” – wyjaśnia Ewa Gawroniak-Olejniczak. Każda z dziedzin będzie reprezentowana przez możliwie największą ilość konkurencyjnych firm po to, aby dać zwiedzającym możliwość konfrontacji i porównania. „Wspólnie z wystawcami stworzymy sklep na miarę obowiązujących trendów” – zapewnia Ewa Gawroniak-Olejniczak. 

 

Czytaj również: Polski rynek nieruchomości komercyjnych

 

Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012  przeznaczone są dla całej branży handlowej: sieci handlowych, w tym sieci spożywczych, odzieżowych, RTV AGD, sieci budowlanych i wyposażenia wnętrz, sieci saloników prasowych i drogerii, sieci sklepów przy stacjach paliw, zarządców i najemców centrów handlowych, właścicieli niezależnych sklepów oraz aptek. Przez dwa dni targi goście będą mogli szczegółowo zapoznać się z ofertą ponad 150 firm z Polski i Europy, specjalizujących się w dostarczaniu wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Targom towarzyszyć będą konferencja dla handlu - Retail Congress 2012 oraz warsztaty z partnerami handlowymi w ramach Retail Partners Day 2012. Na zakończenie pierwszego dnia targów podczas Retail AfterParty 2012 nastąpi wręczenie prestiżowych nagród w konkursach Innowacje Handlu 2012 oraz POS Stars.

 

2012-09-19
Źródło: Effective Public Relations / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 401

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >