Na warszawskiej Białołęce powstanie centrum domEXPO
Trwają już prace budowlane przy adaptacji dawnych magazynów zbożowych w Opolu na potrzeby formatu wystawienniczo-usługowo-handlowego domEXPO. Inwestor zapowiada otwarcie obiektu na przełom drugiego i trzeciego kwartału 2013 roku, a jednocześnie ogłasza lokalizację drugiego i jednocześnie największego z planowanych centrów tej sieci.
Czytaj dalej
Blisko 40-tysięczny obiekt wypełniony ekspozycjami najlepszych budowlanych i wnętrzarskich marek, uzupełniony o atrakcyjne zaplecze biurowe powstanie na przełomie 2013/2014 na warszawskiej Białołęce, u zbiegu Trasy Toruńskiej i ul. Modlińskiej. Warszawskie domEXPO będzie doskonale skomunikowane, dojazd z centrum miasta zajmie 15 minut. Szybką i dogodną komunikację zapewni również transport publiczny: cztery linie tramwajowe i kilka autobusowych. Trasa Toruńska pozwoli na łatwy dostęp do nowego obiektu mieszkańcom okolic Warszawy, stanowi bowiem fragment drogi krajowej nr 8 i łączy stolicę m.in. z Radzyminem, Wołominem, Markami, Jabłonowem i Ząbkami. W rezultacie, w zasięgu zaledwie 30-minutowego dojazdu znajdzie się blisko 1,5 mln osób.
Czytaj również: Czy polskie banki są społecznościowe?
Ale domEXPO Warszawa pełnić będzie rolę nie tylko regionalnego centrum, inwestor zakłada obsługę klientów indywidualnych i biznesowych z całej Polski. W założeniu jego największe centrum ma bowiem stać się miejscem stałych, ogólnopolskich ekspozycji m.in. dla markowych producentów dizajnerskich mebli, najnowocześniejszej elektroniki domowej, technologicznie zaawansowanego sprzętu AGD, ekologicznych rozwiązań budowlanych – słowem wszystkiego co wiąże się z wysokiej jakości nowoczesnym domem i wnętrzem, począwszy od szerokiej oferty produktowej, skończywszy na kompleksowych usługach architektonicznych, projektowania i dekorowania wnętrz, usługach remontowych i wykończeniowych. Ważnymi elementami kompleksu będą m.in.: Strefa Deweloperów i Strefa dla Dzieci, stanowiąca według deklaracji operatora silny magnes dla całych rodzin.
Uzupełnieniem biznesowej koncepcji tego projektu będzie skupianie przedstawicieli branży budowlanej i wyposażenia wnętrz poprzez cykliczne organizowanie wystaw, targów, konferencji i szkoleń we współpracy z czołowymi producentami. Łączna powierzchnia sal konferencyjnych jakie znajdą się w domEXPO to 2,5 tys. metrów kwadratowych. Podobne założenia mają kilkudniowe targi branżowe z tą jednak różnicą, że koncept domEXPO jest skierowany przede wszystkim do klienta indywidulanego, który po raz pierwszy będzie miał możliwość w jednym miejscu porównać konkurujące ze sobą produkty i przekonać się o jakości usług.
Czytaj również: Przychody za 2012 rok na poziomie 6,5 miliarda USD
Wystawcy nareszcie w jednym miejscu będą mogli zaprezentować pełną gamę swoich produktów, sprawdzić jak odbierane są przyszłe linie produktowe oraz w możliwie najlepszy sposób doradzić klientowi w zakresie wyboru produktu i wykonawcy. Obiekty domEXPO będą więc dla wielu podmiotów pełniły rolę „show-roomu”, do którego można zaprosić klienta, żeby zaprezentować mu pełną gamę swojej oferty. Dla projektantów i producentów mebli będzie to wyjątkowe miejsce dające szansę bezpośredniego przedstawienia indywidualnym klientom nawet najbardziej wyrafinowanych wzorniczo czy technologicznie projektów i prototypowych produktów, o co znacznie trudniej w oparciu o tradycyjne sklepy.
DomEXPO w założeniu ma również spełniać rolę doradcy i katalizatora w kojarzeniu produktu z usługą. Operator pozycjonuje swój format także jako odpowiedź na zmiany jakie zachodzą w dzisiejszym handlu i coraz większy udział sprzedaży internetowej w ogólnym wolumenie transakcji dotyczących produktów praktycznie wszystkich kategorii. Jego głównym celem jest uczynienie z domEXPO pierwszego wyboru dla wszystkich osób będących w trakcie budowy, zakupu, remontu lub wyposażania swojego lokum. Projekt warszawskiego domEXPO przygotowywany jest przez pracownię Tremed.
Zakłada on rewitalizację tej ciekawej architektury poprzemysłowej. Od ulicy Modlińskiej i od Trasy Toruńskiej na dwóch przeciwległych rogach budynku powstaną dwie 30-metrowe wierze, mające charakter dominant. Nowe wysokie elewacje zasłonią dotychczasowy rysunek dachu, które sam nie zostanie jednak przebudowany, ponieważ rzuca naturalne światło do wewnątrz budynku. Wokół centrum znajdować się będzie duża otwarta przestrzeń z przeznaczeniem na dodatkowe działania wystawiennicze i rozrywkowe oraz duży parking na ponad 1200 miejsc. Planowany jest również dodatkowy dojazd do centrum od ulicy Elektronowej.
domEXPO Warszawa zostanie oddany do użytku na przełomie 2013 i 2014 roku.
2013-02-12
Źródło: ProConcept Communications / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...