Nagrody German Marketing Prize rozdane
Firma Schüco International została uhonorowana jedną z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych na świecie – German Marketing Prize. Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu nagrodziło globalnego dostawcę zielonych technologii budowlanych za przełomową kampanię koncepcji Energy3, promującą oszczędzanie, pozyskiwanie i zrównoważone zarządzanie energią w budynkach.
Czytaj dalej
German Marketing Prize, przyznawana od 1973 roku przez Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu, ma na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć marketingowych związanych z niemieckim rynkiem. Otrzymując to zaszczytne odznaczenie firma Schüco, wiodący dostawca ultraciepłych systemów okiennych, fasadowych oraz przyszłościowych technik solarnych, dołączyła do grona najbardziej popularnych globalnych marek, takich jak Porsche, Tchibo, Lufthansa, Schwarzkopf oraz Deutsche Telekom. Progresywny rozwój rozpoznawalności marki, będącej obecnie w 78 krajach świata synonimem zielonych rozwiązań dla budownictwa, firma Schüco zawdzięcza trafnemu wykorzystaniu hasła zrównoważonego rozwoju w wielopoziomowej komunikacji marketingowej, obejmującej architektów, projektantów, producentów i odbiorców końcowych.
Czytaj również: Targi Energii Odnawialnej zakończone
Sukces zielonych technologii
W ciągu swojej 60-letniej obecności na rynku firma Schüco rozwinęła się z rodzinnego przedsiębiorstwa produkującego profile aluminiowe w światowego lidera w dziedzinie zrównoważonych powłok budynków. Koncern zatrudniający 5250 pracowników i współpracujący z 12000 firm partnerskich na całym świecie, wykazuje obrót na poziomie 2,38 miliardów Euro. Kluczem do sukcesywnie rozwijanej strategii biznesowej firmy Schüco stało się rozpoznanie budowlanych trendów przyszłości na bardzo wczesnym etapie. Esencją komunikacji zielonej marki jest model Energy3, opisujący samowystarczalne budynki przyszłości, nie tylko oszczędzające energię, lecz również zdolne same ją pozyskiwać ze słońca i racjonalnie nią zarządzać. Energia jest podstawową kategorią w polityce rozwojowej firmy, która lokuje kapitał własny w badania i rozwój innowacyjnych rozwiązań już dziś odpowiadających wymaganiom zrównoważonego budownictwa przyszłości.
- Zaimponowało nam to, że firma bazująca na technologii, taka jak Schüco, potrafiła zorientować wszystkie swoje działania na rynek, partnerów i klientów ostatecznych. Marketing znajduje się w sercu jej strategii, kierunkując rozwój innowacyjnych rozwiązań dla czystego środowiska. Schüco jest doskonałym wzorem firmy, która poczuwa się do społecznej odpowiedzialności i jednocześnie wykorzystuje swoją technologiczną przewagę, by osiągnąć zrównoważony sukces komercyjny – powiedział Karl Georg Musiol, Przewodniczący jury konkursu i Prezes Niemieckiego Stowarzyszenia Marketingu.
„Zielony” wizerunek marki Schüco pozwala jej na komunikowanie się z szerokim wachlarzem odbiorców, zainteresowanych zrównoważonym budownictwem i ochroną środowiska. W tym celu firma skutecznie zaadaptowała narzędzia typowe dla branży towarów konsumpcyjnych. Zaangażowanie w organizację turniejów golfa Schüco Open oraz powołanie ambasadorów zrównoważonego rozwoju, jak Martin Kaymer czy Geoff Oglivy to wyjątkowo czytelny przykład skojarzenia natury i dobrej techniki.
Czytaj również: Zakończyły się Targi Sanitarne w Bolonii
Zielona technologia w Polsce
Firma Schüco Polska promuje zrównoważony rozwój również na polskim rynku. Jej misją jest podnoszenie świadomości na temat możliwości, jakie dają energooszczędne rozwiązania powłok budynków pod kątem oszczędzania energii i ograniczania emisji CO2 do atmosfery. Zrównoważony model Energy3 odzwierciedla chociażby ultranowoczesna siedziba Schüco w Siestrzeni, o rocznym zapotrzebowaniu na energię pierwotną zaledwie 80 kWh/m2, która wzbudziła duże zainteresowanie mediów i branży.
- Polskie budownictwo posiada ogromny potencjał rozwojowy, dlatego promocję energooszczędności i zrównoważonego rozwoju branży uważamy za bardzo ważną część naszej działalności. Jako firma funkcjonująca w bardzo zróżnicowanym otoczeniu, złożonym z architektów, inżynierów, projektantów i w końcu użytkowników ostatecznych, posiadamy niezbędne zaplecze i doświadczenie, które nam to umożliwiają – mówi Andrzej Polijaniuk, Marketing & Product Manager w firmie Schüco Polska.
Przykładem działań w tym kierunku było otwarcie Centrum Szkoleniowego Schüco w Siestrzeni prowadzącego kursy dla producentów energooszczędnej stolarki okiennej, drzwiowej i fasadowej. Firma Schüco Polska aktywnie propaguje program Energy3 uczestnicząc w licznych konferencjach i seminariach tematycznych oraz prowadząc szkolenia dla architektów w polskich ośrodkach uczelnianych. Marka Schüco zdobyła uznanie również polskich klientów ostatecznych, czego dowodzą kolejne Złote Laury Klienta przyznawane tylko tym produktom, które cieszą się największym zaufaniem i są najczęściej polecane.
2011-10-21
Źródło: Echo PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...