Najbardziej pożądane zestawy meblowe

Najbardziej pożądane zestawy meblowe

W ogólnopolskich mediach ruszyła kolejna kampania największej polskiej grupy meblarskiej. Działania wizerunkowe wspierają promocję nowych systemów modułowych z oferty Black Red White.

 

Od 5 września 2011 roku kolekcje Bolden, Koen, Areka i Kaspian reklamowane są w telewizji, prasie oraz internecie. Aranżacje z wykorzystaniem zestawów oraz telewizyjne spoty obejrzeć można na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.nowosci.brw.com.pl  Nowości od Black Red White promują dwa 30-sekundowe spoty, emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Widzom w całym kraju zaprezentowane zostały nowoczesne systemy modułowe Areka i Kaspian, a także klasyczne propozycje mebli Bolden i Koen.

 

Czytaj również: Jakie są trendy we wzornictwie meblarskim?

 

Telewizyjną akcję wizerunkową uzupełniają reklamy w magazynach wnętrzarskich i kobiecych. Ponadto, firma Black Red White przygotowała szeroko zakrojone działania w internecie. Zalety kolekcji Bolden, Koen, Areka i Kaspian prezentują między innymi spoty w serwisach VOD oraz kampania na portalach wnętrzarskich.

 

Czytaj również: Eleganckie i stylowe meble

 

 

 

Specjalnie na potrzeby komunikacji marketingowej uruchomiona została również strona internetowa www.nowosci.brw.com.pl, poświęcona nowym liniom z oferty Black Red White. Na niej obejrzeć można zdjęcia poszczególnych elementów, a także zapoznać się ze szczegółowymi opisami kolekcji. Dodatkowo, na stronie dostępne są wyjątkowe aplikacje,jak: puzzle dla dzieci czy tapety z aranżacjami wnętrz od  Black Red White do pobrania.

 


Źródło: Geotherm / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19509 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 328

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >