Najlepsze marki budowlane i wnętrzarskie 2013/2014

Najlepsze marki budowlane i wnętrzarskie 2013/2014

Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Tegoroczna edycja plebiscytu Superbrands pokazała, że rodzime marki budowlane jak ATLAS, Dekoral czy KOŁO bez kompleksów konkurują ze światowymi markami o miano najpopularniejszych na rynku polskim. Czytaj dalej

 

Dom to pojęcie niezwykle istotne dla każdego, dla Polaków również. Wspaniale, gdy można zbudować dom z dobrych, sprawdzonych materiałów. A jeszcze lepiej, gdy są to materiały rodzime, polskie. Jakie marki budowlane doceniają Polacy? Wyniki Superbrands 2013/2014 udowadniają, że polscy konsumenci równie chętnie polecają rodzime marki jak ATLAS, Dekoral czy KOŁO, jak i  popularne marki zagraniczne: Ceresit, Dulux i Skanska.


Organizacja Superbrands już od dziesięciu lat przyznaje nagrody najsilniejszym markom na  rynku polskim. Jak co roku wśród kilkudziesięciu kategorii plebiscytu nie mogło zabraknąć marek z branży budowlanej. Konkurs składał się z dwóch etapów. Najpierw, w badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą ARC Rynek i Opinia, 15 tysięcy konsumentów oceniło między innymi marki materiałów budowlanych, wykończenia wnętrz oraz firm budowlanych i deweloperów. Zadaniem uczestników było wskazanie, które spośród przedstawionych za pomocą logotypów marek są im znane i na ile są skłonni polecić je swoim bliskim. Następnie skrócona lista marek trafiła do  ekspertów z Rady Marek Superbrands, złożonej z 43 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, komunikacji i brandingu, którzy oceniali wizerunkową siłę marki w odniesieniu do polskiego rynku.

 

Czytaj również: Z czego będę powstawać nowe domy?

 


 

Na liście laureatów Superbrands 2013/2014 znalazło się 5 marek materiałów budowlanych: Ceresit, Kropelka i VELUX,  w tym ATLAS i GERDA, które otrzymały także dodatkowy  tytuł Created in Poland Superbrands. Tytułem tym wyróżniono także 5 spośród 8 laureatów Superbrands 2013/2014 z podkategorii wykończenie wnętrz: Cersanit, Dekoral, KOŁO, Opoczno, PORTA. Natomiast kategoria nieruchomości pokazała, że Polacy w kwestiach budowlanych ufają głównie rodzimym markom: Budimex, Home Broker i Mostostal Warszawa.


Tytuł Created in Poland przyznawany jest markom z polskim rodowodem, których strategię wypracowali polscy specjaliści. Inicjatywa ta powstała podczas ubiegłorocznej edycji Superbrands. Wśród laureatów Created in Poland Superbrands 2013/2014, reprezentujących branżę budowlaną znalazło się 19 marek, między innymi Barlinek, Oknoplast, w tym także wymienieni wcześniej laureaci Superbrands 2013/2014 oraz marki z kategorii nieruchomości jak Budimex, Home Broker i Mostostal Warszawa.


Poniżej prezentujemy zestawienie laureatów Superbrands 2013/2014 oraz Created in Poland 2013/2014 z branży budowlanej i wyposażenia domu.

 

Czytaj również: Szkło laminowane zapewniające komfort akustyczny

 

 

Marki budowlane i branży wyposażenie domu nagrodzone:
Superbrands 2013/2014: Ceresit, Dulux, Hammerite, Junkers, Kropelka, VELUX,


Superbrands 2013/2014 i Created in Poland Superbrands 2013/2014: ATLAS, Cersanit, Dekoral, GERDA, KOŁO, Opoczno, PORTA,


Created in Poland Superbrands 2013/2014: Barlinek, Blachy Pruszyński, Jedynka, Kronopol, MAGNAT, Nobiles, Oknoplast, Paradyż, Śnieżka,


Marki z branży nieruchomości nagrodzone:
Superbrands 2013/2014: Skanska


Created in Poland Superbrands 2013/2014: Budimex, Home Broker, Mostostal Warszawa

Źródło: m a g n i f i C o / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 484

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >