Niewidoczne izolacje
Wysokiej jakości produkty izolacyjne, choć na co dzień niewidoczne, stanowią istotny element instalacji domu, odpowiadając za jego komfort i bezpieczeństwo.
Czytaj dalej
ISOVER rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”. Twarzą marki została Ewa Błaszczyk.
Każdy sukces ma swoich cichych bohaterów – podobnie jest z budową domu. Pomimo że jego fundamenty oraz materiały wykończeniowe nie są widoczne, decydują o najważniejszym – bezpieczeństwie, zdrowiu i komforcie mieszkańców, a także jakości budynku, który ma służyć przez długie lata. Cytat z „Małego Księcia” Antoine'a de Saint-Exupery – „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej ISOVER – marki wysokiej jakości rozwiązań izolacyjnych. Jej głównym założeniem jest podkreślenie trzech wartości: bezpieczeństwa, ciepła i ciszy, gwarantujących najwyższy komfort dzięki zastosowanym produktom izolacyjnym marki ISOVER. Twarzą kampanii została Ewa Błaszczyk. Aktorka, piosenkarka i prezes fundacji „Akogo?” wspiera działania wizerunkowe hasłem: „Czasem wystarczy dobre słowo i trochę ciepła”. W kampanii obecny jest również Henryk Kwapisz – ekspert ISOVER w zakresie fizyki budowli i rozwiązań izolacyjnych.
Czytaj również: Nowe komponenty w systemach ociepleń
– Za sprawą najnowszej kampanii chcemy pokazać, jak ważne dla naszego komfortu, bezpieczeństwa i zdrowia są rzeczy, które choć niewidoczne na co dzień, kształtują naszą codzienność. ISOVER to więcej niż izolacja, to także inwestycja w lepszą jakość życia. Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnej przyszłości także za sprawą udziału w przedsięwzięciach niezwiązanych wprost z budownictwem, jakim niewątpliwie jest klinika „Budzik” – mówi Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji ISOVER.
– Niemniej istotnym przekazem kampanii „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” jest podkreślenie przewagi technologicznej polskiego zakładu ISOVER oraz zachęta do stosowania produktów izolacyjnych najwyższej jakości. Nieprzemyślane decyzje mogą mieć długofalowe i „niewymierne” konsekwencje, ponieważ błędnego montażu i niskiej jakości materiałów po prostu nie widać, bo są zabudowane bądź zatynkowane – dodaje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
W ramach współpracy ISOVER z fundacją „Akogo?”, która wybudowała przy oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka klinikę „Budzik” dla dzieci po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce – do końca 2015 roku 1 złotówka z każdej sprzedanej rolki produktów ISOVER Termo-Mata Plus oraz Iso-Mata zostanie przeznaczona na rzecz fundacji „Akogo?”.
Czytaj również: Ocieplamy dach
Kampania ISOVER „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” obejmuje działania outdoorowe oraz reklamę w prasie i internecie. Za wsparcie strategiczne odpowiada krakowska agencja reklamowa Hand Made.
Źródło: royalbrand / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Hale namiotowe, hale magazynowe Liczba postów: 369 Grupa: Firmy budow... Również polecam https://partiez.pl/
- Logistyka Liczba postów: 39 Grupa: Moja budowa Firmą specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług w zakresie transportu międzynarodowego oraz krajowego, nowoczesnymi pojazdami o DMC do 40t. jest http...
- Czy profesjonalne ubranie robocze ma jakieś znacze... Liczba postów: 78 Grupa: Budowa i re... As a student, I highly recommend StudyProfy if you're considering pay someone to write my paper. Their service is exceptional! The team is professional, the qua...
- Czujnik wypełnienia szamba Liczba postów: 24 Grupa: Moja budowa Niezawodnym rozwiązaniem zapobiegającym przepełnieniu szamba może być zainstalowanie przewodowego systemu monitorowania z czujnikami mierzącymi poziom wody w g...
- Brama garażowa z napędem Liczba postów: 369 Grupa: Budowa i re... Artykuł na portalu https://dbamyobramy.pl/konserwacja-i-czy szczenie-bramy-garazowej-jak-i-czym-to-z robic-praktyczny-poradnik-n-2.html oferuje praktyczne wskazów...