Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.

Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.

Firma Whirlpool przy wsparciu marki SONY, oddaje w ręce polskich użytkowników innowacyjną technologię 6-ty Zmysł Live. Nowoczesne rozwiązanie dostępne w ramach linii urządzeń wolnostojących Whirlpool, pozwala na zdalne monitorowanie pracy sprzętu AGD. Czytaj dalej

 Już 6 listopada rusza kampania promująca nowoczesną linię, która charakteryzuje się perfekcją, rewolucyjnością i elegancją godną najlepszego agenta. Idealnym dopełnieniem jest zatem najnowszy telefon SONY Xperia Z5, na którym zdalne monitorowanie urządzeń będzie niezwykle łatwe i instynktowne.


W listopadzie Whirlpool wprowadza na rynek technologię 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie takich urządzeń jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać program, nacisnąć start na naszym urządzeniu mobilnym i możemy spokojnie wybrać się do kina. Kampania pozwala zapoznać się z szerokim wachlarzem możliwości, jakie oferuje sprzęt z technologią 6-ty Zmysł Live. Połączona z pralką aplikacja na telefonie zdalnie ustawia, uruchamia i monitoruje urządzenia. Funkcja ECOMONITOR pokazuje, w jaki sposób ustawić parametry programu, tak aby pranie stało się bardziej wydajne. Wystarczy wybrać cykl, a aplikacja na urządzeniu mobilnym pokaże szacowane zużycie wody i energii

 

nowa pralka whirpool sterowana smartfonem

 

 

Czytaj również: Doradzamy w wyborze pralki, czyli co z czym i dlaczego?


Marka Whirlpool, przy wsparciu SONY, udowadnia, że futurystyczna wizja przyszłości, w której żyjemy w inteligentnych domach jest na wyciągnięcie ręki. Za pomocą aplikacji 6-ty Zmysł Live na smartfonach lub tabletach, wybieramy programy, funkcje i ustawienia dla konkretnego urządzenia. Kampania pokazuje, że Whirlpool znalazł sposób, aby zadbać o dom ciesząc się jednocześnie czasem wolnym. Pierwsza odsłona kampanii rozpoczyna się 6 listopada br. i będzie trwała przez 4 tygodnie. W ramach akcji zaplanowano m.in. pokazy reklamowe filmów Whirlpool on screen we wszystkich kinach Cinema City w Polsce przed emisją filmu SPECTRE oraz plakaty informujące o współpracy SONY i Whirlpool. W ramach promocji najnowszej technologii przewidziano też informacje o niej w drukowanych magazynach „6-ty Zmysł Projektanta”, dostępnych m.in. w showroom’ach Michała Szulca i Bizuu. 

 

Czytaj również: Pralka dostosowana do Twojego rytmu dnia

Źródło: 38PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • ciekawe dekoracje Liczba postów: 483 Grupa: Ciekawe pom... Ostatnio zastanawiam się, jak bardzo marketing zapachowy wpływa na klientów. Wchodząc do niektórych sklepów, od razu czuję przyjemny aromat, który zachęca mnie....
  • Komfortowa jadalnia w małym mieszkaniu Liczba postów: 17 Grupa: Wnętrza Szanowni Państwo, Dobrą alternatywą dla tynków dekoracyjnych, betonu architektonicznego, tapet czy kamieni są płytki klinkierowe. King Klinker https://kingklink...
  • Jaka powinna być nowoczesna łazienka? Liczba postów: 37 Grupa: Wnętrza Decydując się na współprace ze specjalistami nie marnujecie swojego czasu i pieniędzy. Jeżeli szukacie sprawdzonego producenta najróżniejszych kabin sanitarnych...
  • 3 proste kroki, które odmienią Twoją sypialnię Liczba postów: 24 Grupa: Wnętrza W celu osiągnięcia efektu wymarzonej sypialni warto skorzystać z pomocy biura architektonicznego www.project-art.pl[url] Dzięki doświadczeniu osób zajmujących....
  • Sprzątanie na miarę XXIw. Liczba postów: 116 Grupa: Wnętrza Dbanie o dom w sposób ekologiczny jest dużo łatwiejsze. Produkty Ludwik Ekologiczny to idealna odpowiedź na potrzeby współczesnych gospodarstw domowych. Skutecz...

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19469 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 779

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >