
Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.
Firma Whirlpool przy wsparciu marki SONY, oddaje w ręce polskich użytkowników innowacyjną technologię 6-ty Zmysł Live. Nowoczesne rozwiązanie dostępne w ramach linii urządzeń wolnostojących Whirlpool, pozwala na zdalne monitorowanie pracy sprzętu AGD.
Czytaj dalej
Już 6 listopada rusza kampania promująca nowoczesną linię, która charakteryzuje się perfekcją, rewolucyjnością i elegancją godną najlepszego agenta. Idealnym dopełnieniem jest zatem najnowszy telefon SONY Xperia Z5, na którym zdalne monitorowanie urządzeń będzie niezwykle łatwe i instynktowne.
W listopadzie Whirlpool wprowadza na rynek technologię 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie takich urządzeń jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać program, nacisnąć start na naszym urządzeniu mobilnym i możemy spokojnie wybrać się do kina. Kampania pozwala zapoznać się z szerokim wachlarzem możliwości, jakie oferuje sprzęt z technologią 6-ty Zmysł Live. Połączona z pralką aplikacja na telefonie zdalnie ustawia, uruchamia i monitoruje urządzenia. Funkcja ECOMONITOR pokazuje, w jaki sposób ustawić parametry programu, tak aby pranie stało się bardziej wydajne. Wystarczy wybrać cykl, a aplikacja na urządzeniu mobilnym pokaże szacowane zużycie wody i energii
Czytaj również: Doradzamy w wyborze pralki, czyli co z czym i dlaczego?
Marka Whirlpool, przy wsparciu SONY, udowadnia, że futurystyczna wizja przyszłości, w której żyjemy w inteligentnych domach jest na wyciągnięcie ręki. Za pomocą aplikacji 6-ty Zmysł Live na smartfonach lub tabletach, wybieramy programy, funkcje i ustawienia dla konkretnego urządzenia. Kampania pokazuje, że Whirlpool znalazł sposób, aby zadbać o dom ciesząc się jednocześnie czasem wolnym. Pierwsza odsłona kampanii rozpoczyna się 6 listopada br. i będzie trwała przez 4 tygodnie. W ramach akcji zaplanowano m.in. pokazy reklamowe filmów Whirlpool on screen we wszystkich kinach Cinema City w Polsce przed emisją filmu SPECTRE oraz plakaty informujące o współpracy SONY i Whirlpool. W ramach promocji najnowszej technologii przewidziano też informacje o niej w drukowanych magazynach „6-ty Zmysł Projektanta”, dostępnych m.in. w showroom’ach Michała Szulca i Bizuu.
Czytaj również: Pralka dostosowana do Twojego rytmu dnia
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jaki dobry materac wybrać? Liczba postów: 849 Grupa: Porady i op... A czy zapoznałeś się już może z ofertą New Hever? Jeśli jeszcze nie, to polecam zajrzeć tutaj https://new-hever.pl/ w poszukiwaniu interesujących opcji, poniewa...
- Jaki wystrój lokalu? Współczesna aranżacja wnętrz... Liczba postów: 37 Grupa: Wnętrza meblemeblemeblemeblemeblemeblemeblev
- Ekskluzywne meble z efektem świetlnym Liczba postów: 2 Grupa: Wnętrza Szukasz inspiracji do urządzenia wnętrza? Sweet Living https://sweetliving.pl/ to miejsce, gdzie znajdziesz mnóstwo stylowych dodatków, które odmienią każde pom...
- Funkcjonalna drabina aluminiowa. Liczba postów: 75 Grupa: Porady i op... Drabiny aluminiowe to świetny wybór zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalnego. Są lekkie, odporne na korozję i łatwe w przenoszeniu, co sprawia, że idea...
- Ekologiczne sprzątanie domu zgodne z filozofią zer... Liczba postów: 28 Grupa: Wnętrza Czyściwa papierowe to podstawowy element wyposażenia w wielu branżach – od gastronomii po przemysł. Wysoka chłonność, trwałość i wygoda użytkowania sprawiają, ż...