
Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.
Firma Whirlpool przy wsparciu marki SONY, oddaje w ręce polskich użytkowników innowacyjną technologię 6-ty Zmysł Live. Nowoczesne rozwiązanie dostępne w ramach linii urządzeń wolnostojących Whirlpool, pozwala na zdalne monitorowanie pracy sprzętu AGD.
Czytaj dalej
Już 6 listopada rusza kampania promująca nowoczesną linię, która charakteryzuje się perfekcją, rewolucyjnością i elegancją godną najlepszego agenta. Idealnym dopełnieniem jest zatem najnowszy telefon SONY Xperia Z5, na którym zdalne monitorowanie urządzeń będzie niezwykle łatwe i instynktowne.
W listopadzie Whirlpool wprowadza na rynek technologię 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie takich urządzeń jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać program, nacisnąć start na naszym urządzeniu mobilnym i możemy spokojnie wybrać się do kina. Kampania pozwala zapoznać się z szerokim wachlarzem możliwości, jakie oferuje sprzęt z technologią 6-ty Zmysł Live. Połączona z pralką aplikacja na telefonie zdalnie ustawia, uruchamia i monitoruje urządzenia. Funkcja ECOMONITOR pokazuje, w jaki sposób ustawić parametry programu, tak aby pranie stało się bardziej wydajne. Wystarczy wybrać cykl, a aplikacja na urządzeniu mobilnym pokaże szacowane zużycie wody i energii
Czytaj również: Doradzamy w wyborze pralki, czyli co z czym i dlaczego?
Marka Whirlpool, przy wsparciu SONY, udowadnia, że futurystyczna wizja przyszłości, w której żyjemy w inteligentnych domach jest na wyciągnięcie ręki. Za pomocą aplikacji 6-ty Zmysł Live na smartfonach lub tabletach, wybieramy programy, funkcje i ustawienia dla konkretnego urządzenia. Kampania pokazuje, że Whirlpool znalazł sposób, aby zadbać o dom ciesząc się jednocześnie czasem wolnym. Pierwsza odsłona kampanii rozpoczyna się 6 listopada br. i będzie trwała przez 4 tygodnie. W ramach akcji zaplanowano m.in. pokazy reklamowe filmów Whirlpool on screen we wszystkich kinach Cinema City w Polsce przed emisją filmu SPECTRE oraz plakaty informujące o współpracy SONY i Whirlpool. W ramach promocji najnowszej technologii przewidziano też informacje o niej w drukowanych magazynach „6-ty Zmysł Projektanta”, dostępnych m.in. w showroom’ach Michała Szulca i Bizuu.
Czytaj również: Pralka dostosowana do Twojego rytmu dnia
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- JAKI SKLEP INTERNETOWY? Liczba postów: 412 Grupa: Ciekawe pom... Czy wiecie, która hurtownia posiada w swojej ofercie eleganckie sukienki hurt? Zależy mi na bogatym asortymencie ubrań i szybkiej realizacji zamówienia. Jakiś c...
- Szafa pod zabudowę Liczba postów: 158 Grupa: Porady i op... Ja zrobiłam szafę w zabudowie przy sypialni i jestem zadowolona. Nie kosztowała sporo bo robił znajomy i teraz mam fajne miejsce na [url]https://perypetiekobiet...
- Sprawna przeprowadzka - krok po kroku Liczba postów: 56 Grupa: Wnętrza Czy są tutaj osoby, które są w trakcie lub mają w planach przeprowadzkę biura, domu lub mieszkania? Jeżeli szukacie sprawdzonej firmy, która zajmuje się przepro...
- Trudny czas dla firmy - przeprowadzka Liczba postów: 126 Grupa: Wnętrza Pomoc firm może się okazać nieoceniona w takiej sytuacji. Znalezienie dobrej firmy przeprowadzkowej to podstawa przed zmianą miejsca zamieszkania. Słyszałam dob...
- Jak zastrzec dowód Liczba postów: 2 Grupa: Porady i op... Tak, spokojnie da się to załatwić. Nie trzeba mieć konta w banku ani korzystać z żadnych konkretnych usług. Najlepiej wejść na stronę https://zastrzegam.pl – ta...