Nowatorska strategia Polskiej Rady Centrów Hanlowych
Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, jest stowarzyszeniem typu not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Organizacja z sukcesem rozwija się w Polsce od 2003 roku stale wspierając firmy i profesjonalistów zrzeszonych w PRCH.
Nowa strategia PRCH zakłada rozwój trzech istotnych dla firm członkowskich filarów: networkingu, edukacji oraz bazy wiedzy. Wokół tych trzech obszarów powstały w ramach zespołu PRCH działy zarządzane kolejno przez Paulinę Smolarek i Natalię Pawluczuk oraz Radosława Knapa, który będzie kontynuował rozwój projektów o charakterze badawczym na stanowisku Wicedyrektora Generalnego. Dział rozwoju, którego szefem została Monika Niewiadomska, zakłada utrzymywanie bieżącego kontaktu z firmami członkowskimi oraz budowanie relacji biznesowych z pozostałymi podmiotami aktywnymi w branży centrów handlowych.
Czytaj również: Nowe metody - wydajniejsze budowanie
PRCH przygotowała specjalistyczny program kursów i szkoleń z zakresu marketingu, wynajmu oraz zarządzania centrum handlowym. Nadal trwa również nabór na II edycjęstudiów podyplomowych prowadzonych przez PRCH wspólnie z Solvay Brussels School of Economics and Management, który jako jedyny w Polsce tworzą wykładowcy i praktycy z europejskim doświadczeniem w rozwoju nieruchomości komercyjnych.
Czytaj również: Biurowiec Adgar Plaza
Biznes to kontakty – Gala PRCH Retail Awards, spotkania klubowe i śniadaniowe skupiają wokół najważniejszych zagadnień i problemów: najemców, wynajmujących i szefów działów marketingu. Wydarzenia te pozwalają rozwijać relacje, wymieniać opinie i poglądy w gronie osób mających realny wpływ na przyszłość branży i biznesu. Warto odnotować, że część z tych spotkań jest bezpłatnym benefitem dla pracowników firm członkowskich.
Czytaj również: Zakup mieszkania w Kamienicy Wildeckiej
„Widzimy rosnące zainteresowanie firm raportami, wynikami badań i podejmowane próby wyboru narzędzi, które umożliwią Zarządom podejmowanie decyzji z mniejszym ryzykiem. Wokół tej idei w ciągu najbliższych miesięcy Radosław Knap będzie rozwijał obszar nazwany przez nas Bazą Wiedzy. Będziemy kontynuować projekty indeksu obrotów i odwiedzalności centrów, które są dziś najbardziej wiarygodnymi wskaźnikami efektywności biznesowej na polskim i europejskim rynku centrów handlowych. W oparciu o naszą metodologię badań takie organizacje jak ICSC tworzą własne projekty badawcze. Będziemy tworzyć również nowe narzędzia wspierające wymianę informacji pomiędzy uczestnikami tego rynku w oparciu o e-rozwiązania bo w nich widzimy przyszłość, powiedziała Anna Szmeja – Kroplewska, Dyrektor Generalny PRCH.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Czas na letnie opony? Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Jeśli chcesz wymienić opony na nowe, koniecznie odwiedź https://autoopony.com/. Sklep oferuje szeroką gamę produktów, które spełnią oczekiwania zarówno zwykłych...
- Property Forum Miasta i Regiony: Władze miast, dew... Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności
- Kolonie dla dzieci Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie porad z zakresu rodzicielstwa dla kobiet, to polecam Wam sprawdzić stronę...
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 45 Grupa: Trudne tema... Mamy może tutaj kogoś zorientowanego na rynku dentystów w Rudzie Śląskiej? Przydałaby mi się pomoc osoby, która przerobiła już trochę takich specjalistów. Sam m...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 571 Grupa: Trudne tema... Jeżeli macie problem z ubytkiem w uzębieniu, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej placówki stomatologicznej Fo...