Nowatorska strategia Polskiej Rady Centrów Hanlowych

Nowatorska strategia Polskiej Rady Centrów Hanlowych

Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, jest stowarzyszeniem typu not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Organizacja z sukcesem rozwija się w Polsce od 2003 roku stale wspierając firmy i profesjonalistów zrzeszonych w PRCH.

 

Nowa strategia PRCH zakłada rozwój trzech istotnych dla firm członkowskich filarów: networkingu, edukacji oraz bazy wiedzy. Wokół tych trzech obszarów powstały w ramach zespołu PRCH działy zarządzane kolejno przez Paulinę Smolarek i Natalię Pawluczuk oraz Radosława Knapa, który będzie kontynuował rozwój projektów o charakterze badawczym na stanowisku Wicedyrektora Generalnego. Dział rozwoju, którego szefem została Monika Niewiadomska, zakłada utrzymywanie bieżącego kontaktu z firmami członkowskimi oraz budowanie relacji biznesowych z pozostałymi podmiotami aktywnymi w branży centrów handlowych.

 

Czytaj również: Nowe metody - wydajniejsze budowanie

 

PRCH przygotowała specjalistyczny program kursów i szkoleń z zakresu marketingu, wynajmu oraz zarządzania centrum handlowym. Nadal trwa również nabór na II edycjęstudiów podyplomowych prowadzonych przez PRCH wspólnie z Solvay Brussels School of Economics and Management, który jako jedyny w Polsce tworzą wykładowcy i praktycy z europejskim doświadczeniem w rozwoju nieruchomości komercyjnych.

 

Czytaj również: Biurowiec Adgar Plaza

 

Biznes to kontakty – Gala PRCH Retail Awards, spotkania klubowe i śniadaniowe skupiają wokół najważniejszych zagadnień i problemów: najemców, wynajmujących i szefów działów marketingu. Wydarzenia te pozwalają rozwijać relacje, wymieniać opinie i poglądy w gronie osób mających realny wpływ na przyszłość branży i biznesu. Warto odnotować, że część z tych spotkań jest bezpłatnym benefitem dla pracowników firm członkowskich.

 

Czytaj również: Zakup mieszkania w Kamienicy Wildeckiej

 

Widzimy rosnące zainteresowanie firm raportami, wynikami badań i podejmowane próby wyboru narzędzi, które umożliwią Zarządom podejmowanie decyzji z mniejszym ryzykiem. Wokół tej idei w ciągu najbliższych miesięcy Radosław Knap będzie rozwijał obszar nazwany przez nas Bazą Wiedzy. Będziemy kontynuować projekty indeksu obrotów i odwiedzalności centrów, które są dziś najbardziej wiarygodnymi wskaźnikami efektywności biznesowej na polskim i europejskim rynku centrów handlowych. W oparciu o naszą metodologię badań takie organizacje jak ICSC tworzą własne projekty badawcze. Będziemy tworzyć również nowe narzędzia wspierające wymianę informacji pomiędzy uczestnikami tego rynku w oparciu o e-rozwiązania bo w nich widzimy przyszłość, powiedziała Anna Szmeja – Kroplewska, Dyrektor Generalny PRCH. 

2013-09-09
Źródło: Polska Rada Centrów Handlowych / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19439 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 228

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >