Nowe apartamenty w ZŁOTEJ

Nowe apartamenty w ZŁOTEJ

Najwspanialszy w Europie Marketing Suite o wyjątkowych wnętrzach i widoku na panoramę Warszawy został właśnie otwarty na 50. piętrze apartamentowca ZŁOTA. Czytaj dalej

 

Wraz ze zbliżającym się końcem prac na ZŁOTEJ, otwarcie ZŁOTA lounge oraz apartamentów pokazowych, stanowi odsłonę wyjątkowego stylu życia, luksusu, stylowych wnętrz oraz najwyższej klasy usług. 50. piętro mieści trzy różnej wielkości apartamenty (65 m2: mieszkanie z 1 sypialnią; 140 m2: 2 sypialnie; 236 m2: 3–4 sypialnie) oraz 500-metrowy ZŁOTA lounge, z którego roztaczają się widoki na serce miasta u stóp budynku. Stworzyliśmy unikalny produkt lifestylowy. ZŁOTA to nietylkowidoki i wyrafinowany design, ale także najwyższej klasy udogodnienia i usługi. Jest to możliwe między innymi dzięki prywatnej salikinowej, sali fitness czy 25-metrowemubasenowi. Jednak szczególną atmosferę budynku stworzy obecnośćdyskretnej obsługi – portiera pomagającegownieść zakupy, concierge’a organizującegonp. bilety do teatru,czyopiekę nad dzieckiem. Tak jak w wypadku hotelu Le Regina podkreślaliśmy, że „hotel to szczegóły”, również w tym przypadku ZŁOTA to szczegóły – mówi Jean-FrancoisOtt, CEO i założyciel OrcoPropertyGroup. Przez rok pracowano nad całościową koncepcją budynku, w tym nad wystrojem wnętrz, które wydobywają i podkreślają detale architektury Daniela Libeskinda. Najnowsze inteligentne rozwiązania w budynku zapewniąmieszkańcom komfortowei wyrafinowane życie. Osobą odpowiedzialną za ewolucję budynku w kierunku unikalnego produktu konsumenckiego jest Roger Black, dyrektor kreatywny OrcoPropertyGroup. Pracujący w Londynie Roger Black tworzy nagradzane projekty mieszkaniowe segmentu premium. Za nowym designemwnętrz stoi natomiast Jonathan Clarke, dyrektor pracowni WoodsBagot w Londynie. Jest to pracownia architektoniczna zwieloletnim doświadczeniem i udokumentowanymisukcesamina międzynarodowych rynkach nieruchomości takich miast jak Melbourne, Londyn, Nowy Jork czy Singapur.

 

Czytaj również: Otwarto nowy salon meblowy w Krakowie

 


Dla mnie wystrój wnętrz w budynku mieszkalnym powinien wiązać się z komfortem i przyjemnościążycia w pięknym otoczeniu – mówi Jonathan Clarke. – Mając bogate doświadczenia w najwyższej klasy projektach hotelowych na całym świecie wykorzystujemy je z powodzeniem wluksusowych rezydencjach.Byliśmy podekscytowani możliwością realizacji takiej koncepcji w Warszawie. Obejmuje ona cały budynek – od podziemnego parkingu aż do 54.piętra. Chcieliśmy odsłonićfantastyczną architekturę Daniela Libeskinda, zapewniając jednocześnie praktyczność budynku. Wnętrze odzwierciedla wizję ORCO dotyczącą marki ZŁOTA. Nowy styl wnętrz apartamentów został zainspirowany dziedzictwem wzornictwaz początków XX w., którerozkwitało w najważniejszych miastach Europy takich jak Londyn, Paryż, Berlin i Warszawa. Ówczesna elita miała już światowe perspektywy, dużo podróżowała korzystając z nowoczesnych środkówtransportu, ceniąc jednocześnienajwyższej klasy rzemiosło. Wpływy te stworzyły język designu, który uznany został za klasyczny, ponadczasowy modernizm.W wypadku ZŁOTEJ otrzymał on wyjątkową interpretację na miarę XXI w., tworząc styl, który uzupełnia i kontrastuje z duchem oraz ambicją architektury Libeskinda.

 

Czytaj również: Przedłużono termin składania prac w konkursie Multi EKO Dom

 


 

Charakter wystroju wnętrza ZŁOTA loungeodzwierciedla atmosferęznajdującego się na 8. piętrzesalonu spotkań „Le Club”, przeznaczonego do wyłącznego użytku mieszkańców i ich gości. Będą to m.in. strefa wellness z 25–metrowym basenem i w pełni wyposażoną siłownią, kawiarnia i bar z zielonym tarasem, centrum biznesowe z salami do spotkań oraz sala kinowa do prywatnych projekcji filmów. Na parterze znajdąsię nie tylko praktyczne udogodnienia, takie jak pomieszczenie na wózki dziecięce i na rowery, atakże unikalna piwnica na wina – jedyne takie pomieszczenie w budynku mieszkalnym w Warszawie. Pod względem technologii ZŁOTA będzie jednym z najbardziej zaawansowanych budynków mieszkalnych Europy. To pierwszy budynek w Polsce wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie wentylacji.Panele okienne mogą być otwierane do pełnej dozwolonej prawnie szerokości. Świeże powietrze zasysane jest z poziomudachu, następnie podlega filtracji, po czym jest wykorzystywane w klimatyzacji, tworząc bardzo zdrowe środowisko życia. Potrójna szklana fasada – pierwsza taka w Polsce zastosowana wwieżowcu – redukuje przenikalność energii słonecznej, poprawia wydajność energetyczną budynku, a co najważniejsze sprawia, że we wnętrzach panuje cisza. Szybkie windy pokonują ponad 6 metrów na sekundę. Wszystkie apartamenty wyposażone są w system zarządzania HMS – Home Management System – pojedyncze centrum operacyjne znajdujące się w każdym mieszkaniu, które umożliwi mieszkańcom zarządzanie m.in. klimatyzacją, wentylacją, czy zamówieniem usług takich jak sprzątanielub mycie i przegląd samochodu,poprzez mobilne urządzenia telekomunikacyjne z każdego miejsca na świecie.

 

Czytaj również: Kolejne firmy w PRCH

 


 

Wyjątkowość ZŁOTEJ tkwi nie tylko w niezwykłejarchitekturze. To przede wszystkim udogodnienia i wynikający z nich komfort życia zapewniony przez zatrudnioną w budynku obsługę dostępnąprzez całą dobę, w tym portiera, concierge’a, trenerów fitness, ratownika na basenie. Personel składa się z trzech zmian – do 18 osób na każdejzmianie. – ZŁOTA to wyjątkowy produkt dla wyjątkowych ludzi, adresowany do tych, którzy wymagają doskonałości. Wybiorą oni ZŁOTĄ, ponieważ ZŁOTA jak żaden inny budynek odpowiada ich aspiracjom, reprezentując jednocześnie to, kim są. Będą to osoby, które doświadczyły obsługi w najlepszych hotelach świata lub mieszkaniach klasypremium w światowych metropoliach. Do tej pory nie mieli okazji zetknąć się z tej klasyrezydencją w Warszawie,ZŁOTA idealnie uzupełnia lukę aspiracyjną na rynku – mówi Nicolas Tommasini, zastępca CEO i COO OrcoPropertyGroup.

 

Czytaj również: Otwarcie Miasteczka Orange

 


 

W ZŁOTEJ znajdują się 72 mieszkania z 1 sypialnią (w tym 2 studia), 66 z 2 sypialniami, 90 z 3 sypialniami i 32 z 4 i więcej sypialniami. Powierzchnie apartamentów wahają się od 62 do 454 m2 na piętrach od 9. do 54. Cenywykończonych apartamentów wahają się od 25 000 do 65 000 złotych brutto. Apartamenty będą sprzedawane w kilku transzach. – Wznawiamy sprzedaż, udostępniając mieszkania na piętrach 15–21 i 34–40. Planujemy udostępnienie kolejnych transz po wyższych cenach – mówi Tommasini. – To jedyny mieszkalny wysoki apartamentowiec Libeskinda w Europie i po prostu najlepszy w Warszawie. Dzięki dynamicznej bryle oferuje apartamenty o unikalnych cechach na każdym piętrze. Ludzie sukcesu mają dziś wyjątkową okazję zakupienia ekskluzywnego apartamentu spełniającego ich marzenia – kończy Ott.

 

2013-09-12
Źródło: Ciszewski MSL Financial Communications / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 190

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >