Nowe logo Saint-Gobain - lidera w dziedzinie zrównoważonego budownictwa.

Nowe logo Saint-Gobain - lidera w dziedzinie zrównoważonego budownictwa.

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dniu 2 czerwca 2016 roku przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain. Czytaj dalej

 

Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia zarówno poszczególnych osób, jak i całego społeczeństwa. Zdaniem Pierre-André de Chalendara, Prezesa i Dyrektora Generalnego Saint-Gobain „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy - mieszkamy, pracujemy, czy też  podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu.”


nowe logo SAINT-GOBAIN


Zmiana pozycjonowania marki jest wyrazem dążenia Grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów. Saint-Gobain pragnie przedstawić wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość codziennego życia podkreślając wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: ekspercką wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność. „Pragniemy być bardziej widoczni dla użytkowników naszych produktów” - mówi Pierre-André de Chalendar. „Silne marki prezentują dziś korzyści, jakie przynoszą ludziom. Chcę, aby wszyscy dowiedzieli się co symbolizuje Saint-Gobain i jaką rolę nasza firma odgrywa w życiu codziennym”.

 

Czytaj również: Nowy prezes zarządu w Grupie Flowcrete.

 

O SAINT-GOBAIN

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Można je znaleźć wszędzie tam gdzie mieszkamy i żyjemy na co dzień: w budynkach, środkach transportu, inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zapewniają one komfort, wytrzymałość i bezpieczeństwo i stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów, takie jak ekologiczne budownictwo, oszczędne gospodarowanie zasobami oraz przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.

Światowy lider w dziedzinie zrównoważonego budownictwa. Wartość przychodów ze sprzedaży w 2015 roku: 39,6 mld EUR Działamy w 66 krajach świata. Zatrudniamy ponad 170 000 pracowników.

W Polsce Grupa-Saint-Gobain obecna jest od ponad 20 lat. Nad Wisłą mamy 25 zakładów i zatrudniamy 6000 pracowników. Wartość obrotów Saint-Gobain w Polsce w 2015 roku wyniosła 4 mld PLN.


Czytaj również: Producent wyrobów tytoniowych najemcą Gdańskiego Business Center II



2016-06-09
Źródło: United PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19412 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 176

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >