Nowe logotypy firmy zajmującej się dystrybucją ceramiki

Nowe logotypy firmy zajmującej się dystrybucją ceramiki

Grupa Paradyż, wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom w designie i oczekiwaniom klientów, 12 marca oficjalnie zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Czytaj dalej

 

Firma obecna jest na rynku od ponad 22 lat, dlatego nowe logotypy Grupy Paradyż łączą w sobie historię z nowoczesnością. Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała Agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design). Grupa Paradyż zajmuje się produkcją płytek ceramicznych, dzięki którym klienci w blisko 40 krajach na świecie cieszą się pięknie zaaranżowanymi wnętrzami. Firma, od początku swojego istnienia, kładła duży nacisk na rozwój połączony z innowacyjnością produktów, najwyższą jakością oraz nowatorskim designem. Przyczyniło się to do tego, że Grupa Paradyż jest dzisiaj jednym z liderów na polskim rynku ceramicznym oraz producentem płytek cieszących się dużą popularnością na rynkach zagranicznych. 

 

Czytaj również: Konkurs Young Design 2012

 

"Nowe logotypy odzwierciedleniem pozytywnych i dynamicznych, wciąż dokonujących się zmian w naszej firmie oraz wyrazem wartości, jakimi się kierujemy. Symbolizują one także mocną pozycję firmy na polskim rynku oraz jej bogatą ofertę – mówi Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Grupy Paradyż. Jestem przekonany, że zmiana naszej identyfikacji wizualnej wpłynie na większą rozpoznawalność firmy. Mam też nadzieję, że klienci i specjaliści z branży ceramicznej obdarzą, dzięki tej zmianie, Grupę Paradyż oraz jej produkty jeszcze większym zaufaniem" – dodaje Paweł Łuczka.

 

 

Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała agencja brandingowa BNA (Brand Nature Access), która działa na rynku od 2001 roku, a jej domeną jest identyfikacja wizualna, czyli design brand identity oraz corporate identity. Przystępując do realizacji kampanii dla Grupy Paradyż, doszliśmy do wniosku, że słowo Paradyż samo w sobie ma wielki potencjał markowy. Wiedzieliśmy, że nowe logotypy muszą być „modowe” i posiadać elementy luksusu oraz klasy – tego co nazywa się w trendach „massclusivity”, a co określiliśmy jako looks great – mówi Mariusz Przybył, wiceprezes Zarządu, współwłaściciel firmy BNA.

 

Czytaj również: Najlepsi dekarze na rzecz akcji „Zielona stopa filantropa”


Agencja BNA do współpracy nad nowy wizerunkiem Grupy Paradyż zaprosiła Janusza Kaniewskiego, jednego z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, który jest wykładowcą Istituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie. Jest on także współzałożycielem międzynarodowego studia projektowego Kaniewski Haute Design. "Projekt nowych logotypów Grupy Paradyż nie powstał w studio ani biurze. Powstał po długim spacerze nad rzeką. Inspiracją tutaj była pewna intymność kontaktu człowieka i przyrody. Na ten projekt złożyły się trzy podstawowe żywioły: ziemia, ogień, woda oraz dotyk ciała człowieka wraz ze świadomością, że wytwarzanie ceramiki jest jedną z najbardziej antycznych umiejętności ludzi. Polega ona na odebraniu ziemi naturalnych pierwiastków i poprzez przetworzenie ręką człowieka wydobycie przyjemności. Słowo Paradyż potrzebowało oprawy graficznej, która będzie właśnie opowiadała o tych podstawowych pierwiastkach" – mówi Janusz Kaniewski.

 

 

 

2012-03-15
Źródło: Multi Communications / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 283

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >