Nowe warunki przystąpienia do sieci franczyzowej

Nowe warunki przystąpienia do sieci franczyzowej

Dziesięciokrotnie niższa opłata wstępna, pół roku bez opłat franczyzowych oraz niższe koszty zatowarowania – spółka DDD Dobre Dla Domu ogłosiła nowe warunki przystąpienia do sieci franczyzowej. Czytaj dalej

 

DDD Dobre Dla Domu jest specjalistyczną siecią oferującą podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie sieć liczy 54 sklepy, z czego 47 to placówki franczyzowe. W jesiennej ofercie centrala firmy zachęca partnerów niższymi kosztami przystąpienia i uruchomienia sklepu. Do końca 2012 roku każdy nowy franczyzobiorca zamiast dotychczasowych 10 tys. zł, zapłaci tylko tysiąc za przystąpienie do sieci. Dodatkowo nowy partner przez sześć pierwszych miesięcy współpracy będzie zwolniony z opłat franczyzowych (opłaty od obrotu i marketingowej).

 

W jesiennej ofercie DDD pojawia się również informacja o większej elastyczności w polityce ustanawiania zabezpieczeń. Centrala sieci kusi też przyszłych franczyzobiorców możliwością obniżenia inwestycji w zatowarowanie sklepu – przyszli partnerzy DDD będą mogli bardziej rozbudować ekspozycję w sklepie kosztem stanów magazynowych, które generowały znaczne koszty.

 

Czytaj również: Brylantowy jubileusz. Grupa ROCKWOOL ma już 75 lat

 

- Rynek ewoluuje, a my bacznie go obserwujemy i reagujemy na zmiany, dlatego w  magazynach sklepów pozostają najczęściej sprzedające się modele podłóg i drzwi, a wszystkie pozostałe sprowadzamy na zamówienie. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów zatowarowania  – wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.

 

 

Firma zapewnia też szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców.  Partnerzy otrzymują  stałe wsparcie w zakresie zarządzania marżą, sprzedażą i zapasami, oraz kontroli majątku sklepu czy podejmowaniu właściwych decyzji zakupowych. Firma zapewnia także specjalistyczne szkolenia sprzedażowe, dzięki którym franczyzobiorcy oraz ich pracownicy mogą skuteczniej pozyskiwać klientów poza sklepem. W sklepach sieci pojawiają się  strefy architektów - klienci firmy mogą w nich skorzystać z fachowej porady projektantów wnętrz, zaś dla franczyzobiorców jest to sposób dotarcia do nowej grupy nabywców. Firma uruchomiła również centrum kompetencyjne, w którym franczyzobiorcy dzielą się wiedzą, pomysłami i dobrymi praktykami – najlepsze pomysły implementowane są w całej sieci.

 

Czytaj również: Targi Mieszkań i Domów w Krakowie

 

Swoim franczyzobiorcom DDD Dobre Dla Domu oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (200-700m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100 - 150 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem  ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów. W zasięgu zainteresowań firmy leżą miasta powyżej 30 tys. mieszkańców.

 

2012-10-11
Źródło: Profit system / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 371

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >