Nowy program partnerski jednej z firm
Budowanie relacji z klientami, poprzez dostarczanie im wartościowych treści to dziś jedna z najskuteczniejszych metod budowania lojalności w sieci. Wie o tym dobrze firma Henkel Polska, która uruchomiła nowy program partnerski pod nazwą Ceresit PRO. Za realizację projektu odpowiedzialni byli m.in. specjaliści Internet Designers.
Czytaj dalej
Stworzonemu programowi partnerskiemu postawiono jeden główny cel. Ma być to centrum inspiracji i wiedzy eksperckiej na temat rozwiązań i narzędzi budowlanych. Dzięki serwisowi, na fachowe porady liczyć mogą m.in. osoby wykonujące ocieplenia budynków, posadzkarze czy glazurnicy. Portal dostarcza im narzędzia pomagające w doborze produktów do planowanych prac oraz program aranżacyjny ułatwiający dobór kolorystyki elewacji budynku.
Czytaj również: Wybrano najlepszą na świecie firmę doradczą
– Uczestnicy Programu Partnerskiego Ceresit PRO mają możliwość tworzenia w serwisie własnych materiałów reklamowych: wizytówek, bannerów, naklejek na samochód. W zamian za zgromadzone punkty mogą potem zamówić wydruk zaprojektowanych materiałów lub pobrać gotowy plik i samodzielnie zlecić wykonanie w wybranej przez użytkownika drukarni – tłumaczy Maciej Kamiński, Senior Brand Manager Ceresit & Thomsit.
Z programu mogą skorzystać także ci, którzy planują remont. Z pomocą wyszukiwarki ekip –fachowcy.ceresit-pro.pl, poszukujący złotej rączki będą mieli zdecydowanie ułatwione zadanie.
Czytaj również: Zwrot podatku VAT za materiały budowlane do końca 2013
- Przy okazji tego projektu Internet Designers było odpowiedzialne za zaprojektowanie portalu zgodnie z zasadami User Experience, wdrożenie, bieżący rozwój i utrzymanie serwisu. Działania prowadzone były we współpracy z Agencją i360, która odpowiada za strategię, organizację i prowadzenie Programu Partnersikiego Ceresit PRO – tłumaczy Anna Orzechowska Strategy Manager Grupy Unity.
Ceresit jest jedną z głównych marek Henkel Polska, skupia systemy chemii budowlanej: kleje zaprawy, tynki, grunty i produkty specjalistyczne dedykowane profesjonalistom z branży budowlanej. Na polskim rynku jest obecna od 23 lat. W tym czasie firma Henkel osiągnęła pozycję eksperta w dziedzinie układania płytek, ociepleń, izolacji czy uszczelnienia. W polskich zakładach produkcyjnych jest bezpośrednio wytwarzana część produktów marki.
Czytaj również: Sfinalizowano zakup centrum handlowego w Katowicach
Internet Designers od 1997 roku współtworzy współczesny marketing. Początkowo jako agencja interaktywna, dziś jako eksperci marketingu konwersji dzielą się doświadczeniem z Klientami. Internet Designers należy do Grupy Unity – jednego z największych dostawców rozwiązań IT dla e-biznesu w Polsce. To sprawia, że w parze z wiedzą marketingową, jej specjaliści posiadają doskonałe zaplecze technologiczne.
2013-09-20
Źródło: Unity / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...