Odbędzie się Gala AWARDS 2012
FM&PM AWARDS 2012 to kolejna edycja niepowtarzalnej w Polsce Gali skierowanej do profesjonalistów rynku zarządzania nieruchomościami komercyjnymi.
Czytaj dalej
Nieustannie rozwijająca się branża nieruchomości stwarza nowe możliwości wymuszając tym samym potrzebę systematycznego doskonalenia usług z zakresu Facility Management i Property Management. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych profesjonalistów na rynku nieruchomości wyróżniających się nowatorskim podejściem, biegłością w działaniu, fachową sprawnością w zarządzaniu infrastrukturą budynków.
Kategorie konkursowe FM&PM AWARDS 2012:
• Facility Manager Roku
Nagroda dla profesjonalnego Facility Managera, posiadającego ogromną wiedzę z zakresu zagadnień gospodarowania nieruchomościami oraz umiejętności planowania udogodnień dla użytkowników obiektów, cechujący się niezwykłą precyzją w wykonywaniu założonych zadań.
• Property Manager Roku
Nagroda przyznawana dla zarządcy nieruchomości wyróżniającego się wysokimi kompetencjami oraz rzetelnością w wykonywaniu zadań zawodowych, stawiającego przede wszystkim na jasne cele i konkretne działania.
• Osobowość Roku
Nagroda przyznawana dla osoby aktywnie wspierającej działania mające na celu rozwój branży zarządzania nieruchomościami. Cechującej się precyzją
i sumiennością w wykonywaniu działań i obowiązków zawodowych.
Oficjalne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek Laureatom konkursu nastąpi w trakcie Gali FM&PM AWARDS 2012, która odbędzie się 29 marca 2012 roku w Warszawie. Gala towarzyszyć będzie VIII Ogólnopolskiemu Forum Facility Management & Property Management. W trakcie imprezy czekać będzie na Państwa wiele atrakcji przygotowanych przez Sponsorów, Partnerów i Organizatorów Forum, m.in. losowanie cennych nagród. W wydarzeniu wezmą udział wszyscy najważniejsi przedstawiciele rynku nieruchomości komercyjnych. Organizatorem konkursu jest firma Seminars Conferences Consulting działająca w sektorze komunikacji biznesowej, specjalizująca się w organizacji szkoleń
i konferencji.
Więcej informacji na stronie www.ERE-Academy.eu
Kontakt z organizatorem:
Małgorzata Pająk
Project Manager
SC Consulting
tel: +48 22 740 67 80
e-mail: malgorzata.pajak@scc.com.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...