Odbył się Kongres Polskiego Centrum Narzędziowego
W Łodzi odbył się pierwszy Kongres Polskiego Centrum Narzędziowego. W wydarzeniu wzięli udział czołowi przedstawiciele branży przemysłowej i narzędziowej w kraju.
Czytaj dalej
Podczas spotkania omawiano potencjał PCN oraz kierunki rozwoju tego rynku. Sporo uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami, takimi jak e-commerce i e-marketing, które coraz częściej znajdują zastosowanie w przemyśle narzędziowym.
Czytaj również: Dyskusja na temat przyszłości wzornictwa w Polsce
26 listopada br. w Łodzi odbył się I Kongres Polskiego Centrum Narzędziowego. Spotkanie zainicjował Pan Michał Polak - Prezes Zarządu PCN, który przedstawił możliwości oraz preferowane kierunki rozwoju organizacji. Ważnym zagadnieniem poruszanym podczas prelekcji oraz w rozmowach były nowoczesne technologie oraz innowacyjne e-rozwiązania, wykorzystywane w branży przemysłowej oraz narzędziowej.
„Mamy świadomość zachodzących zmian na naszym rynku. Pojawiają się nowe narzędzia, dzięki którym możemy stać się jeszcze bardziej efektywni w zakresie sprzedaży oraz marketingu, a zatem bardziej konkurencyjni. Nie dziwi więc fakt, że część wykładów oraz rozmów dotyczyła właśnie tego aspektu działalności przedsiębiorstw z naszego segmentu.” – przekonuje Michał Polok, Prezes PCN S.A.
Czytaj również: Otwarcie Galerii Karuzela
Wydarzenie połączone było ze zwiedzaniem należącego do PCN Centrum Logistycznego w Strykowie. Odbyła się także debata pt. „Konsolidacja polskich producentów oraz firm handlowych”.
Grupa PCN to pierwsza w Polsce platforma B2B skupiająca producentów narzędzi, elektronarzędzi, chemii technicznej, kompleksowych rozwiązań dla przemysłu. Jej ideą jest wypracowywanie optymalnych rozwiązań dla firm działających już na polskim rynku, zarówno rodzimych, jak i zagranicznych. Odbiorcami usług oferowanych przez PCN są profesjonalni użytkownicy wykorzystujący narzędzia i akcesoria w przemyśle, budownictwie, rzemiośle. W skład PCN wchodzą polscy liderzy branży, tacy jak: Celma, Krajowe Centrum Dystrybucji Olejów, Complex, Mexpol, Marcosta, Hanmar, a także partnerzy zagraniczni, m.in.: Northwest Handel AG, Sturmer Maschinen GmbH, Sparky Polska, Fein.
Czytaj również: Orły Polskiego Budownictwa
Chcemy, aby nasza Grupa stała się synonimem jakości oferowanych produktów, konkurencyjnych cen i dobrej logistyki, a przede wszystkim wiedzy dostarczanej klientom. Grupa klientów, której chcemy zaoferować swoje usługi i produkty, potrzebuje doradztwa oraz wiedzy z zakresu wielu dziedzin, dobrej i sprawnej obsługi gwarantującej dobór odpowiedniego produktu do danej pracy, konkurencyjnej ceny i szybkiej dostawy – podkreśla Marian Mucha, Członek Rady Nadzorczej PCN.
2013-11-29
Źródło: Core Pr / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...