Oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 został Oknoplast
Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.
Czytaj dalej
Rozpoczynające się 27 lutego koszykarskie Mistrzostwa Polski przyciągnęły do Krakowa rzeszę kibiców, interesujących się tym sportem. W rywalizacji wzięły udział najlepsze zespoły z całego kraju. Tytułu mistrzowskiego bronił zespół Asseco Arka Gdynia, który m.in. w 2010 roku znalazł się w najlepszej „ósemce” Europy uczestnicząc w rozgrywkach Euroligi. W niedzielę, 3 marca w finałowym meczu pomiędzy KS AGH Korona OKNOPLAST Kraków a Asseco Arką Gdynia, w decydującym starciu wygrała drużyna sponsorowana przez polskiego producenta okien i drzwi z PVC. Wszystkie mecze mistrzostw odbywały się w hali AGH Kraków, przy ul. Piastowskiej.
Fot. Bartłomiej Usydus
Czytaj również: Klucze do apartamentu na Złotej 44 odebrał Ricardo Sa Pinto – trener Legii Warszawa.
– Cieszy nas, że ponownie mogliśmy zaangażować się w inicjatywę promującą aktywny tryb życia wśród młodzieży. Oprócz wsparcia jednej z najważniejszych koszykarskich imprez w Polsce zostaliśmy również sponsorem tytularnym drużyny KS AGH Korona Oknoplast Kraków, która świetnie zaprezentowała się w tegorocznym turnieju, zdobywając tytuł mistrza polski. Zależy nam, aby realnie angażować się w funkcjonowanie lokalnej społeczności, a sponsoring krakowskiej sceny koszykarskiej jest tego wyrazem – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Czytaj również: Program - Budujemy Sportową Polskę 2018 wspierany przez Grupę Selena
OKNOPLAST od lat inwestuje w sport
Sport jest bardzo ważnym obszarem strategii firmy, co potwierdzają liczne inwestycje w marketing sportowy. OKNOPLAST przez lata angażował się i wspierał czołowe europejskie drużyny piłkarskie, takie jak Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. Sponsoring pomógł Grupie OKNOPLAST m.in. zbudować rozpoznawalność za granicą. Obecnie firma intensywnie angażuje się w lokalne rozgrywki sportowe. Jedną z ostatnich inwestycji była krakowska szkoła koszykarska dla uczniów.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- W Katowicach zakończyło się wyjątkowe wydarzenie... Liczba postów: 27 Grupa: Aktualności
- Czy czytasz książki lub poezję? Liczba postów: 16 Grupa: Trudne tema... Artykuł na https://www.subiektywnieoksiazkach.pl/20 24/08/gdzie-moge-sprzedac-stare-ksiazki. html przedstawia różne opcje sprzedaży starych książek, w tym antykwa...
- Studia - ważny wybór Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Akademia Medyczna w Elblągu to miejsce, w którym młodzi ludzie mogą rozwijać swoją pasję do medycyny i zdrowia. Uczelnia https://amisns.edu.pl oferuje kierunki,...
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 65 Grupa: Aktualności Myślę, że najlepiej podjąć współpracę z agencją reklamową i jej powierzyć to zadanie. Oczywiście każdy krok konsultować i swoje uwagi jasno i precyzyjnie zaznac...
- Inwestycja - biznes - myjnia Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Artykuł na https://www.mjakmalopolska.pl/artykul/38 87,rola-generalnego-wykonawcy-w-realizac ji-duzych-projektow-budowlanych szczegółowo przedstawia, jak kluczową...