
Omijają duże miasta
Deweloperzy wierzą w potencjał małych miast. Do swoich galerii ściągają znane sieci.
– Widzimy zainteresowanie deweloperów i najemców projektami handlowymi w mniejszych miastach. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w liczbach. Około 37 proc. powstającej powierzchni w centrach handlowych przypada na ośrodki poniżej 200 tys. mieszkańców – potwierdza Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w firmie JLL.
Czytaj więcej...
2014-07-28
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 357 Grupa: Trudne tema... Jednym z moich ulubionych hobby jest czytanie książek, zwłaszcza takich, które mają w sobie coś tajemniczego i trochę magicznego. Ostatnio trafiłem na "W cieniu...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że prowadzenie księgowości samodzielnie może być kuszące na początku, ale z czasem staje się coraz bardziej skomplikow...
- remarketing Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Zgadzam się, że remarketing to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu online. Sam miałem okazję obserwować, jak firma Cadela Project wykorzystuj...
- Marketing Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Marketing dzisiaj to przede wszystkim umiejętność budowania zaufania i pokazania realnej wartości swojej oferty. Fajnym przykładem jest firma Cadela Project –....
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... W dzisiejszych czasach naprawdę kluczowe jest, żeby reklama była nie tylko obecna w internecie, ale też dobrze dopasowana do potrzeb odbiorców. Sam ostatnio ws...