Otwarcie Outlet Park Szczecin
Outlet Park Szczecin, którego inwestorem jest Echo Investment, jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem, to największe centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim.
Powierzchnia całkowita centrum to 30.200 mkw. Outlet Park Szczecin oferuje 24.000 mkw. powierzchni najmu, ok. 130 lokali oraz 1.400 miejsc parkingowych. CBRE, największa na świecie firma doradcza, odpowiedzialna jest za komercjalizację Outlet Park Szczecin. Głównymi najemcami centrum są: Helios, operator multipleksu z 7 salami kinowymi, sklep spożywczy Piotr i Paweł, Smyk Mega Store oraz docelowo około 130 sklepów znanych polskich i światowych marek m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack & Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, Mc Arthur, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Coccodrillo, Dajar, Levi’s, Quiosque, Soul, Vesari, Magra, Gatta, Alberto Violi i wiele innych.
Czytaj również: Uczestnicy konferencji “Startuj lokalnie. Planuj globalnie” spotkali się w Olsztynie
„Bardzo się cieszymy z otwarcia naszej kolejnej inwestycji w Szczecinie. Outlet Park Szczecin to nowatorski projekt będący kontynuacją naszych działań w stolicy regionu zachodniopomorskiego. Nasza spółka w Szczecinie zrealizowała inwestycje, które na trwale wpisały się w obraz miasta – to centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy, nowoczesny biurowiec Oxygen, hotele Ibis i Novotel czy budynek mieszkaniowy Za Portową Bramą. Szczecin jest przykładem miasta, w którym zrealizowaliśmy projekty ze wszystkich czterech sektorów działalności naszej firmy. To dowód na to, że miasto jest świetnym miejscem do inwestowania i doskonale się rozwija” – mówi Piotr Gromniak, Prezes Echo Investment SA.
Czytaj również: „Nagroda Projektantów ARTcada.pl”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia Outlet Park Szczecin i owocnej współpracy z Echo Investment. Udało nam się pozyskać prestiżowych najemców i zapewnić obu stronom atrakcyjne warunki najmu. W chwili obecnej obiekt skomercjalizowany jest w 95%. Jesteśmy przekonani, że Outlet Park Szczecin przyciągnie wielu klientów. Centra handlowe i wyprzedażowe coraz częściej pełnią funkcję społeczną, a obecność w Outlet Park Szczecin znanych marek oferujących rabaty nawet do 70%, licznych punktów gastronomicznych oraz kina, sprawią, że obiekt ten zapisze się na mapie Szczecina i okolic, jako nowe centrum zakupów i spotkań” - powiedziała Małgorzata Gęca, Starszy Negocjator w dziale powierzchni handlowych w CBRE.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rozwód Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Chcesz dodać odrobinę pikanterii do swojego życia intymnego? сексшоп to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozbudzić swoje zmysły. Boga...
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...