Ożywienie w Gemini Park Tarnów

Ożywienie w Gemini Park Tarnów

Analitycy podsumowali ostatnie miesiące w handlu detalicznym w Polsce: zgodnie z danymi IPSOS rośnie wskaźnik optymizmu konsumentów, a w sprzedaży detalicznej kontynuowane są pozytywne trendy. Wyraźne ożywienie nastrojów konsumenckich obserwowane jest od dłuższego czasu również w Gemini Park Tarnów, centrum handlowym należącym do Gemini Holding. Czytaj dalej

 

Jak podał GUS, we wrześniu  roczna dynamika sprzedaży detalicznej w Polsce wzrosła o 3,9%, po tym jak miesiąc wcześniej zanotowano wzrost o 3,4%. Te pozytywne dane potwierdzają stopniowo postępujące ożywienie gospodarcze, które obserwowane jest m.in. w Gemini Park Tarnów.

 

W lipcu tego roku, centrum zanotowało wzrost odwiedzalności o 22 proc. i zwiększenie wyników sprzedaży o 10 proc. W sierpniu wyniki wzrosły analogicznie o: 24,7 proc. i 18 proc. w stosunku do tych samych miesięcy roku ubiegłego. Po udanych miesiącach wakacyjnych centrum kontynuuje dobrą passę. Ostatnie badania wyników odwiedzalności z minionych 10 miesięcy pokazują wzrost frekwencji w centrum o blisko 30 proc. rok do roku, w tym czasie obroty wzrosły o 13 proc. 

 

Czytaj również: Ożywienie w Gemini Park Tarnów

 

- Obserwując tętniące życiem kawiarnie i restauracje  w Gemini Park Tarnów nie mam wątpliwości co do tego, że spowolnienie gospodarcze się kończy, a ludzie odzyskują radość z zakupów – komentuje Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów - Klienci liczniej nas odwiedzają, i to co najbardziej cieszy to systematyczny wzrost obrotów jakie generują sklepy w galerii - dodaje Z.Nowak 

 

Na początku tego roku GFK Polonia prognozowała, iż potencjał zakupowy polskich konsumentów w 2013 roku wyniesie w sumie 220 miliardów euro, co na tle pozostałych konsumenckich rynków europejskich da nam, całkiem niezłe, 9 miejsce w rankingu zamożności. Mimo tego, ostatnie załamanie gospodarcze w strefie euro spowodowało, iż polscy konsumenci na pewien czas wstrzymali się z zakupami. Jednak, sonda zrealizowana w ostatnich tygodniach wśród najemców Gemini Park Tarnów pokazuje, iż rok 2013 będzie kolejnym rokiem wzrostów co przy poprawie wskaźnika optymizmu konsumenckiego bardzo dobrze prognozuje na 2014 rok. Potwierdzają to obecne wyniki: wzrost odwiedzalności rok do roku 27%  oraz  wzrost obrotów 17% .

 

 

Niesłabnącą popularnością cieszy się salon firmy 4F w Gemini Park Tarnów oferujący  odzież sportową o czym mówi Justyna Zajączkowska, Brand Manager marki:  - Z naszego punktu widzenia, nie zauważaliśmy w ostatnich miesiącach czy latach spadku koniunktury. Wręcz przeciwnie - dzięki rosnącemu apetytowi na sport i spędzanie wolnego czasu w sposób aktywny, widzieliśmy, że klienci coraz chętniej odwiedzają nasze sklepy, w tym także ten w Centrum Gemini Park Tarnów. Spodziewamy się, że nadchodzący sezon zimowy, który upłynie pod znakiem Igrzysk Olimpijskich, jeszcze ten trend pogłębi – komentuje Justyna Zajączkowska.

 

Na brak klientów nie narzeka także salon Sferis oferujący sprzęt komputerowy.  - Niewątpliwie centrum handlowe Gemini Park Tarnów należy do najatrakcyjniejszych w regionie,
co przekłada się na liczbę odwiedzajacych klientów. W ostatnim czasie odnotowujemy nieznaczny ich wzrost w naszym salonie, sugerujący polepszające się nastroje konsumentów, którzy mają możliwość zapoznania się z nowościami technicznymi i trendami w branży komputerowej -
komentuje Edyta Wrzosowska, Dyrektor Marketingu, SFERIS

 

Czytaj również: Nowy sklep meblowy w Mielcu

 

Także salon odzieżowy firmy Pako Lorente zlokalizowany w Gemini Park Tarnów cieszy się dużą popularnością nie tylko ze strony odwiedzających, ale przede wszystkim kupujących. Jak przyznaje Karolina Zalewska, Brand Activity Specialist w firmie:  - Możemy zauważyć poprawę nastrojów wśród konsumentów, a co za tym idzie - pochwalić się wyższymi wynikami sprzedaży. Patrząc na rozwój sytuacji i zbliżającą się świąteczną gorączkę zakupów jestem przekonana iż w najbliższych miesiącach wzrost obrotów będzie również zadowalający.

 

Wysokie wyniki oraz ugruntowana pozycja Gemini Park Tarnów na rynku lokalnym, sprzyjają dużej popularności obiektu wśród najemców. Tylko w ostatnim czasie oferta centrum powiększyła się o sklep kosmetyczny Hebe, 4F, Quickside, Perfekt Serwis oraz znaną w regionie Cukiernię Kudelski. Na początku grudnia do centrum dołączą także nowe marki takie jak Alior Bank czy Badura. Obecnie Gemini Park Tarnów tworzy blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu.

2013-12-02
Źródło: BOIG / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 333

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >