PPG Deco Polska modyfikuje koncepcję sklepów Centrum Dekoral Professional
PPG Deco Polska w minionym roku postanowiła udoskonalić dynamicznie rozwijającą się sieć Centrum Dekoral Professional. Nowatorska formuła doradztwa, bogatsza oferta produktowa i wygodna strona internetowa - to tylko niektóre z przeprowadzonych zmian.
Czytaj dalej
Centra Dekoral Professional to sieć sklepów z farbami, lakierami i akcesoriami malarskimi, skierowana do fachowców związanych z branżą budowlaną oraz klientów indywidualnych. Do 2010 roku placówki funkcjonowały jednak pod znaną nazwą Centrum Dekoracyjne. Aby wyjść na przeciw rosnącym oczekiwaniom polskich klientów, właściciel – PPG Deco Polska – postanowił zdecydowanie zmodyfikować dotychczasową koncepcję sklepów. Wraz z nią pojawiła się także nowa nazwa „Centrum Dekoral Professional”.
Na przeciw oczekiwaniom klientów
Największym benefitem wśród przeprowadzonych zmian jest całkowicie innowacyjna formuła obsługi klientów. Polega ona na kompleksowym wsparciu merytorycznym zarówno profesjonalistów, jak i zwykłych konsumentów – do ich dyspozycji oddano fachową kadrę, szkoloną przez Akademię Technik Malarskich. Dzięki temu klienci odwiedzający Centra mogą liczyć na doskonałe doradztwo w zakresie technologii produktów, doboru materiałów, aranżacji kolorów a także wybierania i stosowania konkretnych technik malarskich. W praktyce bardzo ułatwia to cały proces malowania – wystarczy, że klient przedstawi swój problem lub projekt a pracownik sklepu dokładnie wyjaśni mu, jaki produkt wybrać a także jak go prawidłowo aplikować, aby uzyskać pożądany efekt i uniknąć błędów.
W 2010 roku sieć wzbogaciła swą ofertę również o dwa praktyczne rozwiązania, sprawiające, że wybór właściwych produktów staje się prostszy. Pierwszym z nich jest ściana kolorów, umożliwiająca sprawdzenie wybranych kolorów farb w świetle naturalnym oraz sztucznym. Drugim są natomiast wygodne testery produktowe, dzięki którym klient może szybko sprawdzić kolorystykę 90 barw i uniknąć ewentualnej pomyłki.
Nowoczesna komunikacja
PPG Deco Polska zadbała również o lepszą komunikację z klientami. Odświeżono stronę internetową, która dzięki wygodnej nawigacji pozwala na szybkie sprawdzenie wszelkich informacji dotyczących działalności Centrum Dekoral Professional. Pod adresem www.centrumdekoracyjne.pl można dowiedzieć się o najnowszych produktach, organizowanych promocjach i konkursach oraz sprawdzić adres najbliższego sklepu.
Dla zawodowych malarzy
Profesjonaliści, którzy dziś odwiedzają Centra otrzymują jeszcze więcej benefitów. Przede wszystkim mogą liczyć na łatwiejszy dostęp do szkoleń certyfikujących, prowadzonych przez Akademię Technik Malarskich. Na miejscu mogą również przystąpić do Klubu ATM, zrzeszającego najlepszych zawodowych malarzy w Polsce oraz oferującego m.in. specjalne rabaty na produkty PPG Deco Polska.
Ofensywa nowych placówek
Wraz ze zmianami zdecydowanie wzrosła liczba sklepów sieci Centrum Dekoral Professional. W 2010 roku otwarto 6 nowych placówek – m.in. Warszawie, Toruniu, Łodzi i Gdańsku – dzięki czemu dziś cała sieć składa się już z 27 jednostek. Jednocześnie rozpoczęto prace nad dostosowywaniem placówek Centrów Dekoracyjnych do nowego formatu.
Utrzymać dynamiczne tempo rozwoju
W roku 2011 PPG Deco Polska nie zamierza osiadać na laurach. Firma zapowiada dalszy, bardzo intensywny rozwój sieci. W planach na nowy rok jest m.in. otwarcie kolejnych 5 placówek w różnych regionach kraju. Równolegle będą prowadzone intensywne prace nad dostosowaniem starszych placówek do nowej koncepcji, co pozwoli ostatecznie uspójnić całą sieć. Właściciel zapowiada też, że w najbliższym czasie zostanie położony duży nacisk na utrwalenie pozytywnych zmian – zarówno na poziomie obsługi klienta jak i działalności całej sieci. Dzięki temu Centrum Dekoral Professional będzie jeszcze lepszym partnerem dla zawodowych malarzy i zwykłych konsumentów.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...