Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie
Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie został już skomercjalizowany w ponad 75 procentach. Inwestor, Family Point sp. z o.o., planuje ukończyć budowę obiektu w lutym 2013 roku.
Komercjalizacja Parku Handlowego FamilyPoint w Głogowie jest mocno zaawansowana i osiągnęła już 75 procent. Do wynajęcia pozostało jeszcze kilka wolnych lokali. Prowadzone są intensywne rozmowy na wolne lokale z operatorami sklepów odzieżowych, obuwniczych, artykułów dla dzieci i punktami usługowymi. Wśród najemców znajdą się sklepy takich marek jak Avans, Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie. Koncepcja FamilyPoint jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu na 175 miejsc postojowych. Parki handlowe FamilyPoint oferują klientom połączenie nowoczesnej architektury z przyjazną rodzinną atmosferą, a najemcom umożliwiają najem większych powierzchni na korzystnych warunkach.
Czytaj również: Co się dzieje z sektorem elektrycznym?
Generalny wykonawca inwestycji, firma Skanska, realizuje budowę zgodnie z przyjętym harmonogramem. Struktura budynku zostanie ukończona w listopadzie br., do końca stycznia 2013 roku prowadzone będą prace wykończeniowe. Zakupy w Parku Handlowym FamilyPoint mieszkańcy Głogowa będą mogli zrobić już w lutym 2013 roku. Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 4 600 metrów kwadratowych powstaje w południowej części miasta, przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście.
Inwestorem projektu Family Point jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem. Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych FamilyPoint będzie oscylowała pomiędzy 5 -12 tys. metrów kwadratowych.
Czytaj również: Branża materiałów dla sektora budowlanego
Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy obiekt pod szyldem Family Point z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Mediaexpert, Boti, Pepco. Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia.
2012-11-08
Źródło: Małek Media / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 89 Grupa: Opinie Święta to piękny czas i odwiedzając ten sklep https://smaczajama.pl/pl/p/Wino-Cinqueno ci-Primitivo-Tagaro-0%2C75l-Wlochy/14297 można sprawić bliskim wiele radoś...
- zdrowe przepisy Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Trzeba starać się jeść smacznie i zdrowo. Na pewno się to uda, tylko trzeba dopasować dietę do swoich potrzeb i upodobań. Każdy przecież lubi co innego. Także S...
- Jak dbać o samochód? Liczba postów: 499 Grupa: Trudne tema... Dbając o samochód, warto pomyśleć o regularnych zabiegach, które utrzymają go w dobrej kondycji i przedłużą jego żywotność. Po pierwsze, regularne przeglądy tec...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 563 Grupa: Trudne tema... Mam przewlekłe problemy trawienne i szukam gastroenterologa w Łodzi, który podszedłby do sprawy kompleksowo. Wpadłam na stronę Centrum Leczenia i Profilaktyki O...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 338 Grupa: Trudne tema... Jeśli lubicie czytać książki i macie na to czas, to zdecydowanie polecam „Przesłanie Indii” Waldemara Wnuka https://wydawnictwopoligraf.pl/publikacj e/przeslanie...