
Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie
Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie został już skomercjalizowany w ponad 75 procentach. Inwestor, Family Point sp. z o.o., planuje ukończyć budowę obiektu w lutym 2013 roku.
Komercjalizacja Parku Handlowego FamilyPoint w Głogowie jest mocno zaawansowana i osiągnęła już 75 procent. Do wynajęcia pozostało jeszcze kilka wolnych lokali. Prowadzone są intensywne rozmowy na wolne lokale z operatorami sklepów odzieżowych, obuwniczych, artykułów dla dzieci i punktami usługowymi. Wśród najemców znajdą się sklepy takich marek jak Avans, Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie. Koncepcja FamilyPoint jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu na 175 miejsc postojowych. Parki handlowe FamilyPoint oferują klientom połączenie nowoczesnej architektury z przyjazną rodzinną atmosferą, a najemcom umożliwiają najem większych powierzchni na korzystnych warunkach.
Czytaj również: Co się dzieje z sektorem elektrycznym?
Generalny wykonawca inwestycji, firma Skanska, realizuje budowę zgodnie z przyjętym harmonogramem. Struktura budynku zostanie ukończona w listopadzie br., do końca stycznia 2013 roku prowadzone będą prace wykończeniowe. Zakupy w Parku Handlowym FamilyPoint mieszkańcy Głogowa będą mogli zrobić już w lutym 2013 roku. Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 4 600 metrów kwadratowych powstaje w południowej części miasta, przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście.
Inwestorem projektu Family Point jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem. Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych FamilyPoint będzie oscylowała pomiędzy 5 -12 tys. metrów kwadratowych.
Czytaj również: Branża materiałów dla sektora budowlanego
Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy obiekt pod szyldem Family Point z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Mediaexpert, Boti, Pepco. Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia.
2012-11-08
Źródło: Małek Media / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Ciąża a badania Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Jeżeli potrzebujecie profesjonalnej pomocy lekarskiej, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie ofertę nowoczesnego i profesjonalnego cen...
- jak dobrać odpowiedni krem do swojej cery? Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Cera problematyczna wymaga szczególnej troski. Nanili Professional to marka, która rozumie te potrzeby i oferuje skuteczne, ale łagodne preparaty pomagające prz...
- styl życia Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli chodzi o mnie, to zdecydowałem się skorzystać z oferty polecanego mi sklepu rowero...
- Wniosek o upadłość konsumencką Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Jeśli wpadłeś w długi i chcesz wyjść na prostą to odwiedź witrynę Mam Długi. Tam znajdziesz masę przydatnych artykułów o tej tematyce oraz możliwość skorzystani...
- Czy rodzice odpoczywają? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Bycie rodzicem to piękna, ale też wyczerpująca przygoda – wiem coś o tym. Dlatego tak mnie ucieszyło, gdy trafiłem na stronę https://wypoczetyrodzic.pl . To mie...