Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie

Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie

Park Handlowy FamilyPoint w Głogowie został już skomercjalizowany w ponad 75 procentach. Inwestor, Family Point sp. z o.o., planuje ukończyć budowę obiektu w lutym 2013 roku.

 

Komercjalizacja Parku Handlowego FamilyPoint w Głogowie jest mocno zaawansowana i osiągnęła już 75 procent. Do wynajęcia pozostało jeszcze kilka wolnych lokali. Prowadzone są intensywne rozmowy na wolne lokale z operatorami sklepów odzieżowych, obuwniczych, artykułów dla dzieci i punktami usługowymi. Wśród najemców znajdą się sklepy takich marek jak Avans, Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie. Koncepcja FamilyPoint jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu na 175 miejsc postojowych. Parki handlowe FamilyPoint oferują klientom połączenie nowoczesnej architektury z przyjazną rodzinną atmosferą, a najemcom umożliwiają najem większych powierzchni na korzystnych warunkach.

 

Czytaj również: Co się dzieje z sektorem elektrycznym?

 

 

Generalny wykonawca inwestycji, firma Skanska, realizuje budowę zgodnie z przyjętym harmonogramem. Struktura budynku zostanie ukończona w listopadzie br., do końca  stycznia 2013 roku prowadzone będą prace wykończeniowe. Zakupy w Parku Handlowym FamilyPoint mieszkańcy Głogowa będą mogli zrobić  już w lutym 2013 roku. Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 4 600 metrów kwadratowych powstaje w południowej części miasta,  przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście.

 

 

Inwestorem projektu Family Point jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założoną przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem. Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych FamilyPoint będzie oscylowała pomiędzy 5 -12 tys. metrów kwadratowych.

 

Czytaj również: Branża materiałów dla sektora budowlanego

 

 

Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy  obiekt pod szyldem Family Point z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Mediaexpert, Boti, Pepco. Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia. 

 

 

2012-11-08
Źródło: Małek Media / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • budowa domu - porady Liczba postów: 414 Grupa: Trudne tema... O 7 sposobach na zabezpieczenie domu przeczytacie w tym artykule na stronie najlepsze otwieranie
  • Jaki podział domu po rozwodzie? Liczba postów: 1074 Grupa: Trudne tema... A może uda Wam się jakoś porozumieć? Może nie wszystko jeszcze stracone? Nie podejmujcie zbyt pochopnie decyzji o rozstaniu, bo może jeśli się postaracie to uda...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 120 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
  • Białka Tatrzańska Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... Czy warto tam pojechać?
  • Rzetelna firma budowlana Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Jeśli interesuje Was solidna firma budowlana, to https://www.erbud.pl/ naprawdę robi wrażenie. Mają ponad 30 lat doświadczenia i działają na różnych polach – od...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19438 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 324

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >