Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować. Login: Hasło: Nie posiadasz konta? Zarejestruj się
 
Pasywne okno nowej generacji - nagrodzone

Pasywne okno nowej generacji - nagrodzone

Materiały do budowy domów i remontowania mieszkań, wyposażenie wnętrz, instalacje sanitarne oraz okna i drzwi – słowem – wszystko, co mogło zainteresować osoby właśnie budujące domy, znalazło się na Targach Interbud.

 

Roto: szturmem na rynek!

Targi Interbud w Łodzi, XXIII Targi Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie, Międzynarodowe Targi w Rydze – to tylko niektóre z wydarzeń w branży budowlanej ostatnich tygodni, w których czynny udział wzięła marka Roto. Producent okien dachowych i akcesoriów okiennych prezentował na targach swoją najnowszą propozycję ofertową – pasywne okno nowej generacji  ROTO Q 4 H 3P.

 

ROTO Q szturmem zdobywa rynek – zaprezentowana na większości targów budowlanych nowość marki spotkała się z dużym zainteresowaniem nie tylko odwiedzających, ale również jury przyznającego nagrody.  

 

 

Czytaj również: Najnowszy system okienny nagrodzony

 

 W łódzkiej Hali Expo wystawiło się aż 312 firm z kraju i zagranicy, a okno RotoQ zostało na ich tle wyróżnione, otrzymując Nagrodę Wojewody Łódzkiego. Stoisko Roto cieszyło się znacznym zainteresowaniem także w czeskiej Pradze, przyciągając aż 17 685 osób z kilkunastu krajów. Tam RotoQ otrzymało nagrodę za najlepszy eksponat na targach. – Ofertę Roto, z uwzględnieniem nowego okna, przedstawialiśmy również na Targach Bud-Gryf i Energia, a także XXIII Targach Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie czy „I House 2015”  w Rydze, gdzie nasz produkt zaprezentowaliśmy przed ponad 36,000 zwiedzających! ­– relacjonuje Karina Frydrych, Specjalista marketingu Roto – pokazaliśmy się także w Kaliningradzie oraz Targach BAU w Monachium, gdzie RotoQ miało swoją premierę.  

 

Czytaj również: Bariery przeciw zderzeniowe


To jednak nie koniec aktywności związanych z nowymi propozycjami marki. Poza nowościami w ofercie produktowej firma przygotowała również innowacyjny cykl szkoleń dla dystrybutorów – RotoQ Academy obejmowało aż 14 dwudniowych spotkań szkoleniowych. W każdym z nich wzięło udział 15 uczestników, których eksperci Roto trenowali w technikach sprzedaży czy argumentacji dla klientów.

2015-05-05
Źródło: roto / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak mieć lśniące włosy ? Liczba postów: 137 Grupa: Trudne tema... Wahałam się co do koloru, ale trafiłam na farby do włosów według kolorów i mega to ułatwiło wybór. Wszystko ładnie posegregowane, łatwo dobrać odcień pod siebie...
  • Reklama w XXI wieku Liczba postów: 276 Grupa: Trudne tema... Litery przestrzenne prezentowane na stronie https://quadland.pl/litery-przestrzenne to propozycja dla firm, które chcą wyróżnić się nowoczesnym i eleganckim ozn...
  • Transport międzynarodowy Liczba postów: 143 Grupa: Trudne tema... Artykuł na stronie https://logistyka-produkcja.pl/jak-dzial a-transport-cargo-promem-do-szwecji-prze wodnik-dla-firm-logistycznych/​ stanowi praktyczny przewodnik...
  • أفضل طريقة للربح في Aviator Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... "الطيار هو تطبيق الروبوت أداة ملاحية لجميع الطيارين. الغرض الرئيسي منه هو مساعدة الطيارين على التمتع بالرحلة والانتقال بأمان. إنها أداة مثالية لشركات الطيران ال...
  • automatyzacja Liczba postów: 30 Grupa: Trudne tema... Automatyzacja zyskuje na znaczeniu w wielu branżach, a transport międzynarodowy nie jest wyjątkiem. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak może wpłynąć na przyszłoś...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19674 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 122

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >