Pasywne okno nowej generacji - nagrodzone

Pasywne okno nowej generacji - nagrodzone

Materiały do budowy domów i remontowania mieszkań, wyposażenie wnętrz, instalacje sanitarne oraz okna i drzwi – słowem – wszystko, co mogło zainteresować osoby właśnie budujące domy, znalazło się na Targach Interbud.

 

Roto: szturmem na rynek!

Targi Interbud w Łodzi, XXIII Targi Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie, Międzynarodowe Targi w Rydze – to tylko niektóre z wydarzeń w branży budowlanej ostatnich tygodni, w których czynny udział wzięła marka Roto. Producent okien dachowych i akcesoriów okiennych prezentował na targach swoją najnowszą propozycję ofertową – pasywne okno nowej generacji  ROTO Q 4 H 3P.

 

ROTO Q szturmem zdobywa rynek – zaprezentowana na większości targów budowlanych nowość marki spotkała się z dużym zainteresowaniem nie tylko odwiedzających, ale również jury przyznającego nagrody.  

 

 

Czytaj również: Najnowszy system okienny nagrodzony

 

 W łódzkiej Hali Expo wystawiło się aż 312 firm z kraju i zagranicy, a okno RotoQ zostało na ich tle wyróżnione, otrzymując Nagrodę Wojewody Łódzkiego. Stoisko Roto cieszyło się znacznym zainteresowaniem także w czeskiej Pradze, przyciągając aż 17 685 osób z kilkunastu krajów. Tam RotoQ otrzymało nagrodę za najlepszy eksponat na targach. – Ofertę Roto, z uwzględnieniem nowego okna, przedstawialiśmy również na Targach Bud-Gryf i Energia, a także XXIII Targach Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie czy „I House 2015”  w Rydze, gdzie nasz produkt zaprezentowaliśmy przed ponad 36,000 zwiedzających! ­– relacjonuje Karina Frydrych, Specjalista marketingu Roto – pokazaliśmy się także w Kaliningradzie oraz Targach BAU w Monachium, gdzie RotoQ miało swoją premierę.  

 

Czytaj również: Bariery przeciw zderzeniowe


To jednak nie koniec aktywności związanych z nowymi propozycjami marki. Poza nowościami w ofercie produktowej firma przygotowała również innowacyjny cykl szkoleń dla dystrybutorów – RotoQ Academy obejmowało aż 14 dwudniowych spotkań szkoleniowych. W każdym z nich wzięło udział 15 uczestników, których eksperci Roto trenowali w technikach sprzedaży czy argumentacji dla klientów.

2015-05-05
Źródło: roto / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Spawanie robotem Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... W branży budowlanej i instalacyjnej liczy się dostęp do solidnych narzędzi oraz akcesoriów. W hurtowni Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/ można znaleźć szeroki....
  • Spawanie aluminium Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Szukając dobrej jakości w zakresie wyboru artykułów ochronnych do spawania to na pewno warto zapoznać się z ofertą hurtowni Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/. D...
  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 189 Grupa: Trudne tema... Warto dbać o swoją cerę, a w tym skutecznie mogą nam pomóc profesjonalne zabiegi pod oczy. Na tej witrynie są wymienione poszczególne zabiegi https://lanada.pl/...
  • Wakacje nad morzem Liczba postów: 88 Grupa: Trudne tema... Życie na Cyprze Północnym to nie tylko piękne widoki i korzystne inwestycje, ale także wyjątkowa atmosfera. Przyjazna lokalna społeczność, spokojny styl życia i...
  • Reklama firmy Liczba postów: 475 Grupa: Trudne tema... Jeśli chodzi o skuteczną reklamę, wybór odpowiedniego nośnika jest kluczowy. Wszystko zależy od grupy docelowej i celów kampanii. W tym kontekście, opcją do roz...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19530 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 142

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >