Podsumowanie ,,Akcji Jabłko''

Podsumowanie ,,Akcji Jabłko''

Akcja rozpoczęła się w połowie października i trwała przez około dwa tygodnie. W jej ramach kurierzy dostarczyli do 1000 punktów łącznie 13 ton jabłek, kupionych wcześniej od polskich sadowników. Blisko 70 tysięcy sztuk owoców trafiło do hurtowni budowlanych i punktów sprzedaży detalicznej, m.in. do 579 punktów ATLAS Partner. Czytaj dalej

 

ATLAS podsumowuje „Akcję Jabłko”

  

Firma ATLAS włączyła się w ogólnokrajową akcję wspierania polskich sadowników. W ramach „Akcji Jabłko”, największy polski producent chemii budowlanej przekazał skrzynki pełne owoców do łącznie 1000 punktów sprzedaży w całym kraju.

 

Jabłka zostały umieszczone w wyeksponowanych miejscach, najczęściej w pobliżu stref kasowych tak, by były dostępne dla odwiedzających i klientów, którzy mogli swobodnie częstować się owocami. Wszystkie opakowania z jabłkami zostały obrandowane logiem firmy ATLAS.

 

Czytaj również: Najcenniejsze Polskie Marki 2014

 

 

Czytaj również: Odbyło się spotkanie dla architektów i designerów z cyklu PERSPEKTYWA.

- Akcja jabłko to wyraz naszego wsparcia dla rodzimych sadowników w związku z wprowadzeniem rosyjskiego embargo na polskie owoce – mówi Elżbieta Włodarczyk z firmy ATLAS. – Jako firma w stu procentach polska staramy się angażować w tego typu kampanie i choćby w symboliczny sposób wyrazić poparcie dla naszych producentów. Zaprojektowane przez nas działania były nie tylko pożyteczne, ale też przyjemne dla Klientów, którzy chętnie częstowali się owocami. Świadczy o tym fakt, że wszystkie dostarczone przez nas jabłka błyskawicznie znikały z ekspozycji – podkreśla Włodarczyk.

 

Akcja jedzenia polskich jabłek i kampania mająca na celu wsparcie rodzimych sadowników rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia bieżącego roku, wkrótce po wprowadzeniu przez Rosję embarga na polskie owoce. W odpowiedzi, tysiące internautów zamieściło w na popularnych portalach społecznościowych filmy oznaczone hashtagiem #jedzjabłka i polubiło facebookowy profil pod nazwą „Jedz jabłka na złość Putinowi”. W akcję zaangażowali się m.in. politycy, dziennikarze i celebryci. „Akcja jabłko” zorganizowana przez firmę ATLAS jest kontynuacją tej kampanii, dedykowaną branżowo.

 

2014-12-05
Źródło: telemaagency / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Spawanie robotem Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... W branży budowlanej i instalacyjnej liczy się dostęp do solidnych narzędzi oraz akcesoriów. W hurtowni Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/ można znaleźć szeroki....
  • Spawanie aluminium Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Szukając dobrej jakości w zakresie wyboru artykułów ochronnych do spawania to na pewno warto zapoznać się z ofertą hurtowni Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/. D...
  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 189 Grupa: Trudne tema... Warto dbać o swoją cerę, a w tym skutecznie mogą nam pomóc profesjonalne zabiegi pod oczy. Na tej witrynie są wymienione poszczególne zabiegi https://lanada.pl/...
  • Wakacje nad morzem Liczba postów: 88 Grupa: Trudne tema... Życie na Cyprze Północnym to nie tylko piękne widoki i korzystne inwestycje, ale także wyjątkowa atmosfera. Przyjazna lokalna społeczność, spokojny styl życia i...
  • Reklama firmy Liczba postów: 475 Grupa: Trudne tema... Jeśli chodzi o skuteczną reklamę, wybór odpowiedniego nośnika jest kluczowy. Wszystko zależy od grupy docelowej i celów kampanii. W tym kontekście, opcją do roz...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19530 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 174

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >