Podsumowanie dwudziestoletniej działalności jednej z firm

Podsumowanie dwudziestoletniej działalności jednej z firm

„Czas jest sprzymierzeńcem doskonałego przedsiębiorstwa, a wrogiem miernego” Warren Buffet amerykański przedsiębiorca i filantrop – uważany za jednego z najlepszych inwestorów giełdowych na świecie.

 

Rok 2013 to wyjątkowy czas dla Inoutic / Deceuninck. W tym bowiem roku przypadło 20-lecie jej działalności na polskim rynku. 13 grudnia 2013 odbyło się spotkanie wszystkich pracowników firmy w Polsce, które było okazją do podsumowania osiągnięć i chwili refleksji…

 

Czytaj również: Kto otrzymał Złoty Medal MTP BUDMA 2014?

 

- Jest w naszej historii wiele wydarzeń, z których jesteśmy szczególnie dumni. W 1998 r. pobiliśmy rekord Guinessa, produkując najdłuższy na świecie, 100-metrowy profil okienny.
W kolejnym roku otwieraliśmy obecną siedzibę firmy w Jasinie. Nasza historia to pasmo wyzwań, zarówno wielkich – związanych m.in. z procesem zmiany marki – jak i codziennych, ale nie mniej ważnych: rozbudową linii produkcyjnych czy poprawą bezpieczeństwa pracy. Od 20 lat wciąż się rozwijamy, co doceniają zarówno Klienci, jak i środowisko branżowe, przyznając nam prestiżowe wyróżnienia, m.in.: Medale Europejskie, Orła Polskiego Budownictwa, tytuły Budowlanej Firmy Roku czy Eko Jakości Roku. Nie mniej cieszy nas tytuł Solidnego Pracodawcy, świadczący o uznaniu naszych pracowników, dla których jesteśmy godną zaufania organizacją – mówiła Agnieszka Chocaj, Koordynator ds. Komunikacji i Promocji  Inoutic / Deceuninck.    

 

 

Nowe otwarcie

Dwa ostatnie, intensywne lata przyniosły wiele zmian w działalności firmy. Wdrożenie nowej strategii rozwoju w Europie Środkowej zaowocowało procesem zmiany marki z Deceuninck na Inoutic. Budowanie nowej na polskim rynku marki – wspierane szeroko zakrojonymi działaniami szkoleniowymi, marketingowymi i PR – już dziś przynosi efekty, co z dumą podkreśla kierownictwo firmy. Ale rozwój komunikacji marketingowej to nie wszystko.

 

Czytaj również: Wyniki konkursu na energooszczędny „Pawilon EXPO Ruukki”

 

 - Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Analiz Branżowych w kwietniu 2013 r. producenci okien ocenili różne aspekty współpracy z producentami profili. We wszystkich kategoriach Inoutic / Deceuninck uzyskał wysokie oceny. Nasz średni wynik to 4,43 (na maksimum  5,0, gdzie 1 to najniższa ocena, 5 – najwyższa), a średni wynik dla segmentu profili PVC - 4,18. Najwyższe noty otrzymaliśmy w kategorii terminowości dostaw oraz jakości obsługi handlowej.– podkreślił Tomasz Łapa, Dyrektor Sprzedaży Inoutic / Deceuninck. 

 

 

Co dalej?     

Podczas grudniowego spotkania nie skupiano się wyłącznie na wspominaniu sukcesów. Zarysowano również strategię rozwoju na najbliższe lata, opartą na kluczowych dla Inoutic / Deceuninck wartościach: Innowacji, Ekologii i Designie.

 

Zdefiniowano najważniejsze wyzwania, stojące przed firmą w kolejnym roku, m.in. dalsze promowanie marki Inoutic, budowanie relacji z architektami, inwestorami i wykonawcami,  poszerzanie oferty produktowej oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi Klienta.

 

Czytaj również: Nagrodzeni w konkursie Outsourcing Stars

 

Kolejnym priorytetem Inoutic / Deceuninck jest działalność edukacyjno-szkoleniowa.

 

Już w stycznia 2014 r. wraz z firmą Soudal zainauguruje program szkoleń dla dealerów
i montażystów okien.   
 

Życząc pracownikom wielu – prywatnych i zawodowych – sukcesów w nadchodzących latach, Bruno Deboutte, Dyrektor Generalny, nawiązał do słynnego powiedzenia Henry’ego Forda: „Kiedy firma przestaje być twórcza, uważając, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej… Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nigdy nie zginą…”. 

2014-01-22
Źródło: Profundo / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 434

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >