Podsumowanie działalności producenta łazienek

Podsumowanie działalności producenta łazienek

Wiodący polski producent wyposażenia łazienek, znany jest nie tylko z nowoczesnego wzornictwa i dużej funkcjonalności swoich produktów, ale także ich wysokiej jakości. W 2014 roku firma obchodzi 20-lecie, co jest świetną okazją do podsumowania jej działań związanych z dbałością o markę swoich produktów. Czytaj dalej

 

Aquaform projektuje i wytwarza w Polsce, w zakładzie w Środzie Wielkopolskiej. Począwszy od fazy projektowania, przez kontrolę surowców, procesy produkcji po wysyłkę produktów – nad wszystkimi tymi etapami czuwają doświadczeni i niezwykle zaangażowani pracownicy. Obecnie na sukces produktów Aquaform pracuje ponad 200 osób. Nowoczesne hale produkcyjne, ścisłe przestrzeganie procedur dotyczących procesu wytwarzania oraz kontrola jakości sprawiają, że marka Aquaform jest dziś synonimem wysokiej jakości.

 

Czytaj również: Umowa najmu w Bramie Portowej II

 

Kontrola jakości

Wysoka jakość produktów do wyposażenia łazienek jest niezwykle istotna, zwłaszcza w kontekście powszechnego zalewu tanich, niesolidnych produktów oraz wysokich kosztów związanych z wyposażeniem łazienki. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na trwałość i funkcjonalność produktów. Dlaczego? Jest to inwestycja na lata, więc warto postawić na produkty wysokiej jakości, bez ryzyka ponownego remontu łazienki. W ten trend doskonale wpisują się produkty Aquaform, powstające w warunkach wyjątkowej dbałości o ich jakość.

 

Czytaj również: Nowi najemcy Placu Vogla

 

Podstawowe działania kontrolne producenta obejmują sprawdzenie surowców do produkcji, linii produkcyjnej na wszystkich etapach wytwarzania oraz kontrolę wyrobów gotowych. „Aby mieć pewność, że produkty opuszczające nasz zakład są odpowiedniej jakości, opracowaliśmy własny, wewnętrzny system Zakładowej Kontroli Produkcji” – mówi Krzysztof Promiński, Kierownik Działu Kontroli Jakości, Aquaform S.A. „Pracownicy naszego działu kontroli jakości sprawdzają wszystkie etapy procesu wytwarzania produktu. Z dostawy surowców do produkcji pobieramy próbki i sprawdzamy jakość materiałów i podzespołów np. w przypadku szkła – badamy czy zostało ono właściwie zahartowane i spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Ocenie podlegają także inne parametry techniczne i jakościowe w odniesieniu do kryteriów wewnętrznych Aquaform. Na odpowiednio przystosowanych stanowiskach badawczych oceniane są właściwości produktów takie jak np. niezawodność rolek i zawiasów przez wykonanie określonej liczby prób – 20 tys. cykli otwierania i zamykania drzwi kabiny, szczelność, stabilność czy odporność na nagłe zmiany temperatury w przypadku wanien i brodzików. Wszystkie te próby są prowadzone w oparciu o aktualne normy dotyczące danego asortymentu” – wyjaśnia Krzysztof Promiński. 

 

 

Wyjątkowe produkty

Ponieważ warunki panujące w łazience – możliwość kontaktu z wodą i zmiany temperatury – są wyjątkowe, meble łazienkowe muszą charakteryzować się podwyższoną odpornością na wilgoć. „Nasze meble łazienkowe są projektowane z uwzględnieniem funkcjonalności użytkowania oraz najnowszych trendów we wzornictwie, ale również wyjątkowych warunków, w jakich będą użytkowane” – mówi Anna Grodzka, Główny Technolog, Aquaform S.A.. „W produkcji mebli stosujemy specjalistyczne technologie, jak chociażby płyty MDF pokrywane akrylem czy kleje o podwyższonej odporności na wilgoć” – dodaje. 

 

Szczegółowej kontroli podlegają również wszystkie elementy meblowe zamawiane u poddostawców. Są to np.: zawiasy, uchwyty, prowadnice czy okleiny meblowe. Meble poddawane są licznym testom gwarantującym trwałość użytkowania i bezpieczeństwo, jak np. badanie wytrzymałości na obciążenia szafek wiszących, trwałości zawiasów i mechanizmów szuflad.

 

Czytaj również: VEKA AG rośnie w siłę

 

Gwarancja i serwis

Na kabiny prysznicowe, brodziki, wanny, parawany nawannowe i meble łazienkowe Aquaform udziela 2-letniej gwarancji. Ponadto producent udziela aż 7-letniej gwarancji na  niezmienność barwy akrylu w swoich wannach. Firma służy profesjonalną pomocą
w zakresie montażu i serwisu produktów, zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej wygaśnięciu. „Dla obsługi zgłoszeń reklamacyjnych wdrożyliśmy system CRM, dzięki któremu klienci mogą łatwo sprawdzić, na jakim etapie rozpatrywania znajduje się ich reklamacja” – mówi Sylwia Stefanko, Kierownik Działu Serwisu i Reklamacji, Aquaform S.A 

 

Firma przykłada niezwykle dużą uwagę do kontroli jakości już na etapie produkcji i w razie potrzeby od razu wprowadza działania naprawcze, co znacząco zmniejsza liczbę reklamacji. Producent  monitoruje i analizuje wszystkie opinie i uwagi od klientów, którzy posiadają produkty Aquaform w swoich łazienkach. „Nasz dział technologiczny systematycznie ulepsza produkty, stosując w produkcji coraz nowocześniejsze technologie i materiały” – podkreśla Sylwia Stefanko.

 

Czytaj również: Doradztwo w pozyskaniu nowej lokalizacji

 

W czasie 20 lat działalności Aquaform stworzył wiele ponadczasowych produktów, które ciągle cieszą się sporą popularnością. Producent umożliwia łatwe nabycie części zamiennych po upływie gwarancji oraz pomoc w ich montażu za pośrednictwem grup serwisowych. „W każdym salonie sprzedaży, w którym można kupić produkty Aquaform, jest możliwość zamówienia części zamiennych, a kontaktując się bezpośrednio z nami, Klienci mogą zamówić usługi grupy serwisowej. Jest to szczególnie ważna informacja dla osób, które nie chcą się rozstawać z produktami” – mówi Sylwia Stefanko. „Montaż wanny czy kabiny prysznicowej to spora inwestycja i z pewnością łatwiej oraz taniej jest naprawić ewentualną usterkę, niż wymontować stary i zamontować nowy produkt w naszej łazience” – dodaje. 

2014-03-19
Źródło: Globalbrand / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 303

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >