Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

Nie boimy się odważnych rozwiązań, jesteśmy kreatywni i otwarci na innowacje, mamy imponujące zaplecze rzemieślnicze, a nasze produkty odznaczają się jakością i są doceniane przez zagranicznych konsumentów. Przed jakimi wyzwaniami stoi więc polska branża projektowa? Zapytano o to marki, które zgłosiły się do tegorocznej edycji projektu BiznesUp! design made in Poland, a także międzynarodowych ekspertów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji forum. Wnioski? Polski design trzeba spójnie komunikować i budować jego rozpoznawalność na świecie. O czym jeszcze rozmawiano podczas wydarzenia?

 

Za nami forum BiznesUp! design made in Poland. 40. reprezentantów polskiego designu, 18. międzynarodowych ekspertów, przedstawicieli branży projektowej oraz kilkanaście wykładów, warsztatów i paneli dyskusyjnych na temat rodzimego designu z perspektywy zagranicznych rynków. Była to również okazja, by podjąć rozmowy na temat potrzeb branży projektowej, wyzwań związanych z funkcjonowaniem na arenie międzynarodowej, a także, by wymienić się praktycznymi wskazówkami. 


Rozpoznawalność i konkurencyjność

Podczas tegorocznej edycji forum przeprowadzono ankietę, której głównym celem była analiza potrzeb i oczekiwań marek względem organizowanego forum BiznesUp! design made in Poland. W badaniu uczestniczyło blisko 90 polskich marek i to właśnie one odpowiadały na pytanie o bariery związane z obecnością rodzimych firm na zagranicznych rynkach. Dla 62 proc. respondentów największym wyzwaniem w funkcjonowaniu na arenie międzynarodowej jest budowanie rozpoznawalności i konkurencyjności polskich marek.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

 

Czytaj również: Podsumowanie konferencji Warsaw Days 2018

 

Tego samego zdania jest Anna Pietrzyk-Simone, Creative Project Foundation, która podczas tegorocznej edycji forum poprowadziła warsztaty dla 40 marek na temat sprzedaży polskich produktów na rynku brytyjskim. Anna Pietrzyk-Simone obecnie kieruje rozwojem MM-L Studio, biura architektoniczno-projektowego pod kierunkiem twórczym Miska Miller - Lovegrove. Jej szerokie doświadczenie obejmuje obsługę wiodących światowych marek projektowych, współpracę z organizacjami kulturalnymi i instytucjami rządowymi w zakresie inicjatyw projektowych.

 

- Polski design należy umiejętnie prezentować, powinniśmy nauczyć się opowiadać o tym, co mamy i nie tylko starać się sprzedawać swoje produkty innym firmom na zamówienie, ale także konsekwentnie, spójnie budować i komunikować wizerunek firm. Cieszę się, że na wystawie PolishUp stawia się na marki oraz projektantów, którzy za nimi stoją – mówi Anna Pietrzyk-Simone, Creative Project Foundation.


Polskie firmy potrzebują praktycznych wskazówek

Chęć poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń z zakresu funkcjonowania i sprzedaży produktów na zagranicznych rynkach, dla ponad 87 proc. badanych firm była najważniejszym powodem uczestniczenia w forum BiznesUp!. To pokazuje, jak ważne i potrzebne są wydarzenia, które przybliżają specyfikę działania poza granicami Polski, przekazują wiedzę na temat zwyczajów konsumenckich w krajach europejskich, a także poruszają kwestie promocji swoich produktów na tych rynkach.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

 

Czytaj również: Festiwal Architektury i Budownictwa

 

Bardzo ciekawe, a zarazem potrzebne były dyskusje, podczas których prelegenci prezentowali swoje doświadczenia z rynków europejskich, ale możliwa była również dyskusja między firmami różnych branż. To było bardzo kształcące dla nas wszystkich. Im więcej jest dialogu oraz inicjatyw, gdzie potrafimy się łączyć i promować, tym lepiej. Wystawa PolishUp prezentuje atrakcyjne projekty o spójnej komunikacji wizualnej, dlatego moim zdaniem powinna gościć również na europejskich festiwalach - mówi Anna Pietrzyk-Simone.


BiznesUp! dla polskiego designu

Wydarzenie BiznesUp! design made in Poland stanowi część międzynarodowego projektu, dedykowanego designerom, producentom oraz dystrybutorom produktów i usług, którego celem jest promocja polskiego wzornictwa w kraju i za granicą, a także pomoc polskim markom, w zaistnieniu na rynkach zagranicznych. W ramach projektu realizowana jest również międzynarodowa kampania promocyjna polskiego designu za pośrednictwem mediów oraz kampanii outdoorowej.

 

Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 -2020.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

2018-06-04
Źródło: Lightscape / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Używane auto Liczba postów: 39 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś korzystał z pogotowia akumulatorowego w Tychach oferowanego przez firmę AkuExpress https://akuexpress.pl/? Zastanawiam się, czy ich oferta na pogotowie...
  • Lekarz psychiatra Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Lekarz psychiatra Kraków - jakiego polecacie? Chciałabym umówić się na swoją pierwszą wizytę.
  • Pożyczki pozabankowe - co radzicie ? Liczba postów: 120 Grupa: Trudne tema... Strona https://prombank.pl/opowiesci nie stroni od humoru, prezentując historie z przymrużeniem oka. Opowieści te rozbrajają nawet najpoważniejszych księgowych,...
  • Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... Księgowość w firmie jest jednym z kluczowych aspektów zarządzania, który wpływa na jej funkcjonowanie, płynność finansową oraz zgodność z przepisami prawa. Właś...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 295 Grupa: Trudne tema... Jeśli zależy Ci na dobrej i skutecznej inwestycji, w której zyskasz, a nie stracisz, polecam książkę https://mmt-schneider.com/blog-797-Obywa telstwo_i_paszport_...

Ostatnio na forum

  • Przeprowadzka jeszcze w tym roku Liczba postów: 4 Grupa: Aktualności No skoro osiedle już stoi, to trzeba pomyśleć o przeprowadzce - niestety to ta nieprzyjemna powinność, którą każdy z nas musi wykonać, jak decyduje się na przen...
  • Samemu czy z firmą Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Każdego w końcu czeka przeprowadzka i do tego polecam fantastyczną firmę przeprowadzkową https://www.przeprowadzkiwroclaw.pl Bardzo dobrze się z nimi współpraco...
  • Podłogi Liczba postów: 236 Grupa: Robimy stro... Estetyka i autentyczność: https://panele-podlogowe.eu Niektóre panele podłogowe imitują naturalne materiały, takie jak drewno czy kamień, zachowując autentyczny...
  • Podłogi drewniane - parkiet, deski... Liczba postów: 376 Grupa: Robimy stro... Osobiście uważam, że drewno naturalne na podłodze to najlepsza rzecz! To rozwiązanie zdrowe, bezpieczne i generalnie rekomendowane rodzinom z małymi dziećmi ;)....
  • Polecam sklep internetowy z materiałami budowlanym... Liczba postów: 77 Grupa: Firmy budow... Szukając dobrej jakości wyposażenia do ogrodu, w tym myjek ciśnieniowych, kosiarek, podkaszarek, sekatorów, pił, czy również artykułów malarskich i narzędzi do....
  • Gdzie kupić projekt domu w okolicach Lublina ??? Liczba postów: 53 Grupa: Zanim wybud... W Lublinie odnotowano wzrost liczby turystów, co przekłada się na lepsze wyniki dla lokalnego sektora hotelarskiego i gastronomicznego. Ten pozytywny trend ma k...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19427 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 144

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >