
Podsumowanie konferencji Future4Build
Druga odsłona konferencji Future4Build pokazała, że kwestie środowiskowe w budownictwie to gorący dziś temat i trend, który będzie nabierał na znaczeniu w najbliższych latach. Od realizacji idei zrównoważonego rozwoju w budownictwie nie ma odwrotu.
Liderzy branży obecni na konferencji – w sumie 40 wiodących na rynku firm - swoim przykładem pokazują, że kto stoi w miejscu, ten się cofa. A możliwości biznesowe w sektorze ekologicznym zwiększają się. Jasno widzą to firmy Kerakoll i Elwiz S.A.
„Wzrost produktów przeznaczonych do budownictwa pasywnego jest znaczący, na poziomie 50 procent.” - mówi pan Sławomir Tomasz Kwiatkowski, dyrektor Elwiz S.A.
Czytaj również: Targi Modernizacji Budynków
„Każdy sposób, każda możliwość wyróżniania się w jakiś pozytywny sposób, każda możliwość bycia innowacyjnym jest dobrym sposobem, żeby zaistnieć na rynku. Jest moda na bycie zrównoważonym.” - dodaje Jarosław Mateusiak, dyrektor techniczny Kerakoll.
Żadna firma, która chce się liczyć na rynku nieruchomościowym, nie może sobie pozwolić na ignorowanie potrzeb coraz lepiej wyedukowanych odbiorców. A dzięki takim wydarzeniom jak Future4Build edukacja ta może być jeszcze pełniejsza.
Dwa konferencyjne dni były świetną okazją do podjęcia dialogu pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego i do nawiązania kontaktów biznesowych. Potwierdzają to m.in. reprezentanci firmy Kerakoll:
Czytaj również: Uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom konkursu na najlepszą pracę dyplomową
„Uzyskaliśmy nowe kontakty biznesowe podczas F4B, ale również udało nam się odświeżyć nasze poprzednie kontakty, część z nich udało nam się ukierunkować, przedstawić w innej nowej formule, które wcześniej trudno było zaszczepić.” - relacjonuje Albert Skubiszewski, regionalny kierownik techniczno-handlowy Kerakoll.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się Strefa Innowacyjnego Produktu, która obfitowała w bardzo ciekawe produkty i rozwiązania, począwszy od drobnych systemów monitorujących, aż po kilkutonowe urządzenia. Zwycięzcami w pięciu kategoriach konkursowych zostały firmy Ekoenergetyka Zachód oraz Kerakoll. Uczestnicy tegorocznej edycji konferencji Future4Build deklarują chęć powrotu do nas za rok. Chwalą wysoki poziom merytoryczny i sprawną organizację.
„Konferencja Future 4 Build jest dobrze zorganizowana, a atmosfera, która na niej panuje jest inna niż na wydarzeniach stricte komercyjnych jest otwarta i luźna.” - mówi Sławomir Tomasz Kwiatkowski, dyrektor Elwiz S.A. - i dodaje: „Ta konferencja to inicjatywa bardzo dobra i bardzo potrzebna. Powinna być bardziej powszechna, powinna zwiększać swój zasięg, powinna mieć charakter ogólnokrajowy. Sapphire Ventures Sp. z.o.o. jest prężną firmą, która spokojnie poradziłaby sobie z organizacją ogólnokrajową.”
I nie może być inaczej. Przygotowania do Future4Build 2013 zaczynamy już dziś. Będzie jeszcze ciekawiej, bo rok w dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku to sporo czasu, zaowocują też doświadczenia z dwóch odbytych już konferencji. Do zobaczenia za rok.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- automatyzacja Liczba postów: 30 Grupa: Trudne tema... Automatyzacja zyskuje na znaczeniu w wielu branżach, a transport międzynarodowy nie jest wyjątkiem. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak może wpłynąć na przyszłoś...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 357 Grupa: Trudne tema... Jednym z moich ulubionych hobby jest czytanie książek, zwłaszcza takich, które mają w sobie coś tajemniczego i trochę magicznego. Ostatnio trafiłem na "W cieniu...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że prowadzenie księgowości samodzielnie może być kuszące na początku, ale z czasem staje się coraz bardziej skomplikow...
- remarketing Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Zgadzam się, że remarketing to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu online. Sam miałem okazję obserwować, jak firma Cadela Project wykorzystuj...
- Marketing Liczba postów: 129 Grupa: Trudne tema... Marketing dzisiaj to przede wszystkim umiejętność budowania zaufania i pokazania realnej wartości swojej oferty. Fajnym przykładem jest firma Cadela Project –....