Podsumowanie targów OfficeDays
Zainteresowanie premierową edycją OfficeDays – targów wyposażenia i usług dla biur pokazuje, że na rynku brakowało tak kompleksowej imprezy skupiającej wszystkie sektory powiązane z branżą biurową.
Czytaj dalej
Impreza, która odbyła się 9. i 10. kwietnia w warszawskim Centrum EXPO XXI zgromadziła 70 wystawców, których oferta podzielona była na cztery sektory: Biurowiec od A do Z (meble i aranżacja wnętrz), Przyjazne Biuro (infrastruktura budynku biurowego), Technologiczne Nowinki (sprzęt i usługi IT) oraz Świat Usług. Ten klarowny podział ułatwiał poruszanie się po targach i znalezienie interesujących ofert.
Czytaj również: XIX Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA POLSKA
- Ideą targów Office Days jest, aby odwiedzający mogli znaleźć na nich absolutnie wszystko, co jest potrzebne do prawidłowego funkcjonowania każdego biura. Deweloperzy i zarządcy mogli zapoznać się z technologiami i usługami, przynoszącymi realne oszczędności i podnoszącymi atrakcyjność budynku w oczach potencjalnych najemców. Architekci i projektanci sieci IT mieli okazję poznać nowe rozwiązania infrastrukturalne, a office managerowie mogli od ręki zamówić najnowocześniejszy sprzęt, akcesoria i usługi dla biur, nierzadko po targowych promocyjnych cenach. Pierwsza edycja naszych targów była relatywnie mała w porównaniu do skali całego rynku. Już dzisiaj wiemy, że kolejna impreza zgromadzi znacznie większą liczbę wystawców, a co za tym idzie - także zwiedzających – mówi Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A., organizator i pomysłodawca targów OfficeDays.
Szczególnym uznaniem zwiedzających cieszyło się pomysłowe stoisko Grupy Advertis, oferujących produkty i kompleksowe usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Na brak zainteresowania nie mogła też narzekać obsługa stoiska firmy Coniveo, jednego z najważniejszych graczy z branży wykładzin biurowych. Na targach można było nawet… wynająć sobie biuro. Z taką ofertą wystawiała się właśnie renomowana międzynarodowa agencja doradcza CBRE.
Czytaj również: Odbędzie się Real Estate Meeting 2013
Dużą popularnością cieszył się również Kongres OfficeDays, czyli bezpłatna, dwudniowa konferencja, na którą złożyły się liczne panele dyskusyjne i prezentacje. Większość prelekcji odbywała się przy pełnej sali słuchaczy. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się poprowadzony przez ekspertów z czołowych międzynarodowych firm doradczych (m. in. Colliers International, CBRE, Savills) panel o aktualnych preferencjach i potrzebach najemców biur. Miejsc zabrakło również na prezentacji pod wszystko mówiącym tytule „Jak szybko i bezproblemowo znaleźć idealne biuro dla Twojej firmy?”, poprowadzonej przez Joannę Mroczek, szefową działu badań w firmie doradczej CBRE. Tylko kilkunastu widzów mniej obejrzało prezentację najnowszych trendów w branży wyposażenia i umeblowania biur, przedstawioną przez Małgorzatę Grzyb z firmy Martela.
Przez oba dni targowe w specjalnej Strefie Prezentacji zwiedzający mogli uczestniczyć w spotkaniach z wystawcami oferującymi najnowsze swoje produkty i usługi. Prezentacje te - często bardzo pomysłowe - mocno angażowały widzów, jak np. pokaz biurowego fitnessu poprowadzony przez instruktorów z Everybody Fitness Club czy prezentacja biurowego savoir-vivre, poprowadzona przez Lidię Tkaczyńską z LONGHILL Business Communication.
Z kolei w Strefie Nowości zwiedzający mogli z bliska zapoznać się z innowacyjnymi produktami i wyposażeniem biur. Duże zainteresowanie wzbudziły niewielkie, lekkie ale bardzo wydajne wentylatory firmy Sencor, sporym uznaniem fachowców cieszyły się również specjalne wykładziny wycieraczkowe firmy Burmatex.
– Biuro to nie tylko budynek, krzesła, biurka i komputery. To przede wszystkim ludzie, którzy tam pracują i spędzają w nich każdego dnia po wiele godzin. Przy układaniu programu atrakcji dodatkowych dla targów OfficeDays tak duży nacisk położyliśmy na prezentacje i szkolenia dotyczące tej „ludzkiej” strony biur. Naszym sukcesem będzie, jeśli uczestnicy targów skorzystają z nowoczesnej wiedzy i rozwiązań i zaczną je stosować we własnych biurach, ułatwiając pracę sobie i innym – dodaje Katarzyna Cyprynowska.
Podczas targów rozstrzygnięty został także konkurs fotograficzny „Moje Biuro w Obiektywie”, organizowany przez Nowy Adres S.A. oraz Akademię Fotografii Amatorskiej. Nagroda publiczności powędrowała do Michała Nagórki za zdjęcie pt. „Najpiękniejszy moment”. Zwycięzcy serdecznie gratulujemy, a wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w naszych kolejnych konkursach fotograficznych, których szczegóły będzie można znaleźć na stronie www.officedays.pl.
Premierowa edycja targów OfficeDays pokazała, że na rynku brakuje tego typu imprez. Podobnego zdania są też zwiedzający i wystawcy, z których wielu zapowiedziało swój udział w kolejnej imprezie pod tym szyldem. Organizator już zapowiada następną edycję, o jeszcze szerszym składzie i większym programie atrakcji – dokładna data i miejsce zostaną podane wkrótce.
2013-04-25
Źródło: Nowy Adres / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Czy umiecie ze sobą rozmawiać ? Liczba postów: 64 Grupa: Trudne tema... Trauma i PTSD to tematy trudne, ale czy ktoś może polecić poradnię COtam? jako miejsce, które faktycznie skutecznie pomaga wrócić do normalności https://psychot...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Konferencja - Warszawa i okolice Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Według mnie, wybór odpowiedniej sali konferencyjnej jest kluczowy dla udanego wydarzenia. Ten artykuł oferuje praktyczne wskazówki, na co zwracać uwagę przy wyb...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...