Podsumowanie targów OfficeDays

Podsumowanie targów OfficeDays

Zainteresowanie premierową edycją OfficeDays – targów wyposażenia i usług dla biur pokazuje, że na rynku brakowało tak kompleksowej imprezy skupiającej wszystkie sektory powiązane z branżą biurową. Czytaj dalej

 

Impreza, która odbyła się 9. i 10. kwietnia w warszawskim Centrum EXPO XXI zgromadziła 70 wystawców, których oferta podzielona była na cztery sektory: Biurowiec od A do Z (meble i aranżacja wnętrz), Przyjazne Biuro (infrastruktura budynku biurowego), Technologiczne Nowinki (sprzęt i usługi IT) oraz Świat Usług. Ten klarowny podział ułatwiał poruszanie się po targach i znalezienie interesujących ofert.

 

Czytaj również: XIX Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA POLSKA

 

- Ideą targów Office Days jest, aby odwiedzający mogli znaleźć na nich absolutnie wszystko, co jest potrzebne do prawidłowego funkcjonowania każdego biura. Deweloperzy i zarządcy mogli zapoznać się z technologiami i usługami, przynoszącymi realne oszczędności i podnoszącymi atrakcyjność budynku w oczach potencjalnych najemców. Architekci i projektanci sieci IT mieli okazję poznać nowe rozwiązania infrastrukturalne, a office managerowie mogli od ręki zamówić najnowocześniejszy sprzęt, akcesoria i usługi dla biur, nierzadko po targowych promocyjnych cenach. Pierwsza edycja naszych targów była relatywnie mała w porównaniu do skali całego rynku. Już dzisiaj wiemy, że kolejna impreza zgromadzi znacznie większą liczbę wystawców, a co za tym idzie - także zwiedzających – mówi Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A., organizator i pomysłodawca targów OfficeDays.

 

 

Szczególnym uznaniem zwiedzających cieszyło się pomysłowe stoisko Grupy Advertis, oferujących produkty i kompleksowe usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Na brak zainteresowania nie mogła też narzekać obsługa stoiska firmy Coniveo, jednego z najważniejszych graczy z branży wykładzin biurowych. Na targach można było nawet… wynająć sobie biuro. Z taką ofertą wystawiała się właśnie renomowana  międzynarodowa agencja doradcza CBRE.  

 

Czytaj również: Odbędzie się Real Estate Meeting 2013

 

Dużą popularnością cieszył się również Kongres OfficeDays, czyli bezpłatna, dwudniowa konferencja, na którą złożyły się liczne panele dyskusyjne i prezentacje. Większość prelekcji odbywała się przy pełnej sali słuchaczy. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się poprowadzony przez ekspertów z czołowych międzynarodowych firm doradczych (m. in. Colliers International, CBRE, Savills) panel o aktualnych preferencjach i potrzebach najemców biur. Miejsc zabrakło również na prezentacji pod wszystko mówiącym tytule „Jak szybko i bezproblemowo znaleźć idealne biuro dla Twojej firmy?”, poprowadzonej przez Joannę Mroczek, szefową działu badań w firmie doradczej CBRE. Tylko kilkunastu widzów mniej obejrzało prezentację najnowszych trendów w branży wyposażenia i umeblowania biur, przedstawioną przez Małgorzatę Grzyb z firmy Martela.

 

 

Przez oba dni targowe w specjalnej Strefie Prezentacji zwiedzający mogli uczestniczyć w spotkaniach z wystawcami oferującymi najnowsze swoje produkty i usługi. Prezentacje te - często bardzo pomysłowe - mocno angażowały widzów, jak np. pokaz biurowego fitnessu poprowadzony przez instruktorów z Everybody Fitness Club czy prezentacja biurowego savoir-vivre, poprowadzona przez Lidię Tkaczyńską z LONGHILL Business Communication.

 

 

Z kolei w Strefie Nowości zwiedzający mogli z bliska zapoznać się z innowacyjnymi produktami i wyposażeniem biur. Duże zainteresowanie wzbudziły niewielkie, lekkie ale bardzo wydajne wentylatory firmy Sencor, sporym uznaniem fachowców cieszyły się również specjalne wykładziny wycieraczkowe firmy Burmatex.

 

Biuro to nie tylko budynek, krzesła, biurka i komputery. To przede wszystkim ludzie, którzy tam pracują i spędzają w nich każdego dnia po wiele godzin. Przy układaniu programu atrakcji dodatkowych dla targów OfficeDays tak duży nacisk położyliśmy na prezentacje i szkolenia dotyczące tej „ludzkiej” strony biur. Naszym sukcesem będzie, jeśli uczestnicy targów skorzystają z nowoczesnej wiedzy i rozwiązań i zaczną je stosować we własnych biurach, ułatwiając pracę sobie i innym – dodaje Katarzyna Cyprynowska.

 

 

Podczas targów rozstrzygnięty został także konkurs fotograficzny „Moje Biuro w Obiektywie”, organizowany przez Nowy Adres S.A. oraz Akademię Fotografii Amatorskiej. Nagroda publiczności powędrowała do Michała Nagórki za zdjęcie pt. „Najpiękniejszy moment”. Zwycięzcy serdecznie gratulujemy, a wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w naszych kolejnych konkursach fotograficznych, których szczegóły będzie można znaleźć na stronie www.officedays.pl.

 

Premierowa edycja targów OfficeDays pokazała, że na rynku brakuje tego typu imprez. Podobnego zdania są też zwiedzający i wystawcy, z których wielu zapowiedziało swój udział w kolejnej imprezie pod tym szyldem. Organizator już zapowiada następną edycję, o jeszcze szerszym składzie i większym programie atrakcji – dokładna data i miejsce zostaną podane wkrótce.   

 

2013-04-25
Źródło: Nowy Adres / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 463

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >