Polska firma na targach we Francji

Polska firma na targach we Francji

Było już wyróżnienie od polskiej ambasady w Paryżu dla najlepszych eksporterów do Francji, jest logotyp na strojach 7-krotnego Mistrza Francji - Olympique Lyon, było przedstawienie z pompą na Stade Gerland, nie mogło więc, zabraknąć OKNOPLASTU na prestiżowych tragach Batimat w Paryżu.

 

Stoisko firmy wyróżniało się na tle konkurencji – nie tylko rozmiarem – aż 200m2, ale i nowymi technologiami – OKNOPLAST „rozszerzył rzeczywistość” dla zwiedzających za pomocą nowoczesnej aplikacji multimedialnej wykorzystującej technologię Augmented Reality i postawił, jak jego francuski partner na boisku, na najwyższą technikę i estetykę wykonania.

 

Czytaj również: Polskie filtry na targach w Amsterdamie

 

Pomiędzy 4. a 8. listopada w Paryżu na Targach Batimat na okazałym stoisku o powierzchni liczącej aż 200 m2, firma OKNOPLAST – czołowy producent stolarki PVC w Europie w segmencie TOP PREMIUM – zaprezentowała swoje najnowsze produkty – w tym okno Winergetic Premium Passive – flagowy produkt w zakresie budownictwa pasywnego.

 

 

Firma OKNOPLAST we Francji obecna jest od 2009 i sprzedając produkty pod własną marką, posiada już blisko 400 salonów partnerskich.  Po spektakularnym kontrakcie z czołową drużyną francuską Olympique Lyon, w tym roku na Batimat OKNOPLAST przywiózł najnowsze technologie. Już w recepcji OKNOPLAST witał odwiedzających specjalną aplikacja, która rozszerzyła rzeczywistość za pomocą technologii Augmented Reality opartej o czujnik ruchu. Zaprezentowana została też oferta drzwi aluminiowych Aluhaus - nowej marki w Grupie OKNOPLAST.

 

Czytaj również: Co się działo na targach MAPIC w Cannes?

 

Stoisko OKNOPLAST poza prezentacją nowości z oferty produktowej, dostarczyło gościom sportowych emocji.

 

 

Tematem przewodnim wystawy była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 – Krzysztof Golonka, którego pokazy każdego dnia gromadziły tłumy osób.

 

Czytaj również: Polskie budownictwo energooszczędna na światowym poziomie

 

Międzynarodowe targi Batimat to jedyne z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Dlatego obecność na nich była  dla nas bardzo ważna. Co więcej, Francja to dla nas bardzo ważny rynek zbytu,. by nadać prestiż firmie i produktom jesteśmy sponsorem francuskiego Olympique Lyon. Dzięki tym działaniom mocno wzrasta nasza reputacja i znajomość marki na tym rynku – podsumowuje obecność OKNOPLAST we Francji Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.

 

 

Podczas targów zaprezentowane zostały zarówno rozwiązania z oferty Grupy OKNOPLAST, które zdobyły już uznanie klientów w Polsce, Włoszech czy Niemczech, ale i takie dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego.

 

Czytaj również: Producent podłóg na targach w Hanowerze

 

Zwiedzający stoisko byli pod wrażeniem stoiska, produktów, ale i dynamiki z jaką polska firma zdobywa kolejne rynki.

2013-12-04
Źródło: Partnersi / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19437 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 442

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >