Polski producent w Mediolanie
Tegoroczna odsłona mediolańskich targów MADE expo zgromadziła liczne grono uczestników. W czasie trwania imprezy, w dniach 2-5 października, ekspozycje wystawców prezentujących swoje rozwiązania odwiedziło ponad 210 tys. osób. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko firmy WIŚNIOWSKI.
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy producent bram garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, od lat uczestniczy w największych i najbardziej prestiżowych wydarzeniach dedykowanych sektorowi budowlanemu. Możliwość zaprezentowania swoich produktów, unikalna okazja do nawiązania kontaktów handlowych i zapoznania się z najnowszymi trendami w branży sprawiła, że firmy nie mogło również zabraknąć wśród wystawców targów MADE expo 2013.
Czytaj również: Produkty polskiej firmy zaprezentowane na strojach modelek w Mediolanie
Stoisko WIŚNIOWSKI w czasie mediolańskiej imprezy odwiedziło liczne grono zwiedzających. Z zainteresowaniem zapoznawali się oni z bogatą ofertą rozwiązań polskiego producenta. Firma wykorzystała targi m. in. do zaprezentowania nowości w swojej ofercie: nakładkowych drzwi domowych oraz ogrodzeń posesyjnych wypełnionych blachą. Obydwa produkty cechują niezwykle wysokie walory estetyczne, które zaspokoją nawet najbardziej wygórowane potrzeby klientów na wymagającym rynku włoskim.
- Nowy system drzwi oparty jest na konstrukcji z profili trzykomorowych z przegrodą termiczną – mówi Robert Mastalski, menedżer produktu – Stolarka Stalowa i Aluminiowa. – Obustronnie nakładkowy panel wypełniający zapewnia ukryty profil skrzydła oraz bardzo wysokie walory izolacyjne. Drzwi mają wysoki współczynnik przenikalności cieplnej: U=0,8 W/m2K – dodaje Robert Mastalski. Dopełnieniem systemu jest oferowane przez producenta wyposażenie dodatkowe: czytnik linii papilarnych czy zbliżeniowy czujnik ruchu smart touch.
Czytaj również: Producent izolacji na targach w Mediolanie
– Wyroby marki WIŚNIOWSKI spełniają najwyższe standardy jakości i wykorzystują nowoczesne rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach – mówi Katarzyna Świderska – Liczne rozmowy biznesowe, które prowadziliśmy podczas targów i duża liczba osób odwiedzających stoisko świadczą o znacznym zainteresowaniu ofertą naszej firmy.
2013-10-15
Źródło: Red Pen / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 152 Grupa: Trudne tema... Mi najlepiej w czasie wolnym wychodzi oglądanie filmów. Aby znaleźć ciekawe propozycje, korzystam ze strony https://cineman.cc/movies która oferuje szeroki wybó...
- fotografia biznesowa Liczba postów: 288 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- płytki ceramiczne Liczba postów: 50 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
- IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....
- Jak bezpiecznie korzystać z internetu? Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Pracujesz z sieciami światłowodowymi? Warto postawić na najwyższej jakości sprzęt, jak spawarka światłowodowa Fujikura 90R dedykowana do łączenia włókien wstęgo...