Polski producent w Mediolanie
Tegoroczna odsłona mediolańskich targów MADE expo zgromadziła liczne grono uczestników. W czasie trwania imprezy, w dniach 2-5 października, ekspozycje wystawców prezentujących swoje rozwiązania odwiedziło ponad 210 tys. osób. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko firmy WIŚNIOWSKI.
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy producent bram garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, od lat uczestniczy w największych i najbardziej prestiżowych wydarzeniach dedykowanych sektorowi budowlanemu. Możliwość zaprezentowania swoich produktów, unikalna okazja do nawiązania kontaktów handlowych i zapoznania się z najnowszymi trendami w branży sprawiła, że firmy nie mogło również zabraknąć wśród wystawców targów MADE expo 2013.
Czytaj również: Produkty polskiej firmy zaprezentowane na strojach modelek w Mediolanie
Stoisko WIŚNIOWSKI w czasie mediolańskiej imprezy odwiedziło liczne grono zwiedzających. Z zainteresowaniem zapoznawali się oni z bogatą ofertą rozwiązań polskiego producenta. Firma wykorzystała targi m. in. do zaprezentowania nowości w swojej ofercie: nakładkowych drzwi domowych oraz ogrodzeń posesyjnych wypełnionych blachą. Obydwa produkty cechują niezwykle wysokie walory estetyczne, które zaspokoją nawet najbardziej wygórowane potrzeby klientów na wymagającym rynku włoskim.
- Nowy system drzwi oparty jest na konstrukcji z profili trzykomorowych z przegrodą termiczną – mówi Robert Mastalski, menedżer produktu – Stolarka Stalowa i Aluminiowa. – Obustronnie nakładkowy panel wypełniający zapewnia ukryty profil skrzydła oraz bardzo wysokie walory izolacyjne. Drzwi mają wysoki współczynnik przenikalności cieplnej: U=0,8 W/m2K – dodaje Robert Mastalski. Dopełnieniem systemu jest oferowane przez producenta wyposażenie dodatkowe: czytnik linii papilarnych czy zbliżeniowy czujnik ruchu smart touch.
Czytaj również: Producent izolacji na targach w Mediolanie
– Wyroby marki WIŚNIOWSKI spełniają najwyższe standardy jakości i wykorzystują nowoczesne rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach – mówi Katarzyna Świderska – Liczne rozmowy biznesowe, które prowadziliśmy podczas targów i duża liczba osób odwiedzających stoisko świadczą o znacznym zainteresowaniu ofertą naszej firmy.
2013-10-15
Źródło: Red Pen / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Szkolenie Liczba postów: 175 Grupa: Trudne tema... Do tej pory wypróbowałem wiele różnych kasyn online, ale chcę podzielić się moimi doświadczeniami z gry na platformie automaty online na pieniadze, która napraw...
- Ubezpieczenie - pomoc Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... W kwestii polisy ubezpieczeniowej która spełni Wasze oczekiwania zajrzyjcie koniecznie do https://wewior-ubezpieczenia.pl/ubezpiec zenia-turek/oc-samochodu/
- Wulkanizacja Liczba postów: 56 Grupa: Trudne tema... Envobyte Ltd is an IT Company. Envobyte Ltd helps businesses to grow faster and smarter. Our professional expert team provides the best solution to get the bett...
- Kredyt we Frankach - pomoc prawna! Liczba postów: 34 Grupa: Trudne tema... W obliczu rosnących kosztów kredytów frankowych wielu kredytobiorców zastanawia się, czy przewalutowanie ich zobowiązań na złotówki jest dobrym krokiem - https:...
- Białka Tatrzańska Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Czy warto tam pojechać?