Polski producent w Mediolanie

Polski producent w Mediolanie

Tegoroczna odsłona mediolańskich targów MADE expo zgromadziła liczne grono uczestników. W czasie trwania imprezy, w dniach 2-5 października, ekspozycje wystawców prezentujących swoje rozwiązania odwiedziło ponad 210 tys. osób. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko firmy WIŚNIOWSKI.

 

Firma WIŚNIOWSKI – czołowy producent bram garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, od lat uczestniczy w największych i najbardziej prestiżowych wydarzeniach dedykowanych sektorowi budowlanemu. Możliwość zaprezentowania swoich produktów, unikalna okazja do nawiązania kontaktów handlowych i zapoznania się  z najnowszymi trendami w branży sprawiła, że firmy nie mogło również zabraknąć wśród wystawców targów MADE expo 2013.

 

Czytaj również: Produkty polskiej firmy zaprezentowane na strojach modelek w Mediolanie

 

 

Stoisko WIŚNIOWSKI w czasie mediolańskiej imprezy odwiedziło liczne grono zwiedzających. Z zainteresowaniem zapoznawali się oni z bogatą ofertą rozwiązań polskiego producenta. Firma wykorzystała targi m. in. do zaprezentowania nowości w swojej ofercie: nakładkowych drzwi domowych oraz ogrodzeń posesyjnych wypełnionych blachą. Obydwa produkty cechują niezwykle wysokie walory estetyczne, które zaspokoją nawet najbardziej wygórowane potrzeby klientów na wymagającym rynku włoskim.

 

 

- Nowy system drzwi oparty jest na konstrukcji z profili trzykomorowych z przegrodą termiczną – mówi Robert Mastalski, menedżer produktu – Stolarka Stalowa i Aluminiowa. – Obustronnie nakładkowy panel wypełniający zapewnia ukryty profil skrzydła oraz bardzo wysokie walory izolacyjne. Drzwi mają wysoki współczynnik przenikalności cieplnej: U=0,8 W/m2K – dodaje Robert Mastalski. Dopełnieniem systemu jest oferowane przez producenta wyposażenie dodatkowe: czytnik linii papilarnych czy zbliżeniowy czujnik ruchu smart touch.

 

Czytaj również: Producent izolacji na targach w Mediolanie

 

 

Wyroby marki WIŚNIOWSKI spełniają najwyższe standardy jakości i wykorzystują nowoczesne rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach – mówi Katarzyna Świderska – Liczne rozmowy biznesowe, które prowadziliśmy podczas targów i duża liczba osób odwiedzających stoisko świadczą o znacznym zainteresowaniu ofertą naszej firmy.

2013-10-15
Źródło: Red Pen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 574

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >