Polski system inteligencji powszechny na całym świecie
Polski system inteligencji budynkowej jest obecnie sprzedawany w ponad 50 krajach. Producent spodziewa się, że innowacyjność oferowanej technologii docenią także Amerykanie. Sprzedaż w USA rusza pod koniec września.
Zainteresowanie inteligencją budynkową systematycznie rośnie. – To trend widoczny w szczególności na zachodzie Europy i w USA, gdzie to rozwiązanie jest wykorzystywane coraz powszechniej. Dlatego to właśnie Stany Zjednoczone wybraliśmy jako kolejny zagraniczny rynek, na którym będziemy dystrybuować nasze produkty – mówi Maciej Fiedler, prezes zarządu Fibar Group, producenta bezprzewodowego systemu inteligencji budynkowej FIBARO. System był już wcześniej prezentowany w USA, zbierając pozytywne recenzje podczas tegorocznych targów CES w Las Vegas.
Czytaj również: Urządzenia Smart coraz bardziej popularne
Sprzedaż w Stanach Zjednoczonych oficjalnie rozpocznie się podczas targów CEDIA EXPO 2013, które odbędą się w dniach od 26 do 28 września w Denver. – To będzie dla nas symboliczny termin, ponieważ nasza centralka Home Center 2 jest pierwszym w historii produktem z Polski, który zmierzy się ze światowymi liderami w finale konkursu na najlepszy produkt CEDIA EXPO – mówi Maciej Fiedler z Fibar Group.
Stany Zjednoczone to nie pierwszy zagraniczny rynek, na którym dostępny będzie polski system. FIBARO można już kupić między innymi we Francji, Holandii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Skandynawii, a także w bardziej egzotycznych rejonach, jak Australia, Nowa Zelandia, Brazylia, Arabia Saudyjska, Kuwejt, Maroko, Tajlandia czy RPA.
Czytaj również: Inteligentny dom dla oszczędnych
W tym roku firma Fibar Group wprowadziła do swojej oferty trzy nowe produkty – inteligentną przejściówkę Wall Plug, służący do sterowania LEDami moduł RGBW Controller oraz czujnik zalania – Flood Sensor. Udostępniła także uaktualnioną wersję aplikacji do obsługi systemu FIBARO, a także jej wersje na iPada oraz urządzenia mobilne z systemem Android. Intensywny rozwój przełożył się na wzrost przychodów, który w pierwszym półroczu 2013 r. był ponad dwa razy wyższy niż w analogicznym okresie 2012 r., a także na zwiększenie zatrudnienia. W pierwszym półroczu 2012 r. w Fibar Group pracowało łącznie 28 osób, rok później – już 61. – Przykładamy ogromną wagę do badań i rozwoju, dlatego to ten dział jest w naszej firmie najliczniejszy – pracuje w nim około 30 osób – mówi Maciej Fiedler.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rozwój firmy budowlanej - marketing internetowy. Liczba postów: 78 Grupa: Firmy budow... Połączenie influencer marketingu z kampaniami płatnymi to skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Influencerzy pomagają w budowaniu zaufania, a....
- magazyn Liczba postów: 540 Grupa: Firmy budow... Porównaj to sobie z Berberis. Zobacz, jak duża będzie zmiana. Na pewno zauważysz poprawę, lepszą optymalizację, solidne wyniki. Nam też się udało osiągnąć oczek...
- Dekorator wnętrz Liczba postów: 128 Grupa: Firmy budow... Szanowni Państwo, szybkim sposobem na zmianę wyglądu wnętrza jest przemalowanie ścian. Do malowania najlepiej wykorzystać farbę, która tworzy trwałą powłokę odp...
- Podłoga na gruncie w domu bez podpiwniczenia - jak... Liczba postów: 17 Grupa: Budowa i re...
- Modernizacja windy Liczba postów: 119 Grupa: Budowa i re... Jeśli chodzi o remonty, dostawę części zamiennych, modernizację wind to sprawdzi wam się firma Spel-Rem z Wrocławia https://www.spel-rem.com.pl/oferta To doskon...