Polskie filtry na targach w Amsterdamie

Polskie filtry na targach w Amsterdamie

Jedna z firm to polski producent szerokiej gamy filtrów do wody – od prostych filtrów do pralek i zmywarek po duże stacje uzdatniające. Produkty z Tomaszowa Mazowieckiego znajdują swoich sympatyków w Europie i na świecie.

 

Ostatnio producent prezentował swoją ofertę na targach Aquatech w Amsterdamie – największym wydarzeniu wystawowym w Europie poświęconym filtrom do wody.

 

Czytaj również: Co się działo na targach MAPIC w Cannes?

 

Tegoroczna 24 edycja Aquatech odbywała się w tym roku w dniach 5-8 listopada w czasie Światowego Tygodnia Wody. Na 24 000 m2 powierzchni wystawowej zgromadziło się 750 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 20 tysięcy gości z całego świata.

 

 

Uzdatniamy wodę na światowym poziomie

Asortyment firmy UST-M pokazuje, że jeśli chodzi o kwestie uzdatniania wody, polskie produkty nie odbiegają swoją innowacyjnością od światowych trendów. Podczas targów goście mieli możliwość zapoznać się z bogatą ofertą produktów do oczyszczania i uzdatniania wody. – Zaprezentowaliśmy nasze nowości: nowoczesne korpusy WFW „EMI” i poczwórne zestawy podzlewozmywakowe – mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes firmy UST-M. – Sporym zainteresowaniem cieszył się zmiękczacz kompaktowy „Niebieskie Źródła”, nazwany tak na cześć naszego regionalnego rezerwatu przyrody. Wyposażony został w elektroniczną głowicę czasowo-objętościową, która sprawia, że urządzenie pracuje bezobsługowo – dodaje.

 

Czytaj również: Polskie budownictwo energooszczędna na światowym poziomie



Pole wymiany doświadczeń

Obecność na targach to jednak nie tylko okazja do zaprezentowania swoich produktów szerszej publiczności i nawiązania nowych relacji handlowych. Aquatech to także miejsce wymiany pomysłów i doświadczeń, złapania w żagle wiatru innowacyjności. – Nasze stoisko cieszyło się dużą popularnością, nawiązaliśmy także nowe, ciekawe kontakty –  komentuje Joanna Krześlak, Dyrektor Handlowy UST-M, reprezentująca firmę na targach. – Nasi przedstawiciele podczas targów mieli okazję do analizowania trendów na rynku. Jesteśmy pewni, że pozyskaną w ten sposób wiedzę przekujemy na kolejne innowacje w naszej firmie Ponadto jesteśmy dumni z tego, że poprzez udział w takich wydarzeniach UST-M staje się ambasadorem tworzyw sztucznych z Polski na całym świecie – podsumowuje Joanna Krześlak.

2013-12-02
Źródło: sfera PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 440

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >