Polskie filtry na targach w Amsterdamie
Jedna z firm to polski producent szerokiej gamy filtrów do wody – od prostych filtrów do pralek i zmywarek po duże stacje uzdatniające. Produkty z Tomaszowa Mazowieckiego znajdują swoich sympatyków w Europie i na świecie.
Ostatnio producent prezentował swoją ofertę na targach Aquatech w Amsterdamie – największym wydarzeniu wystawowym w Europie poświęconym filtrom do wody.
Czytaj również: Co się działo na targach MAPIC w Cannes?
Tegoroczna 24 edycja Aquatech odbywała się w tym roku w dniach 5-8 listopada w czasie Światowego Tygodnia Wody. Na 24 000 m2 powierzchni wystawowej zgromadziło się 750 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 20 tysięcy gości z całego świata.
Uzdatniamy wodę na światowym poziomie
Asortyment firmy UST-M pokazuje, że jeśli chodzi o kwestie uzdatniania wody, polskie produkty nie odbiegają swoją innowacyjnością od światowych trendów. Podczas targów goście mieli możliwość zapoznać się z bogatą ofertą produktów do oczyszczania i uzdatniania wody. – Zaprezentowaliśmy nasze nowości: nowoczesne korpusy WFW „EMI” i poczwórne zestawy podzlewozmywakowe – mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes firmy UST-M. – Sporym zainteresowaniem cieszył się zmiękczacz kompaktowy „Niebieskie Źródła”, nazwany tak na cześć naszego regionalnego rezerwatu przyrody. Wyposażony został w elektroniczną głowicę czasowo-objętościową, która sprawia, że urządzenie pracuje bezobsługowo – dodaje.
Czytaj również: Polskie budownictwo energooszczędna na światowym poziomie
Pole wymiany doświadczeń
Obecność na targach to jednak nie tylko okazja do zaprezentowania swoich produktów szerszej publiczności i nawiązania nowych relacji handlowych. Aquatech to także miejsce wymiany pomysłów i doświadczeń, złapania w żagle wiatru innowacyjności. – Nasze stoisko cieszyło się dużą popularnością, nawiązaliśmy także nowe, ciekawe kontakty – komentuje Joanna Krześlak, Dyrektor Handlowy UST-M, reprezentująca firmę na targach. – Nasi przedstawiciele podczas targów mieli okazję do analizowania trendów na rynku. Jesteśmy pewni, że pozyskaną w ten sposób wiedzę przekujemy na kolejne innowacje w naszej firmie Ponadto jesteśmy dumni z tego, że poprzez udział w takich wydarzeniach UST-M staje się ambasadorem tworzyw sztucznych z Polski na całym świecie – podsumowuje Joanna Krześlak.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...