Poręczna aplikacja przeznaczona dla firm zajmujących się usługami.

Poręczna aplikacja przeznaczona dla firm zajmujących się usługami.

Aplikacja Mobilny Serwisant zapewnia szybkie i łatwe dokumentowanie zleceń w postaci notatek i zdjęć wykonywanych telefonem lub tabletem. Jednym kliknięciem archiwizujesz i porządkujesz zdjęcia oraz opisy wykonanych zleceń. Czytaj dalej

 

Aplikacja przeznaczona jest dla firm zajmujących się usługami realizowanymi poza firmą np. firmy instalatorskie, serwisowe, remontowe itp. Oprogramowanie Mobilny Serwisant służy do zarządzania zleceniami i ich dokumentowania w postaci notatek i zdjęć wykonywanych przez pracowników za pomocą telefonu bądź tabletu.

 

Zwykle po wykonaniu zadania pracownik robi zdjęcia i wysyła je e-mailem do firmy, bądź przynosi na pendrive, aby skopiować na komputer szefa. Taki sposób jest czasochłonny, wymaga opisywania zdjęć porządkowania folderów, a przy kilku pracownikach jest to już zadanie bardzo uciążliwe - jednak konieczne. Brak dokumentacji z wykonania np. instalacji alarmowej, elektrycznej czy wodnej, która następnie jest zakryta tynkiem może być problemem w przypadku awarii. Brak dokumentacji to również ewentualne problemy wynikające w przypadku roszczeń gwarancyjnych klienta.


mobilny serwisant aplikacja dla firm zajmujących się usługami

 

Czytaj również: Najnowsza platforma do zarządzania inteligentnymi budynkami już dostępna


Rozwiązaniem wszelkich problemów jest Mobilny Serwisant. Pracownik robi zdjęcia poprzez aplikację na swoim telefonie, dodaje ewentualne notatki i jednym kliknięciem wysyła na serwer. Właściciel firmy może pobrać całe zlecenie w postaci dokumentu PDF, w którym są zawarte wszystkie ważne informacje wraz ze zdjęciami.

 

Możliwości aplikacji

Aplikacja służy do łatwego i szybkiego dokumentowania wykonanych prac. Pracodawca może dodać poprzez panel www swoich pracowników, a następnie wprowadza do systemu zlecenia opisując je adresem, pod którym zatrudniony ma wykonać swoją pracę oraz opisuje zakres zlecenia. Tak przygotowane zadanie przypisuje wybranemu pracownikowi.

 

Pracobiorca, który posiada zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie aplikację mobilną otrzymuje komunikat o nowym zleceniu. Po zapoznaniu się z treścią potwierdza jego przyjęcie i do końca realizacji zadania będzie mógł dokumentować kolejne etapy prac. Bazując na informacjach zawartych w aplikacji pracownik po przybyciu na miejsce zlecenia, dokumentuje aktualny stan a następnie opisując każdy etap prac notatką i zdjęciami tworzy historię wykonanej pracy.


Aplikacja Mobilny Serwisant zapewnia szybkie i łatwe dokumentowanie zleceń

 

Czytaj również: Inteligentny system zarządzający instalacją wodną w budynku.

 

Po zakończeniu zlecenia lub każdego z etapów, zleceniobiorca wysyła notatki i zdjęcia na serwer poprzez jedno kliknięcie przycisku „Synchronizuj”. Dzięki temu, w szybki i łatwy sposób, historia pracy jest widoczna dla właściciela firmy z każdego komputera podłączonego do sieci Internet. Poza tym, dokumentacja ta jest dostępna przez 24h na dobę i w razie reklamacji czy awarii, firma wie co i kiedy zostało wykonane oraz w jakim stanie pracownik pozostawił po sobie miejsce zrealizowanego zlecenia.

 

Dokumentacja zlecenia może zostać pobrana w postaci pliku PDF, który można wysłać do klienta bądź wydrukować i schować w archiwum.


Przetestuj Aplikację Mobilny Serwisant za darmo przez 31 dni!

 


Źródło: Vertica / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19418 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 235

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >