Premiera kotłów Ariston
Firma Ariston, jeden ze światowych liderów w produkcji urządzeń do wytwarzania ciepła, 12 czerwca 2012 r. oficjalnie wprowadziła na rynek najnowszą gamę kotłów gazowych z serii EVO.
Zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania techniczne są odpowiedzią na rosnące wymogi dotyczące energooszczędności i funkcjonalności. Z okazji oficjalnego wprowadzenia na rynek nowej serii kotłów gazowych z serii EVO, firma Ariston Thermo Polska Sp. z o.o. zorganizowała specjalną konferencję połączoną z zakończeniem V edycji programu dla instalatorów My Team. Wydarzenie otworzył Paweł Biśta, Dyrektor Generalny Ariston Thermo Polska Sp. z o.o., który dokonał uroczystego powitania zaproszonych gości. W trakcie krótkiego przemówienia przedstawił wyniki osiągnięte przez firmę w roku 2011 oraz nakreślił najważniejsze kierunki rozwoju na najbliższe lata. Kolejnym punktem konferencji było podsumowanie programu My Team 2011 oraz wręczenie wyróżnień dla 50 najlepszych instalatorów, którzy z rąk Dyrektora Generalnego odebrali dyplom i otrzymali prestiżowy tytuł Ariston Expert.
Czytaj również: Polskie firmy zdobywają nagrody za granicą
Zwycięzcom gratulowali również zaproszeni goście, z siedziby głównej firmy we Włoszech reprezentujący Dział Marketingu Globalnego - Silvia Santilli i Alessandro Mazzarini. W dalszej części konferencji uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nową, wzbogaconą formułą programu pod hasłem - My Team Kompania Grzewcza. Założenia dotyczące kolejnej VI edycji przedstawiła Agata Miczyńska, Kierownik Marketingu Ariston Thermo Polska Sp. z o.o. Bogata w informacyjne treści pierwsza część konferencji była wstępem do prezentacji kotłów EVO, która została przeprowadzona w formie interaktywnego konkursu. Zwieńczeniem całodniowego spotkania było wspólne dopingowanie polskich piłkarzy podczas meczu z reprezentacją Rosji, w specjalnie na tą okazję przygotowanej strefie kibica.
Podążaj za EVOlucją
Prezentacja nowych kotłów EVO firmy Ariston miała wyjątkowy charakter. Wiedza o wszystkich innowacyjnych rozwiązaniach wyróżniających tą serię, takich jak: protokół komunikacyjny BUS BridgeNet®, multifunkcjonalny sterownik SENSYS stanowiący serce systemu, płynna modulacja mocy 1:10 oraz innych udogodnieniach zastosowanych z myślą o instalatorach, została sprawdzona podczas interaktywnego konkursu. Ciekawa forma turnieju, bazującego na zasadach telewizyjnego programu „1 z 10”, w którym uczestnicy odpowiadali na pytania zadawane po każdej części prezentacji, pozwoliła na utrwalenie przekazanych informacji. Atrakcyjne nagrody zachęcały do aktywnego wykazywania się zdobytą wiedzą na temat nowej serii EVO. Po pełnej emocji prezentacji połączonej z edukacją, instalatorzy mogli indywidualnie zapoznać się ze wszystkimi rozwiązaniami na specjalnie przygotowanej ekspozycji, a także porozmawiać z ekspertami firmy Ariston.
Czytaj również: Prognozy rozwoju rynku budowlanego w Polsce
My Team – wspólny sukces
W uroczystości brało udział 200 najaktywniejszych instalatorów współpracujących z firmą Ariston, którzy w V edycji programu My Team uzyskali największą liczbę punktów. Spośród nich, 50 z najlepszymi wynikami sprzedażowymi otrzymało tytuł Ariston Expert. Podczas konferencji zainaugurowano VI już edycję programu, która zostanie poprowadzona w nowej formule pod hasłem My Team Kompania Grzewcza. Program w roku 2012 został wzbogacony o liczne akcje umożliwiające uczestnikom powiększanie liczby punktów na jeszcze więcej sposobów. Teraz będą gromadzić je też biorąc udział w aukcjach, zakładach bukmacherskich, szkoleniach czy promocjach. Na zakończenie tegorocznej edycji 20 finalistów wyjedzie na atrakcyjną wycieczkę.
My Team – wspólna zabawa
Punktem kulminacyjnym całodniowego spotkania było wspólne kibicowanie reprezentacji kraju w piłce nożnej. Mecz Polska – Rosja dostarczył olbrzymich emocji. Uczestnicy oglądając zmagania piłkarskie w specjalnie na tę okazję zbudowanej strefie kibica byli świadkami niecodziennego wydarzenia sportowego. Wielkowymiarowy telebim i trybuna pozwoliły poczuć atmosferę Stadionu Narodowego. Utrata bramki w pierwszej połowie zachęciła zgromadzonych do jeszcze energiczniejszego dopingowania. Największych wrażeń dostarczyła 57 minuta meczu, w której padł wyrównujący gol. Wtedy to wszyscy poderwali się z miejsc, a w powietrzu zawirowały biało-czerwone szaliki. Mecz zakończył się remisem, natomiast konferencję można uznać za zdecydowany sukces, który w pamięci uczestników pozostanie na długo.
2012-07-03
Źródło: E.C.H.O. Communications / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...