Proekologiczna marka
Przeprowadzany corocznie przez Reader’s Digest ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie European Trusted Brands, którego celem jest wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem.
Czytaj dalej
Do edycji 2013 zostało zgłoszonych 79 tys. marek w 45 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy przyznane zostały także nagrody dla najbardziej zaufanych osobistości. W kategorii „marka najbardziej przyjazna środowisku” zwyciężyła firma OSRAM zdobywając 60 proc. głosów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, tym bardziej, że przyznają ją sami konsumenci. To dowód, że zbudowaliśmy silną markę, która jest szczególnie doceniana jako przyjazna środowisku – mówi Janusz Mitko, szef działu marketingu firmy OSRAM.
Działania związane z ochroną środowiska są od lat niezwykle ważne dla firmy OSRAM. Ponad 70 proc. całkowitego ubiegłorocznego przychodu przedsiębiorstwa pochodziło ze sprzedaży produktów ekologicznych. Niemiecki producent nieustannie rozwija ofertę energooszczędnych rozwiązań oraz angażuje się w projekty promujące działania przyjazne naturze na całym świecie.Ochrona środowiska, jakość i trwałość produktów są priorytetami dla naszej firmy. Kupując produkty sygnowane naszym logo, konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i poszanowania środowiska – dodaje Janusz Mitko.
Oprócz opracowania szerokiej gamy energooszczędnych rozwiązań, OSRAM angażuje się w liczne działania proekologiczne, takie jak projekt Off-Grid przeprowadzany nad jeziorem Wiktoria w Kenii, wdrażający energooszczędne rozwiązania na obszarach niepodłączonych do sieci energetycznej. Inną ekologiczną inicjatywą jest en.lighten – działanie zapoczątkowane przez Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP). Akcja zakłada wsparcie gospodarek rozwijających się i wschodzących w szybkim przejściu na oświetlenie energooszczędne.
W ramach en.lighten około 50 krajów zobowiązało się do zastąpienia nim, do roku 2016, wszystkich konwencjonalnych źródeł światła. OSRAM jest także członkiem międzynarodowej inicjatywy Global LEAP, powołanej do życia przez ONZ i Bank Światowy. Jej celem jest umożliwienie dostępu do energooszczędnego oświetlenia jak największej liczbie ludności.
European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Trzynasta edycja badania została przeprowadzona przez Reader’s Digest w 12 krajach europejskich (Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia oraz Szwajcaria). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów.
2013-05-11
Źródło: Komunikado PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....
- Biurka z regulacją wysokości Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Polecam firmę Z DESK, mają tam naprawdę szeroką gamę biurek do wyboru i konfiguracji. Szybki czas dostawy oraz kontakt na duży plus! Będziecie zadowoleni. http...
- Personalizowane puzzle Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam drukarni offsetowej, która wykona personalizowane puzzle. Jaką możecie mi polecić?
- Prezent dla dziewczyny Liczba postów: 221 Grupa: Trudne tema... Nie wiem jak Twoja dziewczyna, ale moja uwielbia czytać książki, dlatego znalezienie prezentu dla niej jest bardzo łatwe. W tym roku na urodziny dostała ode mni...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 102 Grupa: Trudne tema... My w tym roku byliśmy w Chorwacji, było cudownie. Pogoda nam dopisała i w końcu się opaliłem, ale też jest to zasługa melanotan https://melanotan.biz/ świetny p...