Program Akredytacji dla instalatorów
Aby firma zdobyła akredytację i poświadczający ją certyfikat, przynajmniej jeden jej pracownik musi przejść odpowiednie szkolenie i pozytywnie zdać kończący je egzamin. Warunkiem dopuszczenia do szkolenia poziomu drugiego i trzeciego jest ukończenie kursu na niższym poziomie.
Panasonic uruchamia Program Akredytacji skierowany do instalatorów oraz specjalistów zajmujących się serwisowaniem urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła powietrze-woda. Uzyskanie akredytacji będzie wymagane, aby móc oferować gwarancję producenta po 1 kwietnia 2015 r. Pierwsze szkolenia w ramach programu rozpoczną się jeszcze w sierpniu br. Akredytacja Panasonic to poświadczenie, że dana firma zajmująca się doborem, instalacją bądź serwisem urządzeń klimatyzacyjnych posiada niezbędne kompetencje i doświadczenie w pracy z produktami Panasonic.
Czytaj również: Jeszcze bardziej specjalistyczny osprzęt?
Akredytacje można uzyskać na czterech poziomach:
- AC1 – dla urządzeń RAC (domowe), PACi, VRF i GHP
- AC2 – dla urządzeń RAC (domowe), PACi i VRF
- AC3 – dla urządzeń RAC (domowe) i PACi
- AH1 – dla pomp ciepła powietrze-woda Aquarea.
Czytaj również: Remont na miarę
Czas ważności wydanego certyfikatu to jeden rok. Uzyskanie akredytacji Panasonic daje firmom szereg wymiernych korzyści. Przede wszystkim akredytacja będzie wymagana po 1 kwietnia 2015 r. do oferowania gwarancji producenta na instalowane urządzenia. W praktyce oznacza to, że w przeciwieństwie do rękojmi, w przypadku napraw instalatorzy będą musieli ponosić jedynie koszty pracy, natomiast części sfinansuje Panasonic. Dłuższy jest również czas obowiązywania gwarancji. Dodatkowo akredytowane firmy będą mogły zarejestrować się w wyszukiwarce instalatorów na stronie aircon.panasonic.pl i w ten sposób uzyskać łatwiejszy dostęp do klientów.– Program Akredytacji Panasonic to nie tylko okazja do podniesienia umiejętności instalatorów, ale również warunek udzielania gwarancji producenckiej. Jesteśmy przekonani, że poświadczenie kompetencji firm instalacyjnych oraz serwisowych będzie dla klientów ważnym argumentem przy wyborze rozwiązań klimatyzacyjnych – mówi Jakub Jarzyński, Technical & Service Manager w firmie Panasonic. Zapisów na odpowiednie szkolenia można dokonywać za pośrednictwem portalu dla profesjonalistów PanasonicProClub, który znajduje pod adresem www.panasonicproclub.com, w zakładce „Szkolenia”. Pierwsze szkolenia z zakresu pomp ciepła powietrze-woda Aquarea odbędą się w dniach 19-20 sierpnia, kolejne 17-18 września.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Energooszczędny i trwały dom z drewnianego szkiele... Liczba postów: 3 Grupa: Budowa i re... Odkrywaj muzykę z całego świata z Radioq! Dodaj sobie energii porannymi utworami, bądź na bieżąco po południu z szybkimi rytmami i zrelaksuj się wieczorem przy....
- Czy montaż rekuperacji rozwiąże problem niesprawne... Liczba postów: 2 Grupa: Budowa i re... Temat rekuperacji staje się coraz bardziej istotny, zwłaszcza w kontekście problemów z niesprawną wentylacją w domach. Cieszę się, że autor zwrócił uwagę na to,...
- Jaka odzież robocza jest potrzebna w okresie letni... Liczba postów: 19 Grupa: Budowa i re... In summer, wearing comfortable clothes is essential to enjoy outdoor activities. An exciting way to entertain is to play the game Snow Rider 3D, where you can e...
- Czy rekuperacja jest remedium na rosnące zużycie e... Liczba postów: 3 Grupa: Budowa i re... Świetny artykuł! Temat rosnącego zużycia energii na chłodzenie pomieszczeń jest bardzo na czasie, zwłaszcza w kontekście zmieniającego się klimatu i rosnących t...
- Jak oszczędzić na ogrzewaniu? Czy same grzejniki m... Liczba postów: 12 Grupa: Budowa i re... Zobaczcie na ofertę na stronie http://www.izolacje-polimocznikowe.pl/ to firma która oferuje między innymi profesjonalne i innowacyjne rozwiązania dla branży iz...