Propagowanie postaw proekologicznych  wśród najemców budynków biurowych

Propagowanie postaw proekologicznych wśród najemców budynków biurowych

Firma Cushman & Wakefield rozpoczęła akcję proekologiczną wśród najemców budynków biurowych, którymi zarządza. Stworzenie ekologicznego miejsca pracy nie musi wiązać się z dużymi nakładami finansowymi czy organizacyjnymi.

 

Wystarczy zastosowanie kilku prostych rozwiązań i zmiana przyzwyczajeń pracowników. Pierwszego dnia wiosny firma zorganizowała kolejną akcję zbierania elektroodpadów, tym razem w biurowcu Metropolitan, we współpracy z firmą Stena Recycling.

 

„Pierwszy dzień wiosny to dobry czas na podjęcie działań proekologicznych, mających na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach biurowych. Pozwoli to zmniejszyć koszty funkcjonowania firm oraz zredukować negatywny wpływ naszej działalności na środowisko. W ramach akcji przygotowaliśmy „Zielony Przewodnik” dla kierowników biur, który zawiera opis prostych rozwiązań prośrodowiskowych” – mówi Piotr Brzostek, kierownik ds. operacyjnych w dziale zarządzania nieruchomościami firmy Cushman & Wakefield.

 

 

Zgodnie z danymi firmy Cushman & Wakefield łączna powierzchnia obiektów biurowych w Polsce, które posiadają lub ubiegają się o certyfikat LEED lub BREEAM wynosi ponad 2 mln mkw. (budynki istniejące, budynki w budowie oraz inwestycje planowane z deklarowaną datą ukończenia do 2018 r.). Certyfikat potwierdza, że budynek zaprojektowany został zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zastosowano w nim technologie, które przyczyniają się m.in. do zmniejszenia zużycia wody czy energii.

 

„Coraz więcej nowoczesnych biurowców posiada zielone certyfikaty, jednak wpływ na funkcjonowanie nieruchomości mają także osoby w nich pracujące. Dlatego ważne jest podejmowanie inicjatyw mających na celu propagowanie postaw proekologicznych wśród najemców. Aż 75% materiałów używanych w biurach może być poddane recyklingowi. Z kolei energia elektryczna stanowi nawet do 30% kosztów eksploatacji nieruchomości” – mówi Piotr Brzostek.

 

2013-03-22
Źródło: First PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 591

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >