Propagowanie postaw proekologicznych wśród najemców budynków biurowych
Firma Cushman & Wakefield rozpoczęła akcję proekologiczną wśród najemców budynków biurowych, którymi zarządza. Stworzenie ekologicznego miejsca pracy nie musi wiązać się z dużymi nakładami finansowymi czy organizacyjnymi.
Wystarczy zastosowanie kilku prostych rozwiązań i zmiana przyzwyczajeń pracowników. Pierwszego dnia wiosny firma zorganizowała kolejną akcję zbierania elektroodpadów, tym razem w biurowcu Metropolitan, we współpracy z firmą Stena Recycling.
„Pierwszy dzień wiosny to dobry czas na podjęcie działań proekologicznych, mających na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach biurowych. Pozwoli to zmniejszyć koszty funkcjonowania firm oraz zredukować negatywny wpływ naszej działalności na środowisko. W ramach akcji przygotowaliśmy „Zielony Przewodnik” dla kierowników biur, który zawiera opis prostych rozwiązań prośrodowiskowych” – mówi Piotr Brzostek, kierownik ds. operacyjnych w dziale zarządzania nieruchomościami firmy Cushman & Wakefield.
Zgodnie z danymi firmy Cushman & Wakefield łączna powierzchnia obiektów biurowych w Polsce, które posiadają lub ubiegają się o certyfikat LEED lub BREEAM wynosi ponad 2 mln mkw. (budynki istniejące, budynki w budowie oraz inwestycje planowane z deklarowaną datą ukończenia do 2018 r.). Certyfikat potwierdza, że budynek zaprojektowany został zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zastosowano w nim technologie, które przyczyniają się m.in. do zmniejszenia zużycia wody czy energii.
„Coraz więcej nowoczesnych biurowców posiada zielone certyfikaty, jednak wpływ na funkcjonowanie nieruchomości mają także osoby w nich pracujące. Dlatego ważne jest podejmowanie inicjatyw mających na celu propagowanie postaw proekologicznych wśród najemców. Aż 75% materiałów używanych w biurach może być poddane recyklingowi. Z kolei energia elektryczna stanowi nawet do 30% kosztów eksploatacji nieruchomości” – mówi Piotr Brzostek.
2013-03-22
Źródło: First PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...