Rebranding oddziałów SIG
W 2013 roku rozpoczął się jeden z kluczowych projektów wizerunkowych SIG - REBRANDING. Oddziały firmy działające do tej pory pod marką WKT, WODAN, WIG, MELLE, INTERIOR-ZACHÓD przyjęły jeden, wspólny dla Grupy SIG wizerunek.
Czytaj dalej
Projekt ze względu na skalę przedsięwzięcia podzielony został na trzy główne etapy, obejmujące zmiany na płaszczyźnie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ujednolicone zostały materiały identyfikacji wizualnej, dokumenty firmowe oraz materiały BTL. Od tego momentu firma formalnie zaczęła się komunikować ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi jako SIG.
Czytaj również: Co pokażą Targi Expo Real w Monachium
Kolejny etap polegał na wprowadzeniu zmian znacznie bardziej spektakularnych ze względu na specyfikę nośnika. Nowy wizerunek floty samochodowej SIG, wprowadzony jednocześnie w całej Polsce, dał natychmiastowy efekt skali: 130 samochodów dostawczych i ponad 300 osobowych z logo SIG wyruszyło na ulice. Tego nie można było nie zauważyć.
Ostatnim etapem projektu rebranding była kompleksowa i jednoczesna zmiana obrandowania wszystkich oddziałów firmy. O skali tego projektu mówią liczby. 52 oddziały usytuowane w całej Polsce, reklamy maksymalnie dostosowane do specyfiki każdej placówki, ponad 600 nośników w całym kraju, w tym kilkadziesiąt reklam wielko-formatowych. W efekcie powstała wspólna i jednolita identyfikacja.
Czytaj również: Bezpieczne bankomaty
Spójny i przemyślany wizerunek, to baza która pozwala rozwijać silną i nowoczesną organizację, jest także doskonałym wsparciem dla wiarygodności firmy i jej pracowników. Jednym z kluczowych elementów rebrandingu oddziałów jest ściana recepcyjna w sali sprzedaży. Dzięki niej wnętrze zyskało nowoczesny, uporządkowany i profesjonalny wygląd. Celem było jasne określenie miejsca centrum, do którego powinien kierować się klient. Efekt jest tym bardziej spektakularny, że jest to rozwiązanie jak dotąd niespotykane w branży budowlanej.
Świadome wprowadzenie elementów designu wnętrz do oddziałów SIG jest indywidualnym wkładem firmy w wyznaczanie nowych trendów. Pokazuje, że rebranding w tym przypadku, to nie schematyczna zamiana jednych tablic na inne, wymiana jednego logo na drugie, ale przede wszystkim zmiana myślenia, wartości i ducha firmy.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Lekarz psychiatra Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Lekarz psychiatra Kraków - jakiego polecacie? Chciałabym umówić się na swoją pierwszą wizytę.
- Pożyczki pozabankowe - co radzicie ? Liczba postów: 120 Grupa: Trudne tema... Strona https://prombank.pl/opowiesci nie stroni od humoru, prezentując historie z przymrużeniem oka. Opowieści te rozbrajają nawet najpoważniejszych księgowych,...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... Księgowość w firmie jest jednym z kluczowych aspektów zarządzania, który wpływa na jej funkcjonowanie, płynność finansową oraz zgodność z przepisami prawa. Właś...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 295 Grupa: Trudne tema... Jeśli zależy Ci na dobrej i skutecznej inwestycji, w której zyskasz, a nie stracisz, polecam książkę https://mmt-schneider.com/blog-797-Obywa telstwo_i_paszport_...
- Podsumowanie Gali "Budowlana Marka Roku 2010" Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności