Restauracja w amerykańskim stylu

Restauracja w amerykańskim stylu

Restauracje i bary serwujące burgery to od pewnego czasu częsty widok - w samej Warszawie powstało ich już kilkanaście. Niedługo, pojawi się nowe miejsce wyróżniające się szerszym asortymentem - multi fast–food 88th STREET. Od innych lokali będzie je odróżniać nie tylko duży wybór burgerów, hot-dogów i pizzy, ale także oryginalne wnętrze.

 

Główną inspiracją przy tworzeniu koncepcji 88th STREET było nowojorskie metro.  Oryginalność, miejski charakter, niezobowiązująca stylistyka – to cechy, które najlepiej opisują wnętrze lokalu zaprojektowanego przez Dominikę Ladowską oraz Annę Oksiutę, architektki z Forbis Group. W aranżacji 88th STREET wprowadzono nie tylko klimat stacji metra, ale całego Nowego Jorku. Żółto-czarno-biała kolorystyka nawiązuje do słynnych nowojorskich taksówek, okrągłe stoliki z hokerami wyglądają dokładnie jak te w miejskich barach, a wrażenie dodatkowo potęguje grafika przedstawiająca Wielkie Jabłko z lotu ptaka.

 

Czytaj również: Nowa inwestycja w Poznaniu: Reduta Nowe Podolany

 


 

Układ wnętrza, rozmieszczenie stolików, lady oraz tablice z menu doskonale nawiązują do charakteru nowojorskich knajpek. Jednocześnie elementy drewniane, jak długie stoły czy wykończenie ścian, nadają nieco cieplejszego i bardziej europejskiego klimatu. Centralnym elementem lokalu jest lada – tutaj znajduje się ekspozycja z szybkimi daniami na wynos i jednocześnie miejsce obsługi klientów. Nad tą częścią umieszczone zostało podświetlane menu z wybranymi pozycjami, a obok - nowoczesna tablica z tradycyjnym spisem wszystkich dań. Za tą częścią ulokowano otwartą kuchnię, gdzie goście mogą podejrzeć, jak ich dania są przygotowywane. Boczne części lokalu to miejsca dla gości. Z jednej strony mieszczą się wspomniane wysokie stoły, natomiast z drugiej - bardziej kameralne, okrągłe stoliki. Ciekawym elementem są półki z książkami i akcesoriami rodem z Nowego Jorku. Na uwagę zasługuje również oświetlenie – duże lampy z kloszami oraz nastrojowe, kolorowe światełka.

 

Czytaj również: Hotelowa potęga w Opolu

 


 

Identyfikacja wizualna opiera się na połączeniu trzech kolorów - czarnego, białego oraz żółtego. - Komunikacja 88th STREET prowadzona jest poprzez wygląd lokali, ich zadaniem jest generowanie świadomości nowej marki jako przystępnej, przyjaznej i oferującej dobrej jakości dania – zaznaczają architektki z Forbis Group. Na witrynie zostało zaplanowane miejsce na prezentowanie bieżących ofert czy edycji limitowanych, które mogą zainteresować stałych bywalców. Wysoka jakość jest dodatkowo komunikowana poprzez literę Q w znaku firmowym - komunikat jest jasny: „najlepsze składniki, najlepszy smak”.

Źródło: CORE PR / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19407 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 259

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >