Rozdano statuetki Superbrands
25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazła się liczna grupa reprezentantów branży AGD, budowlanej i wnętrzarskiej.
Czytaj dalej
The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Czytaj również: Odbędzie się prezentacja procesu przebudowy Amfiteatru w Opolu
W branży AGD kolejny rok z rzędu swoją silną pozycję udowodniły marki należące do koncernu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego: nagrodzony tytułem Superbrands już po raz piąty Bosch i cieszący się czwartą statuetką Siemens. Po raz drugi po złotą statuetkę sięgnął Electrolux. Nagroda trafiła także w ręce przedstawicieli marki Mastercook, popularnej na polskim rynku francuskiej marki sprzętu elektrycznego i akcesoriów kuchennych Moulinex oraz do producenta naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń medycznych, kosmetyków i artykułów luksusowych Zepter.
Uznanie jurorów i konsumentów zdobył także Jan Niezbędny - marka akcesoriów gospodarstwa domowego wykorzystywanych m.in. do gotowania, przechowywania żywności i sprzątania. Wśród marek budowlanych i wykończeniowych po szósty z rzędu tytuł Superbrands sięgnął Atlas. Nagrody trafiły też do dwóch silnych polskich podmiotów należących do grupy kapitałowej Rovese - producenta artykułów do kompleksowego wyposażenia łazienek Cersanit i właściciela obchodzącej właśnie 125-lecie istnienia marki płytek ceramicznych - Opoczno, a także do właścicieli marek: okien dachowych Velux, farb Dekoral oraz do jednego z największych na świecie producentów drewnianych podłóg warstwowych - Barlinek.
Czytaj również: Jaka będzie Budma w 2013 roku?
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 153 Grupa: Trudne tema... Mi najlepiej w czasie wolnym wychodzi oglądanie filmów. Aby znaleźć ciekawe propozycje, korzystam ze strony https://cineman.cc/movies która oferuje szeroki wybó...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 483 Grupa: Trudne tema... Ludzie piją różne produkty alkoholowe i ja to jestem w stanie zrozumieć, ale nie wiem na przykład, czy jagermeister czy jest zdrowy i czy jego picie nie sprawi,...
- fotografia biznesowa Liczba postów: 289 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- płytki ceramiczne Liczba postów: 50 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
- IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....