Rozdano statuetki Superbrands
25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazła się liczna grupa reprezentantów branży AGD, budowlanej i wnętrzarskiej.
Czytaj dalej
The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Czytaj również: Odbędzie się prezentacja procesu przebudowy Amfiteatru w Opolu
W branży AGD kolejny rok z rzędu swoją silną pozycję udowodniły marki należące do koncernu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego: nagrodzony tytułem Superbrands już po raz piąty Bosch i cieszący się czwartą statuetką Siemens. Po raz drugi po złotą statuetkę sięgnął Electrolux. Nagroda trafiła także w ręce przedstawicieli marki Mastercook, popularnej na polskim rynku francuskiej marki sprzętu elektrycznego i akcesoriów kuchennych Moulinex oraz do producenta naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń medycznych, kosmetyków i artykułów luksusowych Zepter.
Uznanie jurorów i konsumentów zdobył także Jan Niezbędny - marka akcesoriów gospodarstwa domowego wykorzystywanych m.in. do gotowania, przechowywania żywności i sprzątania. Wśród marek budowlanych i wykończeniowych po szósty z rzędu tytuł Superbrands sięgnął Atlas. Nagrody trafiły też do dwóch silnych polskich podmiotów należących do grupy kapitałowej Rovese - producenta artykułów do kompleksowego wyposażenia łazienek Cersanit i właściciela obchodzącej właśnie 125-lecie istnienia marki płytek ceramicznych - Opoczno, a także do właścicieli marek: okien dachowych Velux, farb Dekoral oraz do jednego z największych na świecie producentów drewnianych podłóg warstwowych - Barlinek.
Czytaj również: Jaka będzie Budma w 2013 roku?
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...