Rozdano statuetki Superbrands

Rozdano statuetki Superbrands

25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazła się liczna grupa reprezentantów branży AGD, budowlanej i wnętrzarskiej. Czytaj dalej

 

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

 

Czytaj również: Odbędzie się prezentacja procesu przebudowy Amfiteatru w Opolu

 

W branży AGD kolejny rok z rzędu swoją silną pozycję udowodniły marki należące do koncernu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego: nagrodzony tytułem Superbrands już po raz piąty Bosch i cieszący się czwartą statuetką Siemens. Po raz drugi po złotą statuetkę sięgnął Electrolux. Nagroda trafiła także w ręce przedstawicieli marki Mastercook, popularnej na polskim rynku francuskiej marki sprzętu elektrycznego i akcesoriów kuchennych Moulinex oraz do producenta naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń medycznych, kosmetyków i artykułów luksusowych Zepter.

 

 

Uznanie jurorów i konsumentów zdobył także Jan Niezbędny - marka akcesoriów gospodarstwa domowego wykorzystywanych m.in. do gotowania, przechowywania żywności i sprzątania. Wśród marek budowlanych i wykończeniowych po szósty z rzędu tytuł Superbrands sięgnął Atlas. Nagrody trafiły też do dwóch silnych polskich podmiotów należących do grupy kapitałowej Rovese - producenta artykułów do kompleksowego wyposażenia łazienek Cersanit i właściciela obchodzącej właśnie 125-lecie istnienia marki płytek ceramicznych - Opoczno, a także do właścicieli marek: okien dachowych Velux, farb Dekoral oraz do jednego z największych na świecie producentów drewnianych podłóg  warstwowych - Barlinek.

 

Czytaj również: Jaka będzie Budma w 2013 roku?


Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.

 

 

2012-05-29
Źródło: COMPETITA / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 109

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >