Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom.. Czytaj dalej

 

Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, oferująca unikalne ubrania dla kobiet marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz popularna restauracja Street

 

Czytaj również: Przedłużenie umowy w kompleksie Tulipan Park Warszawa

 

Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje. Z kolei na parterze i pierwszym piętrze pojawi się mocny najemca modowy oraz kilka nowych, międzynarodowych marek.

 

 

Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Blue City dostosowuje swoją ofertę w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i w oparciu o analizę najnowszych trendów w branży centrów handlowych w Polsce i na świecie. Plany rearanżacji strefy gastronomicznej w 2014 r. dodatkowo umocnią pozycję centrum na stołecznej mapie handlowej jako obiektu w spójny sposób łączącego bardzo szeroką ofertę zakupową i rozrywkową, z komponentem gastronomicznym i rodzinnym”.

 

Czytaj również: Przewodnik po rynku biurowym w Polsce

 

Metamorfoza Blue City jest ciekawym przykładem trendu rearanżacji i rekomercjalizacji, opisanym przez firmę Jones Lang LaSalle w raporcie „Odbudowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych”. Aby zwiększyć atrakcyjność i odwiedzalność obiektu przeprojektowano przestrzeń handlową, dzięki czemu udało się pozyskać nowych najemców, w tym Toys’R’Us czy Marks&Spencer; a duże, wolne moduły z powodzeniem zajęło TK Maxx i F&F, czyli marki poszukujące lokali o takiej właśnie skali. W efekcie przeprowadzonych zmian, Blue City wzbogaciło, odświeżyło i unowocześniło swoją ofertę, co pozwoliło na znaczący wzrost liczby klientów od 2007 r.

 

Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa na warszawskim rynku od 2004 r.

2013-10-09
Źródło: Jones Lang LaSalle / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • imprezy integracyjne szczecin Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Na szczęście dzisiaj nie jest to już problemem. Jest fajna strona internetowa https://globy.com/events-calendar/intern ational-battery-seminar-exhibit-43be91 , c...
  • W co inwestujecie? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Hej, mam pytanie do osób, które inwestowały w nieruchomości na Cyprze. Zastanawiam się nad kupnem mieszkania i znajomi polecili mi firmę https://fixer.cy/. Czy....
  • Kredyt gotówkowy Liczba postów: 75 Grupa: Trudne tema... Polecam https://entrmise.pl każdemu, kto planuje zakup nieruchomości. Ich indywidualne podejście i zaangażowanie sprawiły, że cały proces był jasny i zrozumiały...
  • Rząd zapowiada wsparcie dla polskich firm Liczba postów: 2 Grupa: Aktualności Descoperă senzația jocurilor clasice de păcănele cu https://www.favbet.ro/ro/casino/show-gam e/amusnet-interactive/40-burning-hot/! Creat de Amusnet Interactive,...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 592 Grupa: Trudne tema... Ostatnio natknąłem się na temat związany z kardiowatch i przyznam, że wygląda to naprawdę ciekawie. Ktoś coś więcej może powiedzieć? Szczególnie ciekawi mnie do...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19668 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 216

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >