Rozszerzenie działalności centrum Blue City
Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom..
Czytaj dalej
Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, oferująca unikalne ubrania dla kobiet marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz popularna restauracja Street
Czytaj również: Przedłużenie umowy w kompleksie Tulipan Park Warszawa
Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje. Z kolei na parterze i pierwszym piętrze pojawi się mocny najemca modowy oraz kilka nowych, międzynarodowych marek.
Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Blue City dostosowuje swoją ofertę w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i w oparciu o analizę najnowszych trendów w branży centrów handlowych w Polsce i na świecie. Plany rearanżacji strefy gastronomicznej w 2014 r. dodatkowo umocnią pozycję centrum na stołecznej mapie handlowej jako obiektu w spójny sposób łączącego bardzo szeroką ofertę zakupową i rozrywkową, z komponentem gastronomicznym i rodzinnym”.
Czytaj również: Przewodnik po rynku biurowym w Polsce
Metamorfoza Blue City jest ciekawym przykładem trendu rearanżacji i rekomercjalizacji, opisanym przez firmę Jones Lang LaSalle w raporcie „Odbudowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych”. Aby zwiększyć atrakcyjność i odwiedzalność obiektu przeprojektowano przestrzeń handlową, dzięki czemu udało się pozyskać nowych najemców, w tym Toys’R’Us czy Marks&Spencer; a duże, wolne moduły z powodzeniem zajęło TK Maxx i F&F, czyli marki poszukujące lokali o takiej właśnie skali. W efekcie przeprowadzonych zmian, Blue City wzbogaciło, odświeżyło i unowocześniło swoją ofertę, co pozwoliło na znaczący wzrost liczby klientów od 2007 r.
Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa na warszawskim rynku od 2004 r.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem na pewno warto skorzystać z https://inkhouse.pl/toner-hp-153a-czarny -w1530a-2-5k,p11176.html . To jest naprawdę bardzo dobra oferta.
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... W przypadku mojej firmy korzystam z usług nowoczesnego i profesjonalnego, internetowego biura rachunkowego e-KAUNT - internetowa księgowość . Jest to idealne ro...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 269 Grupa: Trudne tema... W tym temacie warto zajrzeć do firmy https://bingraf.pl/ która oferuje kompleksowe usługi poligraficzne, obejmujące zarówno projektowanie graficzne, druk offse...